Eiks ketään oo nähny miestä jäällä vielä?Onko kukaan pongannu jo jäällä? Milt hei näyttää ny?
Samaa fundeerannu. Kai nyt joku käynyt väijymässä.Eiks ketään oo nähny miestä jäällä vielä?
Tännään oli Turgi, Jesse, Barach, Graber, Laakso ainakin katsomassa pesistä.Samaa fundeerannu. Kai nyt joku käynyt väijymässä.
Itse olen Turgin nähnyt kävelemässä vain Puuvillan lähistöllä viime viikolla, mutta ei siittä viitti vetää isompia johtopäätöksiä taidoista jäällä.
Eli vaikuttaisi olevan HC Toivosen tyyppinen pelaaja, tiukka tuijotus ja ukkoa kylelleen.Tännään oli Turgi, Jesse, Barach, Graber, Laakso ainakin katsomassa pesistä.
No tätähän minä sanoin täällä jo aiemmin, että Turgeon, McCoshen ja myös Philips ovat kuin veljiä keskenään.. naispuolinen palstalainenhan täällä jo kehuikin ulkkarien poikkeuksellisen komeaa ulkonäköä, ja onhan myös esimerkiksi Rubin aikas karhean komea kaveri. En tiedä millä tavalla Kerttulan kuuluisat arvot ovat menneet uusiksi kesän aikana, kun ulkkareita on alettu palkata ensisijaisesti ulkonäön perusteella, Graber lienee suunnilleen ainoa joka ei näytä joltain miesmallilta *hymiö*Kuulemma ihan urheilijan näköinen on. Ja McCoshenin :)
Huomenna sitten nähtänee missä vetää..
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin eihän Phillips ole yhtään Turgeonin tai McCoshenin näköinen. :D Pään karvoitus saman väristä ja siinä se sitten olikin. Turgeon ja McCoshen kyllä muistuttaa toisiaan.No tätähän minä sanoin täällä jo aiemmin, että Turgeon, McCoshen ja myös Philips ovat kuin veljiä keskenään..
Pitkän aikavälin suunnitelma.Jaa, olisiko Tommi valkannut pelaajat Instagramkuvien perusteella ja vasta sitten kysellyt kaukalotaitoja...
Matt Nickersonin vaimo oli kesällä raskaana, ilmeisesti pitäisi olla jo "maailmalla"?Pitkän aikavälin suunnitelma.
Hommataan komeita pelaajia, joiden pojat sitten tulevaisuudessa johdattavat Ässät menestykseen.
Williamsin pojasta ei tainnut tulla kiekkoilijaa, mutta kunhan näitä on määrällisesti useampia, niin joku nousee huipullekin.
Tämä suunnitelma toki vaatii myös nuorilta porilaisneidoilta eforttia, eli panostetaan meikkiin ja asuun, kun lähdetään bilettämään, jotta kolmannen polven NHL-Turgeon olisi Ässä-kasvatti!
Matt Nickersonin vaimo oli kesällä raskaana, ilmeisesti pitäisi olla jo "maailmalla"?
Harmi et bile-Sannaei liiku Porin yössä. Kristalle tuskin ois kysyntää....Pitkän aikavälin suunnitelma.
Hommataan komeita pelaajia, joiden pojat sitten tulevaisuudessa johdattavat Ässät menestykseen.
Williamsin pojasta ei tainnut tulla kiekkoilijaa, mutta kunhan näitä on määrällisesti useampia, niin joku nousee huipullekin.
Tämä suunnitelma toki vaatii myös nuorilta porilaisneidoilta eforttia, eli panostetaan meikkiin ja asuun, kun lähdetään bilettämään, jotta kolmannen polven NHL-Turgeon olisi Ässä-kasvatti!
Ovathan nuo tulokkaat komeita, mutta eivät he mun silmissäni Jesseä ja Appelia voita.No tätähän minä sanoin täällä jo aiemmin, että Turgeon, McCoshen ja myös Philips ovat kuin veljiä keskenään.. naispuolinen palstalainenhan täällä jo kehuikin ulkkarien poikkeuksellisen komeaa ulkonäköä, ja onhan myös esimerkiksi Rubin aikas karhean komea kaveri. En tiedä millä tavalla Kerttulan kuuluisat arvot ovat menneet uusiksi kesän aikana, kun ulkkareita on alettu palkata ensisijaisesti ulkonäön perusteella, Graber lienee suunnilleen ainoa joka ei näytä joltain miesmallilta *hymiö*
Lieneekö sattumaa, että esimerkiksi Henrik Lundqvist tai Cristiano Ronaldo ovat aivan maailmanhuippuja ja tietyissä piireissä myös erittäin komeiksi kehuttuja. Veikkaisin, että Arponen on löytänyt pelaajan suoritustason ja komeuden välillä tilastollisesti merkittävää positiivista korrelaatiota, jonka johdosta Ässiin ollaan päädytty palkkaamaan joukkueellinen miesmalleja.Ovathan nuo tulokkaat komeita, mutta eivät he mun silmissäni Jesseä ja Appelia voita.
Jos ulkonäkö ratkaisisi niin meillä olisi aika pätevä joukkue kokonaisuudessaan. Toivotaan, että se on sitä myös kaukalossa.
Toisaalta kyllä pelaajan rumempikin naama kannattajan silmiin komealta alkaa näyttää, kun pelaaja oikein hyvin pelaa.Lieneekö sattumaa, että esimerkiksi Henrik Lundqvist tai Cristiano Ronaldo ovat aivan maailmanhuippuja ja tietyissä piireissä myös erittäin komeiksi kehuttuja. Veikkaisin, että Arponen on löytänyt pelaajan suoritustason ja komeuden välillä tilastollisesti merkittävää positiivista korrelaatiota, jonka johdosta Ässiin ollaan päädytty palkkaamaan joukkueellinen miesmalleja.
Niin, myy se Lauri Tähkäkin kauheat kasat keikkoja ja naisia on eturivissä.Toisaalta kyllä pelaajan rumempikin naama kannattajan silmiin komealta alkaa näyttää, kun pelaaja oikein hyvin pelaa.
Totta. Tarinoita Turusta kuullut aikoinaan...Nimimerkki Jere Lehtinen ;)Toisaalta kyllä pelaajan rumempikin naama kannattajan silmiin komealta alkaa näyttää, kun pelaaja oikein hyvin pelaa.
Sama ilmiö, kun rakas ihminen näyttää rakastavan ihmisen silmään kaikkein parhaalta.
Martin Bergeron ei sano tässä kohtaa moi.Toisaalta kyllä pelaajan rumempikin naama kannattajan silmiin komealta alkaa näyttää, kun pelaaja oikein hyvin pelaa.
Hyviä painavia, satuttavia taklauksia. Kyllä oli Kerhon pojat luultavasti mustelmilla kopissa ottelun jälkeen. Hyvä sisääntulo, nöyrä raataja.