DNA-Kuluttajan kaveri!

  • 8 018
  • 58

Shades

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Devils
Minulla on myös "hyviä" kokemuksia edellisen viestin operaattorin suhteen. Hankin ammoisia aikoja sitten kaveriltani liittymän, koska heidän kaukisjoukkue sai siitä provikoita. No, ikinä en tätä liittymää ole kuitenkaan käyttänyt. Olen siitä nyt jo pari kk-maksuakin maksanut, kun en ole ikinä päässyt asiakaspalveluun läpi peruakseni sen, vaikka varmaan toistakymmentä kertaa olen yrittänytkin. Itseasiassa vitkuttelin viimeisen laskun kanssa sen verran, että aikoivat sulkea "puhelimeni" :) Toivottavasti se prkln liittymä on nyt suljettu.

Ei siinä vielä mitään. Juuri puolisen tuntia sitten tipahti uusi lasku postiluukusta. Mitä kirjeessä olikaan? No, tämän liittymän kk-maksut kesä-heinäkuulta, jonka siellä piti ollakin (enää ei pitäisi tulla ko. liittymästä maksuja, jos se todellakin on suljettu, en tiedä). Lisäksi siellä oli toisestakin liittymästä samaiselta ajalta kk-maksut, josta minulla ei ole minkään valtakunnan hajua, miten sen olen hankkinut. Eikä minulle luonnollisestikaan ole mitään sim-korttia toimitettu. Lähes samanlaiset numerot näyttävät noissa liittymissä olevan. Nyt vituttaa, mutta en todellakaan aio maksaa tuota laskua. Onnistuisikohan ko. operaattorin liittymämyyjäliikkeessä vierailu asioiden hoidossa?
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Omaa tyhmyyttä tässä asiassa on sen verran, että kirjanpitoa olen harrastanut äärimmäisen laiskasti. Muistikuvieni mukaan olisin kuitenkin maksanut tuon kyseisen laskun. Varma en osaa olla, koska netti-Sololla ei näe viime marraskuun tilitapahtumia.

Hyvä juttu, kun rahaa on tilillä jopa hieman yli euro.

Älytöntä toimintaa sekä minulta että ennen kaikkea DNA:lta.

Marssippa pankkiisi ja pyydä heitä tarkistamaan onko sellaista maksua lähtenyt tililtäsi. Voi olla että kassaneiti jotain siitä laskuttaa, mutta saatpahan ainakin varmuudella tietää. =)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sonera -> DNA

Sonera menee viiden vuoden käytön - eli ajan kun itselläni on ollut kännykkä - vaihtoon ja DNA tulee kehiin 1.9. alkaen. Näin ainakin pitäisi olla. Kun kuulemma jollain on kestänyt kuukaudenkin vaihto.

Hauska tapaus sattui liittymää vaihaessa, kun Soneraa eniten mainostava porilainen liike ei meinannut vaihtaa liittymää. Tai pari myyjää parjasi DNA:ta, mutta sanoivat vaihtavansa itselleni sen, jos vain haluan. Halusin, ja nyt se on sitten tulossa. Suurin syy vaihtoon oli se, että paremmalla puoliskolla on myös DNA ja muuttaa entistä kauemmas, joten pitäähän sitä jotain tolkkua saadaa laskuihin. Soneran aikoihin laskuni ovat olleet aina 65-90 € (pari kertaa 100 €). Se on opiskelijalle liikaa.

Jään odottelemaan innolla DNA:n vaihtumista..
 

Nahkaparturi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiseeraan TuToa
Minulla kävi näin DNA:n kanssa; vaihdoin kesäkuun alussa Sonerani DNA:han. ”Se toimii iltapäivään mennessä”, sanottiin. Kului päivä ja toinenkin, joten soitin asiakaspalveluun. Neitonen, ystävällinen, kertoi että on vähän ruuhkaa, mutta että seuraavana aamuna. Eikä vieläkään. Sitten otin ’hieman’ jyrkemmän otteen ja sanoin, että jos ei tänään klo 16 ala puhelin laulamaan, vaihdan takaisin Soneraan. No, jyrähtäminen auttoi, joskin tunnilla saattoi mennä pitkäksi.

Kului pari kuukautta, kunnes yhtäkkiä kenttä hävisi. Soitin asiakaspalveluun ja siellä asiaa alettiin tutkia. Soittivat puolen tunnin kuluttua antamaani lankanumeroon ja kertoivat, että olen irtisanonut liittymäni kesäkuun alussa. Tämä oli siis lopultakin aiheutunut krhm – ’uhitteluni’ takia. Joku oli katsonut, että kun deadlinena klo 16 ei liittymä toimi, niin irtisanotaan sitten, mutta toinen oli jatkanut liitäntähomman loppuun. Kauan kesti ennen kuin irtisanominen toteutui. Päätin kuitenkin pysyä DNA:n asiakkaana ja ’irtisanomiseni’ peruttiin.

Muuten olen ollut tyytyväinen DNA:n toimintaan ja hinnoitteluun, etenkin kun tulee soitettua paljon lankaverkkoon, ja nämä puhelut ovat DNA:lla edullisia.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päätin jokunen viikko sitten vaihtaa Radiolinjalta dna:lle. Seitsemän vuoden jälkeen en olisikaan numeroani vaihtanut ilman siirtomahdollisuutta. Numeron siirto kesti sitten vain 2 ja puol viikkoa. Soitin muutamaan kertaan DNA:n asiakaspalveluun tiedustellakseni mikä mättää...pari kertaa puhelu katkesi n. 20 minuutin odottamisen jälkeen. Viimein sunnuntaipäivänä pääsin, oltuani sitkeä, läpi n. puolen tunnin odotuksen jälkeen. Tässä jos jossain on dna:lla parantamista, asiakaspalvelu on törkeän hidasta.

Muuten on homma toiminut ok, suurin syy vaihtamiseeni on maraton-palvelu, jonka kaltaista suureksi ihmetyksekseni ei muilta operaattoreilta löydy.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
heh.. itsellänihän on lojunut 2 kuukautta dna:n sopimuspaperit tuossa hyllyllä, mutta vielä ei ole tullut sitä elokuun aluksi luvattua textaria liittymän vaihdoksesta:).. pari kertaa olen yrittäny soittaa, mutta eipä mulla sellaista kärsivällisyyttä ole. Ensi viikolla menen jo ihan paikan päälle kyselemään että mitä tälle tapahtu, jos vaan ehtii, kun parempaa tekemstä tuntuu aina olevan. Mitenhän tälläiseen firmaan sitten kykenis luottamaan...
 

VTVH

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Eddie
heh.. itsellänihän on lojunut 2 kuukautta dna:n sopimuspaperit tuossa hyllyllä, mutta vielä ei ole tullut sitä elokuun aluksi luvattua textaria liittymän vaihdoksesta:)..

Odota vaan rauhassa. Itse tein liittymäsopimuksen 4.8. jonka jälkeen olen käynyt DNA:n kanssa keskustelua ainoastaan sen jälleenmyyjän kanssa joka minulle tämän liittymän möi. DNA ei ole pyynnöistä huolimatta ollut minuun päin missään yhteydessä. Meinasin jo vaihtaa johonkin toiseen operaattoriin, mutta viime viikolla tulikin yllättäen viesti DNA:lta, että liittymäni avataan 2.10. Pitää silti varmaan tehdä joku reklamaatio tästä asiasta sillä 2kk ei mielestäni todellakaan ole mikään normaali toimitusaika.
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahtavaa

Vaihdoin reilu vuosi sitten DNA:han (koska annoin vanhan puhelinnumeroni vahingossa ja kännissä Redsille :)) ja kesän lopulla vaihdoin DNA:n pois. DNA:n liittymäni sulkeutui elokuun lopussa. Tänään kuitenkin pämähti postiluukusta syyskuun lasku DNA:lta ja vielä kauniit saatesanat seuraavaa laskua varten. Ei vittu, mikä paskalafka!

Puhelinpalveluun täytynee soittaa heti, kun saan joltakin kaverilta lainaan DNA:n liittymää. Sekin on vain niin pirun turhauttavaa hommaa, kun jonotusajat puhelinpalvelussa lähenevät aina vähintään puolta tuntia.

En suosittele kenellekään. EN.
 

your_m8

Jäsen
Re: Mahtavaa

Viestin lähetti Oiva

Puhelinpalveluun täytynee soittaa heti, kun saan joltakin kaverilta lainaan DNA:n liittymää. Sekin on vain niin pirun turhauttavaa hommaa, kun jonotusajat puhelinpalvelussa lähenevät aina vähintään puolta tuntia.

En suosittele kenellekään. EN.

Ainoastaan se ongelma että et puolessatunnissa pääse asiakaspalveluun asti vaan odottamiseen omalla kohdallani meni reilusti yli tuntiiin. Silloinkaan en ollut vielä saanut palvelua,mutta huonolla tuurillani kännykästäni loppui akku. Ja kun en pystyny lataamaan akkua juuri sillä hetkellä kun olin jonossa, on soitot dna:lle jääneet sittemmin järkytävästä odottelusta johtuen vähemmälle kun ei sinne kerta millään pirulla pääse ja enää en jaksa odotella yli tuntia puhelin kourassa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös