Doping testit tulivat ... entäs sitten ?

  • 1 490
  • 6

Speller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät ja HIFK
Vihdoin ja viimein vai mitä ?

Aika harva uskoo, että kaikki pelaajat ovat pelanneet runkosarjan "Kaurapuuron" voimin.

Taannoin joku asiantuntija väitti mediassa, että 1/3 pelaajista käyttää piristeitä tms. Totuus valkenee vai mitä ?

Testien uskottavuus on hieman sitä sun tätä. Kuinka moni on vakuuttunut esim. USA:n yleisurheilijoiden testauksesta.

Kyseessähän on nyt sentään NHL.

Mutta jokunen kärähdys taatusti kauden mittaan tulee.
Veikkaan itänaapurien pelaajaa.

Mitä mielipiteitä teillä on Doping testauksesta.
 

Ykä4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado,Dallas
Näkyypä tuo Berard nakuttelevan vieläkin pisteitä, vaikka ihan steroideja oli nappailut.
Harjoitus kaudella ilmeisesti saa edelleen vahvempaa "kaurapuuroa" nauttia.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ykä4 kirjoitti:
Näkyypä tuo Berard nakuttelevan vieläkin pisteitä, vaikka ihan steroideja oli nappailut.
Harjoitus kaudella ilmeisesti saa edelleen vahvempaa "kaurapuuroa" nauttia.

Berard jäi kiinni kansainvälisissä testeissä, ei NHL:n omissa. Hän sai 2 vuoden kansainvälisen pelikiellon, mutta Berardia ei voitu tällä perusteella tuomita NHL:ssä. Ei tarvitse ymmärtää, mutta näin se vaan menee Pohjois-Amerikassa.
 

Teukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Chicago Blackhawks
Hmm hmm, kummallista kun doping-testit tulivat käyttöön... tuli ensimmäinen käry. Lemieux lopettaa peliuransa pariviikkoa sen jälkeen (ollut loukkaantuneena, eli ei ole pelannut), eli olisi varmasti tervehtymään päin, ja olisi voinut tulla pelaamaankin; mutta lopettaa uransa terveytensä takia. Minä taas sanon että Lemieux lopetti uransa maineensa takia, Lemieux on vetänyt kaikenlaisia kipulääkkeitä yms. ja miksei myös hitusen dopingia, pystyäkseen pelaamaan muiden tasolla. Minun mielestäni Lemieux lähti karkuun doping-testejä, nimittäin jos hän olisi niissä jäänyt kiinni, olisi ehkä kaikkien aikojen kiekkoilijan maine pilalla.

Mutta, tämähän on vain jossittelua. Kiitokset Lemieuxille hienosta ja mahtavasta peliurasta, taidan olla vain vähän katkera kun hän nyt meni lopettamaan. :(
 

Adoley

Jäsen
Suosikkijoukkue
ei ole
Teukka kirjoitti:
Hmm hmm, kummallista kun doping-testit tulivat käyttöön... tuli ensimmäinen käry. Lemieux lopettaa peliuransa pariviikkoa sen jälkeen (ollut loukkaantuneena, eli ei ole pelannut), eli olisi varmasti tervehtymään päin, ja olisi voinut tulla pelaamaankin; mutta lopettaa uransa terveytensä takia. Minä taas sanon että Lemieux lopetti uransa maineensa takia, Lemieux on vetänyt kaikenlaisia kipulääkkeitä yms. ja miksei myös hitusen dopingia, pystyäkseen pelaamaan muiden tasolla. Minun mielestäni Lemieux lähti karkuun doping-testejä, nimittäin jos hän olisi niissä jäänyt kiinni, olisi ehkä kaikkien aikojen kiekkoilijan maine pilalla.

Mutta, tämähän on vain jossittelua. Kiitokset Lemieuxille hienosta ja mahtavasta peliurasta, taidan olla vain vähän katkera kun hän nyt meni lopettamaan. :(


No ei varmaan pidä paikkaansa. Ei tuollaista pilkkaa saisi edes sanoa ääneen. Sydämen rytmihäiriöt ovat sen verran paha juttu, että sen takia ei kannata uhata terveyttään. Hieno ura takana, pilata nyt kaikki uran ehtoopuolella.. Hyi sinua mitä sanoit sanon minä!!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Adoley kirjoitti:
Sydämen rytmihäiriöt ovat sen verran paha juttu, että sen takia ei kannata uhata terveyttään. Hieno ura takana, pilata nyt kaikki uran ehtoopuolella.. Hyi sinua mitä sanoit sanon minä!!

En toki malta olla leikkimättä paholaisen asianajajaa mainitsemalla minkälaisten aineitten käytöllä on monesti tuollaisia sivuvaikutuksia...

Samoin kuin voidaan miettiä korrelaatiota Saku Koivun syövän ja kasvuhormonien käytön välillä.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
varjo kirjoitti:
En toki malta olla leikkimättä paholaisen asianajajaa mainitsemalla minkälaisten aineitten käytöllä on monesti tuollaisia sivuvaikutuksia...

Samoin kuin voidaan miettiä korrelaatiota Saku Koivun syövän ja kasvuhormonien käytön välillä.

Eipä taida mitkään mömmöt aiheuttaa sydänhäiriöitä itsestään. Sydämessä pitää olla joku rakenteellinen vika, jonka kautta mömmöt sitten saattaa luoda siihen lisävauriota.
Näin muistelisin jonkun sydänspesialistin kertoneen. Tosin netistä tuokin on luettu, että totuuspohjan kanssa vähän niin ja näin.

Sama juttu Koivun kanssa. Turha miettiä noita yhteyksiä, kun niistä ei ole näyttöjä. Jotkut nyt sattuvat sairastamaan erinäisiä tauteja, vaikka eivät mitään vetäisikään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös