Wrathchild
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara & Detroit Red Wings
Mielestäni bottom-6 Detroitillä ei ole ollut näin hyvä sitten kauden 08-09, joten sinänsä kummallista, että se on jotenkin kristallisoitunut Detroitin heikkoudeksi.
Näköjään munkin pitäisi puhua bottom-3, jos joku oikeesti luulee että kolmos kenttää on kritisoiminen? Detroitin kolmonen on ollut lähes koko kauden erittäin hyvä, joten olenkin aina olettanut että jengi tajuaa, että neloseen kaipaisin lisää syvyyttä. Nimet mitä itse olen heitellyt on Mursak ja Emmerton. Viime yönä Murska teki maalin, ja toivottavasti sieltä alkaa homma pikku hiljaa toimimaan. Mun mielestä nelosessa sais olla näitä taklaavia ja hyvin karvaavia miehiä, ja sentteri joka hoitais aloitukset kunnialla. Emmerton on HMV pelaaja, ja Mursak pelaa niin vähän että ei oikein voi sanoa mitään. Mutta kaveria kun on hehkutettu parempana versiona Helmistä, niin ei se ole kyllä ihan vielä täyttynyt. Homer onkin sit tärkeä omassa roolissaan!
Ps: Miksi Hudleria ja Ericssonia pitää koko ajan haukkua? Siis ihan oikeasti kertokaa tyhmälle, mitä näiltä miehiltä odotetaan?
En edes muista milloin viimeksi näitä kahta täällä olis haukuttu? Joten en ymmärrä tätä viestiä..
On Emmerton parempi kuin Draper oli kahtena viimeisenä tai Helm ensimmäisenä vuotenaan.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Draper hoiti aloitukset hyvin, ja vielä vanhana patunakin paino menemään hyvin karvaten ja laidassa taistellen. Emmerton on yhden taklauksen pistänyt tänä vuonna, ja aloitus prosentin ollessa 42.8%. Draper viimesellä kaudella repi 56.5% aloituksista ja teki 47 pelissä 6+5=11. Emmertonilla tällä hetkellä 56 peliä 6+4=10.
Howardillakin tuo loukkaantuminen varmasti söi pelintumaa ja sen takaisinsaaminen ottaa aikansa.
Mun mielestä Howardia ei käy syyttäminen noissa tappioissa mitä on pelannut, vaan joukkue edessä pelannut paskasti. Kaikki kunnia MacD suoritukselle, ja oli hyvä veto peluuttaa häntä CBJ vastaan! Sanoisin että moke osasto on yllättäen erittäin hyvässä reilassa..
Viimeksi muokattu: