Dominik Lakatoš SaiPaan – hyökkääjä, joka osuu muuallekin kuin logoon

  • 26 498
  • 153

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Virran tavat tuntien Lakatoksella ei ole enää kovin montaa peliä aikaa näyttää. Viikonloppu voi olla jopa viimeinen mahdollisuus tai sitten on menolippu Tsekkeihin persuksissa. En usko kovin monen seuran akselilla Suomi, Ruotsi, Sveitsi ja Venäjä olevan kuitenkaan kiinnostunut Lakatoksesta näiden näyttöjen takia.

Toivottavasti tilalle hankitaan kuitenkin uusi pelaaja. Toki paras ratkaisu olisi, että Lakatos heräisi samalla tavalla kuin Mcintyre teki viime viikonloppuna.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Pahoin pelkään, että se kielimuuri on entisestään vaikeuttanut Lakatoksella sisään pääsyä. Ei tiedä syttyiskö kaveri jos jonkun pompun saisi sisään. Veikkaan kanssa, että jos ei pian lähde peli kulkemaan, niin äijä lähtee.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Jos hinta (luultavasti) laatusuhdetta miettii, niin ei ole palkkansa arvoinen. Missään tapauksessa ei ole ykkösketjun laitahyökkääjän arvoinen kaveri. Olisi joutanut olemaan siellä nelosketjun vasempana "pakkina".
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos hinta (luultavasti) laatusuhdetta miettii, niin ei ole palkkansa arvoinen. Missään tapauksessa ei ole ykkösketjun laitahyökkääjän arvoinen kaveri. Olisi joutanut olemaan siellä nelosketjun vasempana "pakkina".
Olet oikeassa kyllä tehojen suhteen. Toisaalta McIntyre on muuten huomattavasti Lakatosia hyödyllisempi pelaaja. Ei toki tällä hetkellä odotusten arvoinen.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Jos hinta (luultavasti) laatusuhdetta miettii, niin ei ole palkkansa arvoinen. Missään tapauksessa ei ole ykkösketjun laitahyökkääjän arvoinen kaveri. Olisi joutanut olemaan siellä nelosketjun vasempana "pakkina".
Ei ole ei. Mutta täytyy ottaa huomioo se, minkä määrän johtajuutta hän tuohon nuoreen joukkueeseen tuo. Sen lisäksi kaikki nuo hänen siteensä Lappeenrantaan ja aito rakkaus seuraa kohtaan niin en ihan ensimmäisenä potkisi pois. Toki millään rakkaudella ei joukkueessa saa pelata mutta kyllä hän mielestäni aika paljon tuo pelkällä johtajuudellaan arvoa.

Lisäksi jokaista pelaajaa ei voi joukkueesta alkaa kenkimään pihalle.
 

redpecka

Jäsen
Ei ole tämän kauden ulkkarien osumis% sama kuin Analla. Pyro on mies paikallaan, muilla tshekkosslovakeilla on vielä paljon petrattavaa.
En haluaisi kuolata jonkun Anan perään. Se on selvää, että Markkasen rupeama on kohtuuton. Sille osastolle otetaan täydennystä toivon mukaan heti kohta kun on varaa ja oikea löytyy. Mutta Tuomenoksalle hyviä eläkepäiviä.

Miten voi olla noin löysä vaikka muu joukkue tekee kokoajan urakalla hommia? Kyllä sillä taitoa olisi mutta peli näyttää siltä ettei viitsi.
Tämä heppu olisi ollut kingi Mällin ja Selininin joukkueessa ja sillä aikakaudella ylipäätään. Nyt se pähkäilee mitä täällä saa tehdä? En kai karvannut liian rososesti? Mihin mä seuraavaks luistelen, Pekka? Tuleeko pelikieltoo?

Mutta en usko meidän onneksi tämän tikarinheittäjän hivelevän muidenkaan liigajengiengien skouttivastaavien mielenkiintoa, että tuskin tarvii pelätä (toivottavasti) että tulisi vihulaisjengissä vastaan.

Henkkoht minä kumminkin toivon tämän hepan onnistumista (vieläkin) enemmän kuin jonkun mahdollisesti toisen koska olisihan se hienoa kun tämmöinen pleijjareissa hymyilisi ja pillastuttaisi vastustajien taitoniekat. Mutta jos ei lähde niin ei sitten. Kyllä tästä yli päästään ja uutta täsmää tilalle.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Uusi seura, kielimuuri ja tuo pelit katkaissut pelikielto. Hankala alkukausi varmaan Lakatosille. Virta vasta sanoi, että nyt rauhoitetaan tilanne, oliko 9 pelin ajaksi, että en itse usko mihinkään äkkinäiseen lähtöön seurasta. Uskon ja toivon, että Virta näkee hänessä vielä jotain ja haluaa sen kaivaa esiin. Jos ei tule joukkueen tulos äkkiä, niin ei se varmaan kaikilla pelaajillakaan tule äkkiä. Lakatosilla voi hyvinkin olla siitä kiinni, että saisi edes sen yhden vapauttavan maalin.
 

Qrne

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos otetaan verrokiksi esimerkiksi Lukosta Pooley joka saattoi avata sen kuuluisan kedaripullon eilen… Hankittu maalintekijäksi ja laitoi sitten 3 kerralla alkajaisiksi. Malttaisin itse vielä Lakatosin kanssa… Uskon että hyviä asioita alkaa tapahtumaan ellei taustalla ole muita selittäviä syitä.
 

Allu79

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa & HPK
Jos otetaan verrokiksi esimerkiksi Lukosta Pooley joka saattoi avata sen kuuluisan kedaripullon eilen… Hankittu maalintekijäksi ja laitoi sitten 3 kerralla alkajaisiksi. Malttaisin itse vielä Lakatosin kanssa… Uskon että hyviä asioita alkaa tapahtumaan ellei taustalla ole muita selittäviä syitä.
Niin, mehän näemmä vain niin pienen otannan pelaajan tekemisen kokonaisuudesta, kun emme pääse kurkistamaan pukuhuoneeseen, taikka harjoituksissa tapahtuviin asioihin. Pelipäivä on niin pieni osa tuossa kokonaisuudessa minkä me kannattajat pääsemme näkemään ja arvioita tämän pohjalta tekemään.
Olisin uskonut, että Lakatos tulee pelikiellosta paljon sisuuntuneempana takaisin. Luulisi tähtipelaajan haluavan hyvittää hölmöilynsä.
Empatia on ihmisissä hyve, mutta veikkaampa, että Lakatosin tilipussi on melkoinen ja hän on ammattiurheilija, joten kyllä häneltä voi enemmän myös vaatia, kuin ringeten harrastajilta. Eiköhän Virta kuitenkin ole tämänkin tilanteen tasalla ja tekee korjaavia liikkeitä, mitä ne ikinä sitten onkaan. En usko, että on pelaavassa kokoonpanossa perjantaina.
 

redpecka

Jäsen
En usko, että on pelaavassa kokoonpanossa perjantaina.
Ylennyksen ykkösketjuun sai hän. Yritetään kato nostaa markkina-arvoa ja kun se on tarpeeksi kova ei raskita enää vaihtaakaan. Sopii mulle.

Samaa mieltä tuosta, että me rivikannattajat näemme kokonaisuudesta pienen ikkunallisen kokonaisuudesta plus tietysti villit puheet voimme lukea palstoilta. Itse imen kaiken mitä tulee kun kumminkin kiinnostaa vaikkei aina hyvältä maistuisikaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itse antaisin vielä aikaa herralle. Harjoituskaudella nähtiin, että kädet toimii, ja maalivainu on kohdillaan. Tuntuu, että liigan alettua ei ole edes päässyt paikoille, joista pystyisi maalin tekemään. Viime pelissä toki oli tyhjää rysääkin tarjolla.

Tänään räpsyy! Toiset näkevät tämän iltaisessa ykkösketjussa uhan. Itse näen mahdollisuuden urosmehiläisen temppuihin!
 

Astalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seattle Kraken, AEV, Ketterä
Itse antaisin vielä aikaa herralle. Harjoituskaudella nähtiin, että kädet toimii, ja maalivainu on kohdillaan. Tuntuu, että liigan alettua ei ole edes päässyt paikoille, joista pystyisi maalin tekemään. Viime pelissä toki oli tyhjää rysääkin tarjolla.

Tänään räpsyy! Toiset näkevät tämän iltaisessa ykkösketjussa uhan. Itse näen mahdollisuuden urosmehiläisen temppuihin!

Tässä on kyllä palstaveljeltä ihailtavaa optimismia havaittavissa! Minkälaiseksi se yltyykään sitten kun SaiPa joskus pelaa finaaleissa. Ja kyllä, tarkoitan kun - en jos - näin käy.

Luotetaan siihen, että ykkösketju on tänään murhaavalla tehokkuudella liikenteessä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Toivottavasti tänään osuu. Tykkään eniten miehen täysin hämmentyneestä habituksesta joka tilanteessa. Yleensä ei ole yhteistä kieltä, mutta suu käy tilanteessa kuin tilanteessa. Peli on ollut kyllä aivan hiihtelyä, toivottavasti se loppuu ennen kuin ura SaiPassa loppuu. Tällaisia hämmentäjiä tarvitaan, kunhan ei mene sikailuun.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Lakatokselle annetaan nyt viimeisiä paikkoja onnistua. Toivottavasti onnistuu!
Itse en usko, että olisi viimeisiä paikkoja näyttää. Sokea Reettakin tietää, että meillä on maalintekijä hankittuna. Nyt vain tarvitaan, että Lakatos löytää paikoille, joista pystyy pistämään kiekon reppuun. Vaatii aikaa, mutta kyllä tulossa on.
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
En nähnyt peliä, millaista oli miehen meno ykkösen laidassa? Pisteitä ainakin tuli 1+1.
 

Astalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Seattle Kraken, AEV, Ketterä
Juuri, kun Lapatossua ovat päävalmentaja ja kannattajat heitelleet bussin alle, äijä painaa maalin ja syötön. Jos nyt haukutaan Vainikainen niin tekeekö huomisessa pelissä hatullisen? Tähän hymiö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös