David Krokettin yhdistetyn turnaus Vorssassa

  • 4 113
  • 15

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
David Krokett Ry järjestää lauantaina 4.7.2009 historialliset ensimmäiset yhdistetyt pesäpallo/kroketti-kisansa Vorssassa ja Tammelassa. Täten haluamme haastaa Jatkoaika Winter Classic- jääkiekkoporukan kamppailemaan pesäpallo- ja krokettitaidoissa DK:ta vastaan, sekä toivottaa tervetulleeksi kaikki muutkin innokkaat jatkoaikalaiset.

Pesäpallo-ottelu pelataan legendaarisessa pesäpallopyhätössä, Talsoilan kentällä (Talsoilantie), lähellä Vorssan keskustaa klo 13 alkaen. Omat varusteet mukaan, lisäksi yritämme saada varusteita lainaan keskitetysti. Krokettikisat pelataan Venesillan leirintäalueella Tammelassa pesäpallo-ottelun jälkeen noin klo 17 alkaen, siirtyminen Forssasta krokettiareenalle oma-aloitteisesti. Venesillan leirintäalueelta voi varata mökkejä majoittumista varten, ja mainittakoon, että leirintäalueelta on poistuttava klo 22 mennessä, mikäli ei majoitu siellä. Allekirjoittanut hoitaa David Krokettin majoitusvaraukset. Epävirallinen ohjelma, ja turnaukseen valmistautuminenhan alkaa jo perjantai-iltana Venesillassa, jossa on grillauspaikkoja, sekä viiden ja kuuden hengen mökeissä keittiötilat, lisäksi sauna- ja uintimahdollisuus.

Tylsäähän ei David Krokettin tapahtumissa ole koskaan ollut, lisäksi jengistämme löytyvät internetin parhaimman näköiset naiset ja mukahauskimmat jannut. En siis keksi yhtäkään syytä, miksi juuri sinä et lähtisi Vorssaan pitämään hauskaa, taputtelemaan kavereita selkään ja kaverin muijaa perseelle, sekä urheilemaan leikkimielillä tosissaan.

Aiheesta lisää foorumillamme: virallinen haaste JWC-porukalle ja yleistä suunnitteluhöpinää tapahtumasta. Lisätietoa myös allekirjoittaneelta (ei Opalta).

Erittäin paljon tervetuloa!
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Linkkien takana mainittua Nummen kenttää ei tapahtumaan kannata suunnitella, sillä siellä päin on nyt "vähän" mylläkkää (etsi tiedotteita "Nummen kaatopaikka" tms.)

Talsoilan kenttä, sen lisäksi että on moukarinheiton kehto (moukaripörssi) on myös forssalaisen jääkiekon syntysija ja pelipaikka 50- sekä 60-luvuilta ennen jäähalliaikakautta.

Silloin etenkin Alun ja Palloseuran paikallispelejä nähneet muistelevat yhä kaiholla noita aikoja. Väkeä oli paikalla sata- ellei tuhatmäärin. Sen ajan VIP-paikoilla sai peliä katsoa lumihangessa tai lumikasojen päällä seisten. Vuorovaikutteisuus oli jo tuolloin kova sana, sillä jos tapahtumat kaukalossa eivät miellyttäneet, saattoi aggressiotaan purkaa vaikka paiskomalla lunta jäälle tai tarttumalla ryysyistä kaukalon reunalla viilettänyttä peluria.
 

J.Petke

Jäsen
Hauskaahan tuosta taas taatusti tulee.

Mietin vaan, että kuinka moneen päivään tässä pitää varautua.

Rohkeasti vaan mukaan, harva on pettynyt.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hauskaahan tuosta taas taatusti tulee.

Mietin vaan, että kuinka moneen päivään tässä pitää varautua.

Rohkeasti vaan mukaan, harva on pettynyt.

Itse varautuisin mieluiten viikolla etukäteen ja viikolla jälkikäteen. Harmi vaan, että ei ole minusta kiinni, pitää käydä töissä muka.

Ja juu, rohkeasti mukaan vaan. Ujoimmat voivat edelleen ottaa yv-yhteyttä, mutta kuvia en vieläkään aio lähettää, samoin sen puhelinnumeron voitte tulla paikan päälle ihan livenä kysymään.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
DK tour '09

Lupaatko antaa jos kysyy kauniisti?

Ei kannata kysyä jos sillä on krokettimaila käsissä. Tulee varsin nopeasti osuma palloihin. Mutta itse asiaan, olisi todella hienoa JWC:n lätkäporukka tai edes osa porukasta pääsisi paikalle. Toki huumori on erittäin turenkilaista eikä SM-liigan maalilauluilta pysty välttymään mutta jos osaat vähääkään SaiPa:n legendaarista maalilaulua niin tervetuloa joukkoon iloiseen. (ja jos et osaa sitä maalilaulua niin etköhän sinä sen opi viimeistään tällä reissulla...).

Itse aion saapua paikalle jo perjantaina ja nauttia suomen vähälumisesta talvesta täysin rinnoin.

Itsekin ekan kerran DK-tapahtumaan mennessä olin erittäin varautunut mutta aika nopeasti siellä tuntee olonsa kotoisaksi

PS. tällä kertaa jatkot ei ole meskussa.

EDIT!
Haluaisin huomauttaa että vaikka monessa viestissä puhutaankin pelkästään JWC:stä niin tapahtuma on kaikille Jatkoaikalaisille avoin ja toivommekin runsasta osanottoa jatkiksesta.

- Tinke-80
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lupaatko antaa jos kysyy kauniisti?

Naamaraja, mutta ainahan voi yrittää. Riittävän urheilujuomatankkauksen jälkeen enää ole niin tarkkaa.

Ei kannata kysyä jos sillä on krokettimaila käsissä. Tulee varsin nopeasti osuma palloihin.

No mietipä nyt itseäs samaan tilanteeseen. Olet reilu parikymppinen, voimakaskeuhkoinen ja muutenkin viehättävä blondi, ehkäpä ainoa sinkkutyttö porukassa, jossa ylipäätään on naisia ehkä kolme... Pakko siinä on jotenkin suojautua.

Että ei muuta kun lyömättä kakkospesälle, Vorssasa 2009!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jäänyt Jatkoaika viime aikoina vähille, mutta ketjun aiheesta poiketen pitää tervehtiä Metsänpeikkoa, hur står det till ?

Vauhtia teillä tuntuu riittävän joten ei kun pökköä pesään. Minä jouduin jo vuosia sitten "uraputkeen" ja siellä mennään. Ei siis raportoitavaa, Metsänpeikon muistan kuitenkin siitä, että tuo piti minua täysjärkisenä ja se on paljon se.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jäänyt Jatkoaika viime aikoina vähille, mutta ketjun aiheesta poiketen pitää tervehtiä Metsänpeikkoa, hur står det till ?

Tästä saa varmaan bannia, mutta "Bra, tack. Och du?". Älä kerro kenellekään, mutta kysyin neuvoa, että miten tuohon kuuluu oikeaoppisesti vastata. Suomeksi sanottuna: ei juuri paremmin voisi mennä. Paitsi että lupaamasi Muumi-limuthan sulla on edelleen tarjoamatta, Vorssasa siihen olisi oiva tilaisuus.
 

30/30150

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Nyt täytyy kyllä ihmetellä ääneen, että mikä tämä David Krokket oikein on?

Linkeistä sain selville, että kyseessä on joku toinen forum, jossa muutama tässäkin ketjussa ja tälle forumille kirjoittanut kirjoittelee.

Eli siis jollain toisella forumilla on tapaaminen Forssassa, paikalla on paljon miehiä ja 1-3 naista, joista yksi on isotissinen blondi, joka antaa jos on riittävän kännissä.

Kuulostaapa mukavalta, ihme ettei täällä mietitä jo järjestettyjä bussikyytejä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse ainakin epäilen, että kyseessä on todellakin jonkinlainen keinukerho. Epätasaisen sukupuolijakauman takia kannattanee saapua ajoissa paikalle.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
...joka antaa jos on riittävän kännissä.
Ahaa, siinä tapauksessa ainakin itse aion pelaamisen ja voittamisen ohella myöhemmässä vaiheessa iltaa olla ihan nakit silmillä, eihän sitä koskaan tiedä jos onnistaisi.

Pesäpallossa pelipaikkani on vasen sarjamöhlijä, mutta kroketin saralla olen näyttöni antanut jo aikanaan Tallinnan MM-kisoissa, joista kotiintuomisena oli, ei enempää eikä vähempää kuin mestaruus. Julmalla Lopetuksella naturligtvis.

Vorssassa olen viimeksi käynyt silloin, kun Jonna oli vielä Jonna ja kuplahallissa pelasi Fopsi. Tuliskohan Helkearon Mika heittämään avausheiton?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Epätasaisen sukupuolijakauman takia kannattanee saapua ajoissa paikalle.

Toisaalta taas, jos saapuu paikalle myöhemmin, on ehkä jo latu hiihdetty valmiiksi umpihankeen ja voidetestit suoritettu. Siitä sitten pääsee suoraan liukkaalle ladulle lykkimään. Tietysti, jos vain perinteiseen tyyliin vetää, niin kannataa käyttää hieman pitoa, mutta jos käyttää vapaata tyyliä, niin pelkkä luisto on suositeltua, että ei meno töki turhaan.

Pesäpallo kun on ihan kiva laji.

Että silleen...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ahaa, siinä tapauksessa ainakin itse aion pelaamisen ja voittamisen ohella myöhemmässä vaiheessa iltaa olla ihan nakit silmillä, eihän sitä koskaan tiedä jos onnistaisi.

Häh?? Sullahan on jo mun puhelinnumero ja varmaan joku valokuvakin.

Tuliskohan Helkearon Mika heittämään avausheiton?

Vois ehkä koittaa lähestyä paikallista palloseuraa, ja kysäistä jotakuta semikuuluisaa jääkiekonpelaajaa sieltä heittämään avausheittoa. Omilta FPS-fanitusajoilta tulee mieleen (Aki Heinon lisäksi) Jarno Kantelus, Jukka-Pekka Koistinen ja Asko Rantanen, jotka siis edelleen Vorssasa pelaavat. Helkearo ois kans kova. Kokeillaan...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Häh?? Sullahan on jo mun puhelinnumero ja varmaan joku valokuvakin...
Ahaa, tämä siis liittyi jotenkin Sinuun. Minä luulin, että kova humala riittää.
metsänpeikko kirjoitti:
Vois ehkä koittaa lähestyä paikallista palloseuraa, ja kysäistä jotakuta semikuuluisaa jääkiekonpelaajaa sieltä heittämään avausheittoa. Omilta FPS-fanitusajoilta tulee mieleen (Aki Heinon lisäksi) Jarno Kantelus, Jukka-Pekka Koistinen ja Asko Rantanen, jotka siis edelleen Vorssasa pelaavat. Helkearo ois kans kova. Kokeillaan...
Näkisin Helkearon ainoana 'kovana' mahdollisuutena.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ahaa, tämä siis liittyi jotenkin Sinuun. Minä luulin, että kova humala riittää.

Jaa, niinkö se olikin? Hups vaan. Itse en ota kovaa humalaa, pakko olla vuorokauden ympäri sen punaisen järjestyksenvalvojaliivin ja pampun kanssa niuhottamassa ja kitisemässä, koko ajan miekkataksinhälytysvalmiudessa.

Näkisin Helkearon ainoana 'kovana' mahdollisuutena.

No mä kokeilen sitä. Ehkä Alpo Suhonenkin käy paremman puutteessa? Tai sitten Malin veljekset.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös