Viestin lähetti jokerit
mihinkä suuntaan Fedorov on matkustamassa? oon ollu kaks viikkoo kreikassa ja en jaksais lukee kaikkii viestei ni voisko joku ystävällisesti kertoo??
Anaheimiin meni.
Viestin lähetti jokerit
mihinkä suuntaan Fedorov on matkustamassa? oon ollu kaks viikkoo kreikassa ja en jaksais lukee kaikkii viestei ni voisko joku ystävällisesti kertoo??
Viestin lähetti Detroit91
Saapas nähdä mitä tapahtuu vielä tämän maalivahtiepisodin aikana.
Ei coloradolla ole mitään syytä ottaa vanhaa kallista veskaria ja samalla auttaa Detroitia sen maalivahti ongelmassa.Viestin lähetti Maple Leaf
miksei häntä sitten jo kaupata nimenomaan pahaan vastustajaan eli Coloradoon?
Viestin lähetti Stuntti
No, Hasek sai peräti 180 taalaa sakkoja siitä mukiloinnista rullalätkä pelissä, varmaan kova isku kaverille.
On se mukava, että kun rikas ja kuuluisa voi tehdä mitä vaan.
Viestin lähetti Aksu
Mikäli kuvaukset tuosta tapauksesta pitivät edes pääosin paikkansa niin kyllä helpolla menee. Eihän sitä sovi pilata kansallissankarin jääkiekkoilullisia tavoitteita mitättömillä oikeusjutuilla.
Viestin lähetti Tkachuk7
Detroitin maalivahtihässäkässä yksi asia ihmetyttää ainakin minua; kaikki vain miettivät miten CuJosta päästään eroon eikä kukaan kyseenalaista sitä, onko Hasek enää pytyn tuova maalivahti.
Viestin lähetti Tkachuk7
Detroitin maalivahtihässäkässä yksi asia ihmetyttää ainakin minua; kaikki vain miettivät miten CuJosta päästään eroon eikä kukaan kyseenalaista sitä, onko Hasek enää pytyn tuova maalivahti.
Viestin lähetti Köpi
Kyllähän CuJo on maailmanluokan maalivahti ja itsekin aika paljon kesän alussa yllätyin, kun kuulin Dominatorin aikeista. Missä kunnossa mies on kauden sapatin jälkeen? Toisaalta hyvä esimerkki loistavasta paluusta pitkältä vapaalta on muuan Peter Forsberg.
Viestin lähetti Stuntti
Jos tästä on aikaisemmin puhuttu, anteeksi jo valmiiksi, rupesi vaan tuossa mietityttämään...
Eli oliko Detroitilla joku pakko ottaa Hasek takaisin? Eikö hänelle olisi vaan voinut sanoa, että menehän takaisin rullalätkää pelaamaan, meillä jo joukkue valmiina ja hyvät maalivahdit, eikä rahaakaan ole sinulle maksaa?
Viestin lähetti Aksu
Oli miten oli niin erittäin skeptinen olen asian suhteen. Tuolla iällä välivuoden pitäminen on melko haasteellinen. Vastuun asiasta kantaa Detroitin johto. Meni miten meni. Toivottavasti tämä ei vaan vaikuta joukkueen sisäiseen harmoniaan mitenkään.
Viestin lähetti Ballack
Mieluummin Sergei Samsonov. :)