Pakko tulla avautumaan tästä FIFA-sarjasta vähäsen. Itse olen ihan pikkunaperosta asti pelaillut eri konsoleilla pelejä aivan laidasta laitaan. Pienempänä Super Mariot, Crashit, Spyrot yms. Vähän myöhemmin Tony Hawkit, GTAt, Assassins Creedit, Call of Dutyt.. Lista on pitkä. Fifojakin ollut ainakin FIFA 99, 2001 ja 2004 joskus. Urheilupelit noin yleensäkkin aina kiehtonut ehkä kaikista eniten. Niissä on hyvin saanut purettua aggressioo ja on myös tuhottu kaverisuhteita. On tullut pelattua formuloita, jenkkifutista, golffia, manageripelejä. NHL-sarja nyt on totta kai se, missä uskoisin pärjääväni suhteellisen hyvin, jopa kaikkein kovimpia pelaajia vastaan.
Jalkapalloa olen joskus nuorena pelannut, jopa jossain vitosdivarissa asti. Ja tuleehan sitä jonkun verran muutenkin seurattua, joten väitän etten aivan ulapalla ole jalkapallosta. Mutta saatana kyllä tää uuden sukupolven FIFA-sarja on niin myrkkyä itselle. Ensimmäinen videopeli oikeastaan, mikä ottaa voittajan meikäläisestä. Ei saatana pysty käsittään, mikä siinä on niin vaikeaa. Sokeakin näkee että FIFA sarja pyyhkii änärillä lattiaa. Mutta itse en vaan vittu osaa. Muutama vuosi nyt hakattu kavereiden kanssa, joten hyökkäys onnistuu vähän paremmin kun alussa. Ja pallonkin laitan välillä maaliin. Mutta puolustaminen on aivan helvettiä.
En tiedä onko kentällä liikaa pelaajia, joita tarvis ohjata vai oonko tullu vaan vanhaks. Mutta meikäläiselle aivan liian vaikea peli. Jos jollakin on jotain vinkkejä, miten kehittyä ja oppia pelaamaan tätä edes kohtalaisesti, niin neuvoja otetaan vastaan.