Tuohon targetmanin vastaanottamiseen vaikuttanee pelaajien attribuutit. Itse huomasin että Aguero ja Gomis ottivat näitä syöttöjä hyvin vastaan ja James Wilsonilla ei sitten ollut pienentäkään mahdollisuutta kun Kompany vei aina karkin.
Millä asetuksilla pelaat? Laukauksia ja syöttöjä on turha moittia jos on joku avustus päällä, itse pelasin viime vuoden versiota semi/manual-asetuksilla mutta tässä oli pakko laittaa kaikki manualille koska peli teki liikaa erikoisia ratkaisuja. Ja minun mielestä manualeilla laukaukset toimivat aika realistisesti.
Taitaa olla semi-assisted, ainakin normiasetuksissa nuo lukee, mutta sitä en tiedä tuleeko FUTissa automaattisesti täydet avut päälle. Noista syötöistä se, että ei syötöt ole välttämättä edes kärkimiehelle vaan puolustuksestä CAMille niin sieltä pakki tulee silti. Toki noitakin pystyy sillä välttämään jonka olen jo oppinut ettei tarvi antaa yli 30 metrin passeja.
Hyvin on pelit sujunut, 13-4-0 taitaa olla statsit joista 10 peliä kaveria vastaan, jonka kanssa taisi viime vuoden FIFAssa mennä kohtaamiset kutakuinkin lukemin 80-60-60 omalta kannalta.