Don’t Try This At Home – The Tour With The Jackass Gang SUOMEEN!

  • 4 203
  • 39

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Itsekkin ohejelmam/elokuvan suurena ystävänä harmittelen tapausta.

Toisaalta kuinka VITUN tyhmä pitää olla, että nykypäivänä pyrkii lentokentällä turvatarkastuksesta läpi nieltyään kondomin jossa on marihuanaa ja hassista. Vittu mikä idiootti.

-ipa rules
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Niin...

Luitteko haastattelun NYT liitteestä?

- Jussi Ahde nro.2... njoo onhan se tiedetty pitkään että nimen omaan "julkkikset" käyttävät huumeita.

ja vielä Steve-o on 6päivään asti pidätettynä, ei taida ruotsissa päästä takuita vastaan vapaaksi.

Wee-Man ja Bam Margera :D (ainiin ja extreme duudsonit)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Älykääpiö

Viestin lähetti Socrates
Luitteko haastattelun NYT liitteestä?

Niin, luettuani ko. NYT-liitteen haastattelun, jossa haastateltiin jotakuta Jackassiläistä, en malta olla toteamatta, että ei mene vahvasti.

Itsekin olen hykerrellyt muutamaan otteeseen ko. porukan toilailuja, mutta ko. haastattelun jälkeen en taida moiseen enään ryhtyä.

Muuta en viitsi sanoa, kuin että en ole moista typeryyttä kuullut aikoihin, koskien siis nimenomaan ko. herran huumelausuntoja.

Täältä tähän
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Re: Älykääpiö

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, luettuani ko. NYT-liitteen haastattelun, jossa haastateltiin jotakuta Jackassiläistä, en malta olla toteamatta, että ei mene vahvasti.

Itsekin olen hykerrellyt muutamaan otteeseen ko. porukan toilailuja, mutta ko. haastattelun jälkeen en taida moiseen enään ryhtyä.

Muuta en viitsi sanoa, kuin että en ole moista typeryyttä kuullut aikoihin, koskien siis nimenomaan ko. herran huumelausuntoja.

Täältä tähän


Täysin samaa mieltä. Tosin ole liberaali, vetäkööt kukin vetää, kuhan ei muille tyrkytä jne. Raivostuttavaa, että hlö kehtaa antaa tälläisiä lausuntoja kun tietää että suurin osa 'faneista' on nuorisoa.
Yleensähän puhkeaa kohu tälläisistä lausunnoista, but thiiis is frooom ameeeeeeeerica...
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei nähdä Steve-O:ta, mutta ei nähdä ##TTU MUITAKAAN! TILAISUUS ON PERUTTU! Olin tänään menossa lunastamaan lippuvaraustani kun lipunmyyjä virnisti "tilaisuus on peruttu kun yksi näistä hepuista on vankilassa... heh" teki mieli motata sitä äijää mutta vikahan ei ole hänen vaan niiden helkutin hurrien ja Steve-o:n, eikös Steve-o:lle vain olisi voinut kertoa että niitä huumeita saa ruotsistakin.
 

Flegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha siitä nyt ruotsalaisia on syyttää vaan tätä amerikkalaista järjen jättiläistä. Ymmärrän kyllä että vituttaa jos kyseiseen tilaisuuteen on ollut menossa, itsekin harkitsin meneväni.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
O-o-o!

Vittu nyt vituttaa ja rankasti. Mä veikkaan, että tällaista ei tulla enää näkemään Suomessa, kiitos vitun mömmöspärdärin ja hurrirunkkareiden virkainnon. Vittu mä juon pullon viskiä ja lyön itseäni metrin halolla päähän ja sen jälkeen tungen sen halon perseeseeni, ehkä lohduttaa vähäsen. Ja sen jälkeen katson Steve-O:n DVD:t 10 kertaa.

Viestin lähetti ipa rules
Itsekkin ohejelmam/elokuvan suurena ystävänä harmittelen tapausta.

Toisaalta kuinka VITUN tyhmä pitää olla, että nykypäivänä pyrkii lentokentällä turvatarkastuksesta läpi nieltyään kondomin jossa on marihuanaa ja hassista. Vittu mikä idiootti.

-ipa rules
Eihän lentokentän turvatarkastus mikään ongelma ole, tai siis ei ollut Steve-O:lle. Kaverihan oli päässyt niistä jo läpi ja poliisit tulivat ratsaamaan Steve-O:n hotellihuonetta, kun tämä oli ensin kertonut saman päivän lehdessä, että oli tuonut aineet sisällään Oslosta Tukholmaan. Ja sieltä huoneesta löytyi kai ekstaasia ja maria. Kumma juttu, että röntgenissä kuulemma näkyi jotain vierasta, sillä hän itse muistaakseni n. päivää ennen pidätystä ilmoitti netissä, että nyt on kakattu Norjassa nielty lasti ulos.

VITTU.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eipä tuosta keikan peruuntumisesta voi syyttää kuin yhtä henkilöä ja hän on tällä hetkellä "tavoittamattomissa"...
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Voi jeesus mitä pelleilyä.
Hyvä että koko homma kusi, oli siinä jo niin säälittävät
lähtökohdatkin. Ja se markkinointi...

Itse olen kyllä suuri Jackass-fani, mutta on tämä Steve-O sen
luokan pelle näköjään oikeassakin elämässä että voi pyhä sylvi.
Juuri nämä kyseiset NYT-liitteen haastattelun vastaukset, ei sitä
helvetin pilven käryn hajua tarvi joka vastaukseen tunkea!!
Ja sitten vielä tämä Ruotsi-homma, kas kun ei mennyt
poliisiasemalle näyttämään tätä "epämääräistä pötköä"...

Noh en ollut menossa paikalle, sen verran kotishowlta se jo
mainoksissa näytti etten viitsisi tuollaisesta maksaa.
Ja ne Extreme"suomikopio"Duudsonit.
OIKEASTI typerä temppu->omaa typerää naurua päälle. Ei kiitos.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vituttaa yhä ja aina vaan pahenee!

IS:n mukaan Steve-O oli päässyt eilen iltapäivällä vapaaksi ruotsissa ja heppu itse oli Helsingissä illalla ajoissa vetämään Shownsa, jonka peruuntumisesta hän ei ollut saanut edes tietoa. Siis vittu! Nyt tästä ei voi ainakaan syyttää ketään muuta, kuin niitä vitun hurreja! Mitään muuta eivät löytäneet, kuin yhden marihuanajointin tumpin ja yhden ekstaasitabletin, vittu eihän missään muualla maailmassa ihmsitä pidetä viittä päivää teljettynä tuollaisen takia. Varsinkin kun se itse lastin sisältänyt kortsu oli ulostettu jo ennen pidätystä. Vitun paska homopoliisivaltioruotsi. HÄPEÄISIVÄT.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kas kun eivät syyttäneet huumeiden myynnistä! Ei kai suomessa pidätettäisi miestä jos hänellä on näin "vähän" kamaa. Ja olisihan sen shown voinut vetää ilman tätä Steve-o:ta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vain yksi syyllinen

Eiköhän tämän tapauksen vatipää edelleenkin ole tuo Steve O, jonka huume toilailujen takia tuo Suomen keikka saatiin perua. Jos Steve O olisi viitsinyt jättää sen huumeista retostelun vähemmälle jossain ruotsalaislehden haastattelussa niin Ruotsin tinanapit tuskin olisi ratsanneet tätä maailman tähteä. Steve O saa kantaa täyden vastuun keikan peruuntumisesta.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Vituttaa yhä ja aina vaan pahenee!

Viestin lähetti BigRedBob
Siis vittu! Nyt tästä ei voi ainakaan syyttää ketään muuta, kuin niitä vitun hurreja! Mitään muuta eivät löytäneet, kuin yhden marihuanajointin tumpin ja yhden ekstaasitabletin, vittu eihän missään muualla maailmassa ihmsitä pidetä viittä päivää teljettynä tuollaisen takia. Varsinkin kun se itse lastin sisältänyt kortsu oli ulostettu jo ennen pidätystä. Vitun paska homopoliisivaltioruotsi. HÄPEÄISIVÄT.

Hah. Kyllä siitä edelleen saa syyttää tätä älyn miniatyyriä ihan itseään. Suorastaan hilpeää, että ruotsalaispoliisit pistivät heebon viettämään muutaman yön putkassa. Itsekin Jackassille hörähtelevänä ja ohjelmasta jollakin etäisellä asteella pitävänä käsitys sarjan "tähdistä" on kuitenkin sangen erilainen. Keskiverto-jenkkejä, joilla ei ole juurikaan käsitystä maailman menosta ole.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Käsittämätöntä toi hurrien syyttely. Onhan se nyt liioittelua pitää putkassa vajaan viikon noin pienistä määristä, mutta Ruotsissa tilanne on se mikä se on. Onneksi laki on kuitenkin kaikille sama, eikä niin, että joku muka tähti voi tehdä mitä haluaa.

Steve nyt on siihen itse täysin kykenemätön, mutta ehkäpä joku taustaporukasta olisi voinut vaivautua selvittämään Pohjoismaiden huumekulttuuria etukäteen.

Lintu, ethän sä oikeasti luule, että Suomessa ei tule mitään, jos jää kiinni nappi taskussa? Köpiksessä kokeiltiin shown vetämistä ilman Steveä, eihän siitä mitään tullut.

EDIT: typo
 
Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Damn, nyt kun ei näe livenä asiaa, niin on pakko katsella sitten Jackass-elokuvaa kotona.

Onko kenelläkään tietoa, että siirtyykö keikka johonkin (lähi-)tulevaisuuteen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös