Ilmeisesti altavastaajalla nyt enemmän "rahaa" käytössä ja paremmat pyssyt. Nyt alkaa jo itseäkin naurattaa nämä omat varmaan erittäin asiantuntevat kommentit.Siis mikä tämä juttu on? Eikös tuo NaVi johtanut reilusti ja nyt äkisti kun käänsin lähetyksen takaisin, niin tämä Luminous johtaakin 13-14... wtf, ilmeisesti tilanteet vaihtuvat laidasta laitaan ja pelissä voi voittaa tyyliin jopa kymmenen peliä putkeen..
Eiköhän CS ole isolle osalle tuossa viime vuosikymmenellä teini-ikänsä eläneille erittäinkin tuttu peli...
Ilmeisesti altavastaajalla nyt enemmän "rahaa" käytössä ja paremmat pyssyt. Nyt alkaa jo itseäkin naurattaa nämä omat varmaan erittäin asiantuntevat kommentit.
EDIT. Ei saatana, :D Nyt vasta tajusin, että osa noista oudoista termeistä on noiden pelaajien nimiä.
Onko noissa peleissä vaihtuvia pelaajia? Vielä hetki sitten tuntui, että Luminous on niskan päällä, mutta äkisti tämä NaVi hoitanutkin rutiinilla pari viimeistä...
Molemmat pelaa 3 kierrosta kummallakin puolella. Yhteensä siis 6.Mites tämä jatkoaika, onko paras kuinka monesta?
Molemmat pelaa 3 kierrosta kummallakin puolella. Yhteensä siis 6.
Eli se joka voittaa ensin 4 kierrosta, voittaa kartan. Jos menee 3-3 niin silloin tulee uudet 6 kierrosta.
Oliko selvästi selitetty? :D
En jaksa ymmärtää, miksi ihmiset katselee näitä. Tämän pelin varianssit on niin olemattomia ja mapitkin on aina samat. Itse olen katsellut lähinnä tabletilta saunassa, kun yleensä sieltä ei muutakaan tule, varsinkaan viikkoiltoina ja sunnuntaisin ja siltikin tämä alkaa puuduttamaan, kun on katsonut vaikka kerran kahteen viikkoon yhden matsin. Kiva peli pelata, mutta en tämän katsomista vain ymmärrä.
Ei tässä kai mitään ihmeellistä ole. Nassikat kasvaa tämän parissa ja kai se on sitten jollain lailla luonnollista. Ja vanhat ihmettelee että mitä helvettiä ne tuon kanssa aikaansa tuhlaa. Näin se vaan taitaa aina mennä. :)En jaksa ymmärtää, miksi ihmiset katselee näitä. Tämän pelin varianssit on niin olemattomia ja mapitkin on aina samat. Itse olen katsellut lähinnä tabletilta saunassa, kun yleensä sieltä ei muutakaan tule, varsinkaan viikkoiltoina ja sunnuntaisin ja siltikin tämä alkaa puuduttamaan, kun on katsonut vaikka kerran kahteen viikkoon yhden matsin. Kiva peli pelata, mutta en tämän katsomista vain ymmärrä.
Mutta ei ole minulta pois.
Ei, sama kuva niillä on.Näkevätkö nämä selostajat enemmän kuin me?
Kyllä tiedän paljon porukka tätä katselee ja kuinka iso se "skene" on. Mutta ihmettelen silti. Noita dota pelejä en ymmärrä pätkän vertaa, mutta nekin vaikuttaa sisältävän enemmän variaatioita kuin CS. Ja minä sentään olen CS:ää pelannut betasta asti, ihan tuhottomia määriä, olen klaanimatsannut yms. Jotenkin en vain ymmärrä mitä katsottavaa tässä on. Oletin ehkä vähän enempi kun tämä uusi :GO julkaistiin, että olisivat keksineet jotain uutta ja ihmeellistä. Eivät keksineet.Itse katson ihan sen takia, koska tykkään pelistä ja nuo pelaajat ovat niin helvetin taitavia, että noita suorituksia jaksaa ihailla kerta toisensa jälkeen.
Ja finaalilla tosiaan 1,3 miljoonaa katsojaa meni äsken rikki.
Ei, sama kuva niillä on.
E: Itseasiassa enpäs menekään takuuseen miten tuo ohjaaminen toimii.