temmi kirjoitti:-01 Jatkoaika maalin värkkäs lydman, tosin pieni osuus oli takatukallakin.
Jotenkin minä muistelisin, että vuonna 1999 jatkoaikamaalin värkkäsi Lydman. Vuonna 2001 taisi munausvuorossa olla toinen HIFK:n mies Toni Sihvonen.
temmi kirjoitti:-01 Jatkoaika maalin värkkäs lydman, tosin pieni osuus oli takatukallakin.
Juuri näin. '99 Lyde menetti kiekon vastustajan siniviivalla, ja Jan Hlavac pääsi puolittaiseen läpiajoon. '01 taas Sihvonen kikkaili muistaakseni jossain keskialueella, Moravec sai kiekon tuli alueelle, ajoi keskelle ja ranteella kiekko Nupen puikoista sisään.vilperi kirjoitti:Jotenkin minä muistelisin, että vuonna 1999 jatkoaikamaalin värkkäsi Lydman. Vuonna 2001 taisi munausvuorossa olla toinen HIFK:n mies Toni Sihvonen.
Saku #11 kirjoitti:'01 taas Sihvonen kikkaili muistaakseni jossain keskialueella, Moravec sai kiekon tuli alueelle, ajoi keskelle ja ranteella kiekko Nupen puikoista sisään.
Jotenkin tuntuu siltä, että saatiin juuri se puuttuva palanen hyökkäykseen. Varmasti tuo lisäpelotetta yv:llekin. Tähän kun vielä isketään kaksi muutakin ketjua:Morrow10 kirjoitti:Moravec-Uusikartano-Vihko
Hassinen-Leino-Pihlström
Hienoa että olen onnistunut sanomaan jotakin kuolematonta. Ja tämä palkkaushan todistaa että Jalonen on joutunut syömään sanansa. Kelpaakohan tällä kertaa piste/peli -tahti?Tepa kirjoitti:Twite: Mailoja mittaava etutukka hankki lättyjä heittelvän takatukan. Tällä kertaa tuntui tulevan tarpeeseen.
Jaha, selvä Väisäsen stuntti. Jos HMV on siis lähdössä, kuten epätoivoisimmat 1+1 laskijat ynnäilivät.Master God kirjoitti:Huomasinpa muuten sellaisen mielenkiintoisen tilastollisen faktan, että Moravecilla on urallaan playoffeissa kovempi pistekeskiarvo ottelua kohden kuin runkosarjan peleissä.
Äläs nyt. Hannuhan on hyytynyt pleijareissa runkosarjaan nähden, jos koko ura lasketaan. Viime kausi oli poikkeus.Leon kirjoitti:Jaha, selvä Väisäsen stuntti.
Twite kirjoitti:Hienoa että olen onnistunut sanomaan jotakin kuolematonta. Ja tämä palkkaushan todistaa että Jalonen on joutunut syömään sanansa. Kelpaakohan tällä kertaa piste/peli -tahti?
blazee kirjoitti:Siihen vaan pitäisi laittaa sitten ihan puolustavat puolustajat pakeiksi.
Daemon kirjoitti:Tuossa ketjussa vaan on muttia riittämiin. Ensinnäkin, kuten ehkä Hassiselle jo käynyt, Moravecin kiekolliset avut ja kädet voi mennä Leinon rinnalla hukkaan. No, toivotaan että kolmikko toimii jäällä yhtä hyvin kun paperilla. Henkilökohtaista taitoa tuossa ketjussa on ennalta ajateltuna ehkä eniten liigassa.