Moonshine Man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Kyllähän se Lukko-Ässät olisi, siinä olisi totisesti taivaasta ja helvetistä kyse. Toivottavasti joskus vielä moinen nähdään.
Pelicans-Kärpät
Game 7 pelattaisiin Lahen ja Oulun puolivälin paikkeilla ulkojäillä kun kuusi aikaisempaa olisi päättynyt vierasjoukkueen 0-3 luovutusvoittoon huonon jään vuoksi.
Olen samaa mieltä, se olisi upein finaalipari mitä voi kuvitella. Yksi sellainen sarjahan on joIlves - IFK. Omiin silmiin suurimmat, kauneimmat ja parhaiten historiaa vaalivat seurat, joiden välillä on myös poikkeuksellinen kunnioitus toisiaan ja toistensa historiaa kohtaan. Kom igen -tempauksen tulen muistamaan hautaan saakka.
Vahva sama. Tapparan kohtaaminen on vähän sama kuin joku Kaurismäen leffan katsominen.KalPa-JYP tai sitten KalPa-Kärpät. Tapparaa en haluaisi kohdattavan enää missään vaiheessa ikinä, kun on sen verran ikäviä muistoja niistä.
Tosi outo juttu, että mun ajatuksissa se game 7 pelataan Hippoksella ja JYP juhlii ottelun päätteeksi mestaruutta.KalPa-JYP. Finaaleissa game 7 ja voitto kotona rakkaassa Niiralan montussa jatkoajalla. Siinä isoltakii mieheltä saattas onnen kyyneleet poskia pitkin valua kun Kanada malja nousis KalPan pelaajan nostamana kohti Niiralan montun kattoa.
Tuo on se painajaisvaihtoehto ;)Tosi outo juttu, että mun ajatuksissa se game 7 pelataan Hippoksella ja JYP juhlii ottelun päätteeksi mestaruutta.