Derianilla liikaa virtaa

  • 1 240
  • 11

ipaz

Jäsen
Stars-kapteeni Derian Hatcher oli heitetty ulos viime yön St.Louis pelistä. Mies oli saamassa Reid Simpsonin päälle ryntäämisestä kakkosen, mutta kun virtaa oli, niin oli mennyt vielä taklaamaan Jeff Finleytä. Tuloksena ulosajo kyynärpäätaklauksesta ja Starsille seitsemän minuutin alivoima.

Ulosajon jälkeen pukukopissa Derian oli hypännyt kuntopyörän päälle ja katsellut televisiosta kun pojat hoitivat alivoiman kotiin. "Olihan niillä joitakin paikkoja, mutta ei kovin paljoa", oli Derianin kommentti kuntopyörää polkiessaan.

Ei voi muuta kun ihailla miehen rentoa tyyliä antaa arvostusta joukkuekavereilleen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
heh

ja tyhjäpäisyyttä, melko fiksu temppu saattaa oma joukkue 7 minuutin mahdollisesti ratkaisevalle alivoimalle...
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Dallasin fanien keskenkin Derian herättää aika ristiriitaisia tuntemuksia. Kun pelit kulkee ja poika on kotona (huom! jälleen tänä kesänä) niin mies on Texasin ja kenties koko Amerikan kovin. Kun olin paikan päällä todistamassa miehen hölmöilyä niin katsomon yleisin huuto taisi mennä jotekin näin: God damn you Hatcher, you're one big and stupid water buffalo... :rolleyes:
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
hehheh

mutta ajatelkaapas, jos bryan marchment olisi tehnyt moisen tempun. tälläkin palstalla huudettais miehen päätä jo pölkylle, mutta kun hatchet tekee törkeyksiään, korkeintaan heristetään sormea ja sanotaan soosoo...
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
On vaan kaksi erotusta näillä miehillä. Derian on jättänyt polvitaklaukset kotiin ja se osaa vieläpä ihan oikeasti pelata!
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Onko kellään tietoa, onko netissä missään nähtävissä videopätkää siitä taklauksesta, josta Hatch suihkuun lensi? Entäs Kovalevin pistänpätuomariakiekollaselkäänkuntulimaali -tempauksesta?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
myers

heh, niin varmaan. hatchet 2 maalia, marchment 6 maalia tällä kaudella, ja pelaajana hatchet on tasantarkkaan vähintään yhtä likainen p4skiainen kuin marchment. oikeastaan molemmat ovat melko saman tyylisiä pelaajia, loistavia omassa päässä ja 1% molemmista kavereista osaa myös tehdä ratkaisuja hyökkäysalueella...
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
ei voi olla totta!

liiga rankaisi dallasin pelaajaa! tämä on sitten linjassa siihen Nolanin 11 ottelun pelikieltoon.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Pelikieltoa..

Joo, mutta toi Nolan-Hatcher vertaus ontuu kyllä aika pahasti. Jopa Stl:n koutsi sanoi, ettei hänen mielestään Hatcher käyttänyt kyynärpäätään. Kielto tuli lähinnä siksi, että liiga haluaa karsia päähän kohdistuvia iskuja, tahallisia tai tahattomia. Verrattuna Nolanin sucker-punchiin toi Hatcherin juttu oli puhdas taklaus, ei yritys vahingoittaa. Mutta taas, tää on täyttä spekulaatiota, koska en oo itse nähnyt kyseistä taklausta. Eikä oo varmaan kukaan muukaan, joten nojatuolituomioiden antaminen saanee tältä osin riittää?
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
jep

en nyt sanonutkaan, että nolanin ja hatchetin teot olivat yhtä törkeitä, mutta 11 ja 2 ovat aivan eri suuruusluokan numeroita, etenkin kun puhutaan pelikieltojen pituuksista. minun mielestäni pelin jälkeen toisia päähän taklaaminen (etenkin kun jäähyä oli jo tulossa) on sen verran törkeä tapaus, että ainakin liiga teki oikein kun antoi pelikieltoa.
tietääkseni finley ei edes ollut mitenkään provosoinut hatcheria tekoonsa. hatcherin selitys, että en minä ole paha, mies kaatui ja iski päänsä jäähän, on itsessään jo naurettava. jos hatcher ei olisi taklannut finleytä törkeästi vihellyksen jälkeen, ei hänen päästään olisi valunut verta jään pintaan. hatcherilla on muuten hieman samanlainen tausta kyynärpäätaklauksista kuin marchmentilla polvitaklauksista. kaikki varmasti muistavat tempun, minkä hän teki Jeremy Roenickille pari vuotta takaperin. JR:n leukaluu murskaksi -> hatchetille 7 ottelua pelikieltoa. miksei miehelle laitettu repeat offender -lisää?
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Derianista

En mä myöskään hyvällä katso päähän ajeluita. Ihan liian monta hyvää pelaajaa on joutunut viime vuosina lopettaa (LaFontaine, Courtnall) päähän kohdistuneiden iskujen takia. Mutta tuohon sun informaatioon, että taklaus olisi tapahtunut vihellyksen jälkeen... mistäs tuollaisen tiedon ongit. Itse luin ESPN:ltä ja Dallas Morning Newsista, että tää jälkimmäinen taklaus oisi tapahtunut siirretyn rangaistuksen aikana. Koskapa jos se tosiaan on tapahtunut vihellyksen jälkeen se taklaus, ni sitten oon kanssasi samaa mieltä, että vähälläpä pääsi. Joo, Hatch tosiaan sai Roenickin telomisesta 7 ottelua muutama vuosi takaperin. Eikä lieventäväksi asianhaaraksi voi edes laskea sitä, että edellisessä ottelussa Roenick oli huitaissut Modanolta silmäkulman auki muistaakseni kyynärpäällä. Lisäksi Derian on koltostellut muullonkin:

"Hatcher also was suspended for four pre-season games for punching and cross-checking Blues defenseman Chris Pronger in 1998 and was suspended 10 games in 1991 for a stick-swinging incident with Jocelyn Lemieux."

Lähde: Dallas Morning News,
http://hockey.dallasnews.com/stars/322177_27starslede.html
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös