Tilatiili kirjoitti:Jaksaisko joku kerrata, missä ne ohjesäännönmukaiset majapaikat sijaitsivat? Ja eritoten onko joku pingviini tai muu juoppolalliryhmä tupatoveria vailla. Sanontahan meni niin, että tiili tilaa antaa, erityisesti toimitettuna lasin läpi.
Olkku kirjoitti:Vajaa pariviikkoa ja kiekko putoaa jäähän. Vähän päivitystä osanottaja luetteloon.
Varmalla pohjalla;
-Fläppis
-duud
-Jomppa
-sv veinikretski
-Olkku
-Metsästäjä
-tapani
-Twite (White)
-OneBigRed
-Borgie
-bozik
-Taasa
-Rontti
-sv veinikretskitär
-Olkutar
-L4E
-Nahkaparturi
-wilco
-JanJ
-ervatsalo
-FinnJävle
-Tilatiili
-jupsteri
-jatiina
ervatsalo kirjoitti:Niin, mainittakoon, että oman osallistumiseni kohdalla on tapahtunut väärinkäsitys, eli olen tuona ko. ajankohtana nakitettuna Renkoon hakemaan pöytää ynnä kuutta (6) tuolia, josta johtuen en mitenkään pysty olemaan myös Harjavallassa. Valitettavasti.
Tämän lisäksi sahani on poikki.
Täältä tähän
Olkku kirjoitti:Osallistumisensa varmistamattomat:
-Metsänpeikko (mikälie tekosyy)
ervatsalo kirjoitti:Niin, mainittakoon, että oman osallistumiseni kohdalla on tapahtunut väärinkäsitys, eli olen tuona ko. ajankohtana nakitettuna Renkoon hakemaan pöytää ynnä kuutta (6) tuolia, josta johtuen en mitenkään pysty olemaan myös Harjavallassa. Valitettavasti.
Tämän lisäksi sahani on poikki.
Täältä tähän
metsänpeikko kirjoitti:Ihan aikuisten oikeasti yritin kysellä mukaani joitain Jatkoaika-tyttöjä, mutta melko hiljaista oli, niin en taida yksikseni sinne uskaltautua. Edes Aki Heino-henkinen autonkuljettajani ei varmaksi luvannut tätä päivää, nuivis.
metsänpeikko kirjoitti:Ihan aikuisten oikeasti yritin kysellä mukaani joitain Jatkoaika-tyttöjä, mutta melko hiljaista oli, niin en taida yksikseni sinne uskaltautua. Edes Aki Heino-henkinen autonkuljettajani ei varmaksi luvannut tätä päivää, nuivis.
Golden AWe kirjoitti:Palvelen asiakkaita myös englanniksi, noh, ainakin tiettyyn rajaan asti. Sen ylityttyä minulla on parin thai-tytön puhelinnumerot.
Nyt on perjantai, joka ei ihan alkuviikkoa enää ole. Ei oo yv:tä kuulunut.Olkku kirjoitti:Mullakin on tuohon tapahtumaan uutisia, mutta vasta viikonvaihteessa, tai alku viikosta. Pistän uutiset yv:ä osallistujille, jottei kaikki tiedä, missä mennään.
Olkku kirjoitti:Alkaa hipihiljaa poistumaan varmoja osallistujia. Joiden mukaan ollaan muunmuassa kustannukset laskettu. Etukäteenkin ilmoitettiin, jos et ole varma, älä ilmottaudu. Juuri kyseisestä syystä, no muiden pörssi venyy.
Olkku kirjoitti:Alkaa hipihiljaa poistumaan varmoja osallistujia. Joiden mukaan ollaan muunmuassa kustannukset laskettu. Etukäteenkin ilmoitettiin, jos et ole varma, älä ilmottaudu. Juuri kyseisestä syystä, no muiden pörssi venyy.
LukkoUkko79 kirjoitti:Jos minua tarkoitat, niin en ole tietääkseni missään vaiheessa varmistanut tuloani Harjavaltaan. Tuossa vähän ylempänä olevassa listassakin olen varmistamattomien joukossa. Ja juuri siksi en varmaksi osallistumistani voinutkaan sanoa, koska tuo sählyturnauksen ajankohta varmistui (minulle) vasta tänään.
duud kirjoitti:Noh, jääaika rahnoista ei varmaankaan ongelmaa ehdi syntyä. Kunhan rosteri ei kapene liikaa.