DJ-nimesi

  • 3 579
  • 26

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Mikä olisi DJ-nimesi?

Minun ei olisi DJ Alkoholi ja yhteiskunta, eikä DJ Salakuljettajista Suomen mestareiksi, eikä edes DJ Kunnon sotamies Švejk maailmansodassa.

Minun DJ-nimeni olisi DJ Teistö. Niin kuin tie - teistö. Siinä olisi Tiëstollakin tekemätön paikka, kun ei moista itse keksinyt!
 

scholl

Jäsen
DJ Weltenbummler. Reissaisin ympäri maailmaa laittamassa levyjä soittimeen. Helppoa hommaa. Saattaisin lukea samanaikaisesti esimerkiksi kirjaa, kun musa soi. Sitten kun musa loppuu, uusi levy soittimeen.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Morakniv. Tai joku muu vastaava.

Sitten kun menisi yleisön keskelle reivaamaan kesken keikan tai sen jälkeen niin ois helppo vetää klikkiotsikoita.
"Morakniv heilui yöttömässä yössä Turun klubeilla, kaksi ihmistä loukkaantui lievästi"
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Parikin nimeä. Voisin ehkä toimia Princen tyyliin ja vaihdella nimeä säännöllisin väliajoin.

Put in socks. Sukistahan siinä remutaan, toivottavasti esimerkiksi Sputnik ja jotkut isot Venäjällä toimivat radiot ottaisi soittolistoille. Keikkaa ei Venäjällä kyllä uskaltaisi heittää, voisi miliisi pamputtaa jos yleisö ryhtyisi chanttaamaan nimeä ja ymmärtäisi viestin väärin. Selitä siinä sitten, että "njet Putin sucks, da put in socks". Varmaan olisi menolippu Siperiaan kourassa nopeammin kuin Tretjak ehti Tshetseniaa sanoa Tamin iskettyä backhand-forehand-boom-boom-boominsa.

Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch. Soittimesta raikaisi walesiläiseen teemaan sopivia miksejä Haloo Helsingin kappaleista. Miksi juuri Haloo Helsingin? No siksi, että aivan samalla tavalla nimessä on paikka mainittuna. Mä vaan niin tykkään tuon Walesissa sijaitsevän kylän kirkon arkkitehtuurista, mitään tekemistä suomalaiseen (tai oikeastaan kenenkään muunkaan, pl. walesiläiset) suuhun tai kirjoitustyyliin sopimattomasta ulkoasusta ei tässä ole kyse. Itsehän tosin suurena paikan ystävänä ihan omin pienin kätösin sen tuohon iskin ja kerrasta oikein. Copypastella.

Lumisade yllätti autoilijat. Kun ei tuosta uraa tulisi kuitenkaan, niin ainakin tuosta saisi kasvatettua virtuaalipippeliä ja vedeltyä iskulauseita lauottavaksi 3:30 narikkajonossa. "Eksä tiedä kuka mä oon? Mä oon oon se artisti, josta on säännöllisesti juttuu uutisis."
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
MC Miker... Ei helkkari se onkin varattu, daaamn!

Sen verran kova veto, että täytyy keksiä uusi!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yksityistilaisuus. Keikkailmoituksissani lukisi aina: "TÄNÄÄN YKSITYISTILAISUUS KLO 22 ALKAEN!". Ja menestys olisi taattu...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
DJ Junttapuri. Edesmenneen kaverini isoveljen luokkalaiset antoivat noin 20 vuotta sitten lempinimekseni Junttapurin maharadźa.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
DJ Strobotnik tai sit DJ Kiksu Eevertti

E: heitän vielä bonariks DJ Kiekko-Keijo
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
MC Reijo Hammar voisi olla kova nimi, pyörittäisin vanhoja Ylen uutisia Reijo Hammarin vankilapaosta ja murhista. Aitoa gangsta-kamaa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Mä olisin ehkä DJ JLehtolapsi. Se olisi sopivan naiivi kuulijakunnalle, mutta luonnonläheinen, lähes kalevalainen kehitelmä erikoisuudentavoittelija snobeille, kontrastinen jokseenkin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Yksityistilaisuus. Keikkailmoituksissani lukisi aina: "TÄNÄÄN YKSITYISTILAISUUS KLO 22 ALKAEN!". Ja menestys olisi taattu...

Tämä on kyllä hyvä. Joku varmasti lainaa ja toteuttaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
DJ Gumi aka Rubber. Heinolasta... Vittu että ois joy bronx come on matafaka.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
DJ Sam Cobra.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olisin "Black Michael". Olen tyypillinen suomalainen mies joten rytmitajuni on tätä luokkaa (linnki youtubeen). Joten jos sitä DJ:nä keikkaa haluaisi jostain Helsingin pintaliitodiscosta niin pakko on mahdollisiman harahaanjotava nimi keksiä. :D
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jackson Michael
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
DJ Obscure Sighs
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös