Mätt Deimönin veljelle puolestaan suotakoot reilu tilaisuus näyttää taitonsa jäällä
Saa olla saatanalliset tehot, jotta saadaan DD-kupeista kaikki voima ja virta irti. 76 PIM viime kaudella plus päälle Atlantin ylitys. Ehkä kerran hanskaa.
http://www.naplesnews.com/news/2008/mar/22/blades-page-damon-gives-100-percent-wherever-hes/
Mielenkiintoinen juttu Damonista. Ainakin asennepuoli tuntuu olevan kohdallaan.
http://www.naplesnews.com/news/2008/mar/22/blades-page-damon-gives-100-percent-wherever-hes/
Mielenkiintoinen juttu Damonista. Ainakin asennepuoli tuntuu olevan kohdallaan.
Mestikseenkin on tämän tason kavereita kiinnitetty tulevalle kaudelle.
....Mitä tulee sitten tuohon ECHL vs AHL-asiaan, ikävä kyllä AHL alkaa olemaan selkeästi SM-liigan edellä....
VITUT OO!
Tää on sellasta sontaa ettei paremmasta väliä...
Itse kyllä miellän tän hankinnan niin että ykkössena saattaa olla vielä hakusessa.
VITUT OO!
Tää on sellasta sontaa ettei paremmasta väliä...
"..If not, then I want to make some money, and Europe is the best option for that.."
Kysymys kuuluukin, mitä arvelette Damonin maksaneen? Itse en aio Damonia huonoksi teilata, ennen kuin olen nähnyt miehen operoimassa Maven rinnalla. En kuitenkaan usko, että me ketän kovempia ulkkareita saadaan, joten pitää toivoa parasta. Toivottavasti ei kuitenkaan siirtynyt noilla meriiteillä suoraan Maven palkkaluokkaan?
Eli paljonko siis luulette miehelle maksettavan?
Niin moneen kertaa kyselet niin kai se on pakko jotain heittää. En usko että 80-100k enempää voi maksaa farmin farmissa pelanneelle kaverille. Ottaen huomioon dollarin kurssin, niin tämän rahan pitäisi olla jo ihan hyvä ko. pelurille. Jos enemmän maksetaan niin ihmettelen suuresti hankintaa, koska tällä rahalla saa vakkari AHL-jantterin hommattua.
Eikös KooKoo:n Suutari jossain lehti/nettiartikkelissa kertoi, että ulkomaalaisten budjetti oli 22 000 euroa per ukko. Dickenson, Ramsay ja Tuomi + esim. SapKon Contois ovat aikalailla samasta korista, kuin Damon.
Tunnen sattumalta agentin, joka on hoitanut Justin Aikinsin asioita. Aikins saa käteen kaudesta yli 40,000 euroa ja Collins rahtusen enemmän ymmärtääkseni. Kookoon yhteistyökumppaneiden kautta on tietoa tullut, että Kookoon ulkomaalaisten budjetoitu hinta on noin 22,000 euroa per pelaaja. Kyllähän tuo pistää miettimään.