Dean Ewenin stoori osa 2

  • 709
  • 7

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Erittäin mielenkiintoinen ja tavallaan koskettava "stoori". Olen hieman, mutta vain hieman, samanlainen kuin Dean Ewen. Pidän rehellisistä tappeluista ja ymmärrän, että joskus napsahtaa päässä, ja sen seurauksena tekee typeriä. Itselläni on napsahtanut jo liian monta kertaa, mutta ehkä sen takia ymmärrän, ettei kukaan meistä ole täydellinen.
Dean Ewenin oli vaikea puhua aiheesta, sillä hän ei halua itse nostaa melua siitä että hän on mukana lukuisissa hyväntekeväisyysohjelmissa.
Tämä erityisesti osoittaa miten hieno ihminen Dean Ewen on. Ei nosta itsestään jalustalle, ja näiden edellä mainittujen asioiden takia kunnioitan Dean Eweniä erittäin paljon. Hyviä tekoja ilman toivetta kiitoksesta.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
EIEIEIEIIII!! Ei Ewen voi olal hieno ihminen jos hän on puskenut jotakuta naamaan vitutuksissaan tms. ei ei eieiii...

Seuraava stoori taitaakin olla sitten kaikkien aikojen sekopäisimmästä "pelaajasta".... ihan vain kiusatakseni mahdollisimman montaa lukijaa jotka ottavat nämä kovinkin vakavasti... :D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ai Nazarovista?

Kaikki ne tappelijat on sadistisia paskoja jotka pitäs viedä navetan taakke...
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Hei, mun tarinoilla on ihmisiin positiivinen vaikutus :p
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kiintoisa teksti ja kyllä oli värikäs pelaaja, jonka nimi ei sanonut minulle mitään ennen näitä juttuja.

Kiitos tästäkin.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei tää tuntemattomampi Ewen mullekaan mikään hirveän tuttu ollut vaikka tiesinkin että kaveri olisi ansainnut paikan Nhl:ssä.
Kiitos Cairns tästäkin jutusta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös