Niin vain se Blizzard pumppaa lisaa henkea tahankin peliin. Eli versio 1.2 (tai onko sitten PC-puolella 2.4?) on julkaistu tuossa jo jokin aika takaperin. Itse kuitenkin sain nyt vasta ladattua PS4:n puolella.
Ilmeisesti lisasisalto peliin on pari uutta pienta aluetta kuten Greyhollow Island, joka pikavisiitin puolesta naytti silta, etta ei montaa minuuttia sen lapikayntiin mene. Samalla tuli mm. Set Dungeons, eli pitaa loytaa kaikki osat yhdesta Class-setista ja sitten kayda hakemassa vinkki Leoricin kirjastosta ja sitten loytaa tuo oikea Dungeon ja suorittaa se lapi. Itse karistelin polyt oman Crusaderin paalta ja kavin kokeilemassa tuon Seeker of the Light -dungeonin. Tehtavana oli tappaa kaikki vihut, valttaa mortar-ammukset ja kolme kertaa saada kolme Falling Swordia 15 sekunnin sisalla. Hankalin oli selkeasti tuo Falling Swordien spammaaminen, hieman joutui taktikoimaan etta onnistui keraan riittavasti vihuja aina kasaan, etta sitten sai riittavasti osumia Blessed Hammerilla, etta cooldown Falling Swordille putosi ja sai spammattya uusiks. Palkkioksi tasta huvista tuli sitten jotkut wingsit, jotka pistin suorilta stashiin kun ei ittea nuo naposta yhtaan. Ilmeisesti jotkut erikois-wingsit saa jos suorittaa nuo KAIKKI, olisiko niita tosiaan se 3 per class. Ja sen verran mainittakoon etta RORG toimii noissa, etta ei tarvitse olla joka osaa setista, riittaa kun saa tayden set bonuksen.
Lisaa tuli myos jotkut Ancient Item -augmentit, mitaan hajua ei oo mita ne tekee, mutta legendary jewelseja ne kuluttaa. Ilmeisesti mita korkeempi level jewelilla, sita parempi augment Ancient-kamaan? Kavin itse vahan parantelemassa noita GR-ennatyksia ja sain tuon GR50 sooloiltua lapi. Kylla sita paasisi ehka viela pari pidemmalle, mutta jos yrittaisi vaikka ensin saada kaikki kamat Ancient-malliin ja sit vois koittaa uusiks. Sita en tieda onko Paragon-levelien saantia helpotettu mutta pelasin tuossa sen ehka 2h ja taisin nousta tyyliin levelista 300 tuonne 330 paikkeille. Joka GRifti antoi sen 2-3 levelia, niita tuntui tulevan ihan solkenaan.
Hienoa kylla etta tahankin peliin jaksetaan viela panostaa, olkootkin etta pienia paivityksia ja vain vahaiset lisasisallot, mutta hienoa etta tulee edes jotain. Toki taisi D2:LoD saada myos paivityksen ihan taannoin...