David Krokett ry

  • 49 555
  • 462

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mullakin on tuohon tapahtumaan uutisia, mutta vasta viikonvaihteessa, tai alku viikosta. Pistän uutiset yv:ä osallistujille, jottei kaikki tiedä, missä mennään.

Olkku
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Sen verran olen treenaillut, että voin luvata keskisormen pongahtavan pystyyn kuin jantterin.

Jaksaisko joku kerrata, missä ne ohjesäännönmukaiset majapaikat sijaitsivat? Ja eritoten onko joku pingviini tai muu juoppolalliryhmä tupatoveria vailla. Sanontahan meni niin, että tiili tilaa antaa, erityisesti toimitettuna lasin läpi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Meillä on tuolla otteluseuranta chat, peli-iltoina jos kiinnostuneita löytyy. Eka kerta oli ainakin hieno kokemus.

http://groups.msn.com/davidkrokettry/keskustelut.msnw#

Tilatiili. kukaan ei jää ilman kattoa päänpäällä.

edit. jos linkki ei toimi, niin allekirjoituksestani löytyy toimiva linkki:)
 
Viimeksi muokattu:

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tilatiili kirjoitti:
Jaksaisko joku kerrata, missä ne ohjesäännönmukaiset majapaikat sijaitsivat? Ja eritoten onko joku pingviini tai muu juoppolalliryhmä tupatoveria vailla. Sanontahan meni niin, että tiili tilaa antaa, erityisesti toimitettuna lasin läpi.

Tämä juoppohullu pingviini ilmoittautuu olevansa tupatoveriton, ja kesätreenit on vedetty myös samalla tiukalla mentaliteetilla kuin tilatiili, eli keskarin lihakset ovat herkkiä ja hyvässä timmissä, myös tikitalk alkaa tulemaan kuin luonnostaan jo kolmannentoista kaljan kohdalla ;o)

Missä me yövytään?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tekee vähän tiukkaa tuomariasiassa, muuten asiat alkavat olemaan tolallaan. Olin tänään poikani kotiottelussa ja haastattelin erotuomarivastaavaa. (mies joka määrää tuomarit alueen otteluihin) Ensi Perjantaina ratkeaa, saanko haluamani tuomarit otteluumme, etten vaan itse joutuisi tuomaroimaan;)

Hyvällä onnella meillä on myös oikeata jääkiekkoa tarjolla. KuKi:n B-juniorit pelaavat B-junnujen II-divaria ja jos heillä on kyseisenä päivänä kotipeli(ei vielä tiedossa), on molemminpuolin omaa peliämme ottelu. klo 12.00 KuKi E-junnut ja 16.00 KuKi B-junnut.

Saas katsoa, kuinka käy.

Ps.nimimerkki jupsteri lupasi liittyä porukkaan
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Pääsen tulemaan ajoissa paikalle ja sain kuskinkin itselleni, Jatiinan.
Yövymme siellä jossain Hiittenwhateverolikaan -hotellissa mutta
emmeköhän ilta/yöbileisiin eksy samaan paikkaan.

E, pitikös se kultainen maila ym. rekvisiitta toimittaa Harjavaltaan?
Voitaisiin tavata siellä S-marketin pihalla ;)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Vajaa pariviikkoa ja kiekko putoaa jäähän. Vähän päivitystä osanottaja luetteloon.

Varmalla pohjalla;

-Fläppis
-duud
-Jomppa
-sv veinikretski
-Olkku
-Metsästäjä
-tapani
-Twite (White)
-OneBigRed
-Borgie
-bozik
-Taasa
-Rontti
-sv veinikretskitär
-Olkutar
-L4E
-Nahkaparturi
-wilco
-JanJ
-ervatsalo
-FinnJävle
-Tilatiili
-jupsteri
-jatiina
-yellow

Osallistumisensa varmistamattomat:

-Ossi (kalenteri varaus)
-E (sähly konsultti)
-Master God (ex tempore)
-Nikke (E)
-Metsänpeikko (mikälie tekosyy)
-LukkoUkko79 (pari pikkujuttua)

nimimerkki krobbehan pisti firman ynnämuu luokan juhlat meidän edelle. Mutta ei siitä viitsi erikseen kenellekkään mainita ;)

Edelleen ehtii mukaan, jos jollakin kiinnostusta on, niin viesti tänne ja mukanaolo on taattu.

edit. lisätty yellow
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jaahans, se on sitten näköjään tämä peli samaan aikaan kuin Karjala-turnaus, jossa olen kahdessa eri pelissä duunissa. Karjala-turnausta ei oikein halua/voi missata eli yksi kappale kädettömiä senttereitä saattaa sittenkin jäädä kotikonnuille.

Onko Harjavallassakin maajoukkueen tarkkailu paikan päällä ?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olkku kirjoitti:
Vajaa pariviikkoa ja kiekko putoaa jäähän. Vähän päivitystä osanottaja luetteloon.

Varmalla pohjalla;

-Fläppis
-duud
-Jomppa
-sv veinikretski
-Olkku
-Metsästäjä
-tapani
-Twite (White)
-OneBigRed
-Borgie
-bozik
-Taasa
-Rontti
-sv veinikretskitär
-Olkutar
-L4E
-Nahkaparturi
-wilco
-JanJ
-ervatsalo
-FinnJävle
-Tilatiili
-jupsteri
-jatiina

Hohhuh! Älkää pudottako saippuaa!
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mainittakoon, että David Krokett-sivustolla rikkoutuu pian 200 käyttäjän raja, sivustoja seurataan myös Usa:sta, Virosta, Hollannista, Espanjasta ja Ruotsista. Aktiivijäseniä tippuu päivittäin tasaisen tappavaan tahtiin, joten vauhti sen kuin kiihtyy DK:ssa!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Pöytää hakemassa.

Niin, mainittakoon, että oman osallistumiseni kohdalla on tapahtunut väärinkäsitys, eli olen tuona ko. ajankohtana nakitettuna Renkoon hakemaan pöytää ynnä kuutta (6) tuolia, josta johtuen en mitenkään pysty olemaan myös Harjavallassa. Valitettavasti.

Tämän lisäksi sahani on poikki.

Täältä tähän
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
ervatsalo kirjoitti:
Niin, mainittakoon, että oman osallistumiseni kohdalla on tapahtunut väärinkäsitys, eli olen tuona ko. ajankohtana nakitettuna Renkoon hakemaan pöytää ynnä kuutta (6) tuolia, josta johtuen en mitenkään pysty olemaan myös Harjavallassa. Valitettavasti.

Tämän lisäksi sahani on poikki.

Täältä tähän

No nyt uskaltaa taas suihkussa tehdä ihan mitä vaan, kjeh. eikä sitä katkonaisella sahalla muutenkaan...

Perustin muuten Krokettin sivustoille baarin nimeltä PAARI janoisille ja nälkäisille...tervetuloa asiakkaaksi, kaljaa, viiniä, viinaa, safkaa, kaffea, teetä, hyvää musiikkia, seuraa. Palvelen asiakkaita myös englanniksi, noh, ainakin tiettyyn rajaan asti. Sen ylityttyä minulla on parin thai-tytön puhelinnumerot.

Tämä OLI mainos.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olkku kirjoitti:
Osallistumisensa varmistamattomat:
-Metsänpeikko (mikälie tekosyy)

Mä en tuu, jos bozik ja ervakaan ei tuu. Siinä teille tekosyytä.

Tai jos tulen, niin tulen salaa, eikä kukaan tunnista minua.

Ihan aikuisten oikeasti yritin kysellä mukaani joitain Jatkoaika-tyttöjä, mutta melko hiljaista oli, niin en taida yksikseni sinne uskaltautua. Edes Aki Heino-henkinen autonkuljettajani ei varmaksi luvannut tätä päivää, nuivis.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
ervatsalo kirjoitti:
Niin, mainittakoon, että oman osallistumiseni kohdalla on tapahtunut väärinkäsitys, eli olen tuona ko. ajankohtana nakitettuna Renkoon hakemaan pöytää ynnä kuutta (6) tuolia, josta johtuen en mitenkään pysty olemaan myös Harjavallassa. Valitettavasti.

Tämän lisäksi sahani on poikki.

Täältä tähän

Entä petivaate?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
metsänpeikko kirjoitti:
Ihan aikuisten oikeasti yritin kysellä mukaani joitain Jatkoaika-tyttöjä, mutta melko hiljaista oli, niin en taida yksikseni sinne uskaltautua. Edes Aki Heino-henkinen autonkuljettajani ei varmaksi luvannut tätä päivää, nuivis.

On siellä naisia/tyttöjä, aina on, kun David Kroketts kokoontuu, ne ei vaan voi sitä vastustaa. Tule mukaan:)
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

No niin, hotellihiiteharjusta löytyi pesä juoppohulluille pingviinelle Borgie ja Tilatiili.


metsänpeikko kirjoitti:
Ihan aikuisten oikeasti yritin kysellä mukaani joitain Jatkoaika-tyttöjä, mutta melko hiljaista oli, niin en taida yksikseni sinne uskaltautua. Edes Aki Heino-henkinen autonkuljettajani ei varmaksi luvannut tätä päivää, nuivis.

Höpö höpö, mukaan vaan, ei me purra. Ainakaan lujaa ;)

Golden AWe kirjoitti:
Palvelen asiakkaita myös englanniksi, noh, ainakin tiettyyn rajaan asti. Sen ylityttyä minulla on parin thai-tytön puhelinnumerot.

Numerot jakoon heti, ja pyydä tytöt bailuihin mukaan, niin ei metsänpeikonkaan tarvitse jännittää :)
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olkku kirjoitti:
Mullakin on tuohon tapahtumaan uutisia, mutta vasta viikonvaihteessa, tai alku viikosta. Pistän uutiset yv:ä osallistujille, jottei kaikki tiedä, missä mennään.
Nyt on perjantai, joka ei ihan alkuviikkoa enää ole. Ei oo yv:tä kuulunut.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Eikä kuulu, ennen kun saan fakta tietoa asiasta, jota tarkoitan. Kyseessä ei kuitenkaan ole vakava asia, joka mitenkään vaikuttaisi tapahtuman viihtyvyyteen, joten rauhassa vaan.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No niin, nyt on pari pikkujuttua selvinnyt. Samaan aikaan on Espoossa liigafanien salibandyturnaus, joten sinne käy tieni silloin Lukkoa edustamaan. Harmi kun tapahtumat ovat juuri päällekkäin. Pitäkää kuitenkin lystiä minunkin puolesta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Alkaa hipihiljaa poistumaan varmoja osallistujia. Joiden mukaan ollaan muunmuassa kustannukset laskettu. Etukäteenkin ilmoitettiin, jos et ole varma, älä ilmottaudu. Juuri kyseisestä syystä, no muiden pörssi venyy.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olkku kirjoitti:
Alkaa hipihiljaa poistumaan varmoja osallistujia. Joiden mukaan ollaan muunmuassa kustannukset laskettu. Etukäteenkin ilmoitettiin, jos et ole varma, älä ilmottaudu. Juuri kyseisestä syystä, no muiden pörssi venyy.

Jos minua tarkoitat, niin en ole tietääkseni missään vaiheessa varmistanut tuloani Harjavaltaan. Tuossa vähän ylempänä olevassa listassakin olen varmistamattomien joukossa. Ja juuri siksi en varmaksi osallistumistani voinutkaan sanoa, koska tuo sählyturnauksen ajankohta varmistui (minulle) vasta tänään.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
Alkaa hipihiljaa poistumaan varmoja osallistujia. Joiden mukaan ollaan muunmuassa kustannukset laskettu. Etukäteenkin ilmoitettiin, jos et ole varma, älä ilmottaudu. Juuri kyseisestä syystä, no muiden pörssi venyy.

Noh, jääaika rahnoista ei varmaankaan ongelmaa ehdi syntyä. Kunhan rosteri ei kapene liikaa. Oliskohan Beduiini ja Maplesoft vapailla markkinoilla näillä kulmilla? Luftwaffe-Hermannikin voitais ottaa ihan hyvin mukaan ja mahtuishan se Uunokin porukkaan ihan hyvin, ettei mun tarvis olla se ainoa rötvis jengissä.

Pörssihän venyy aina, kun sen voi kynällä hoidella mieleisekseen.

So, no worries Olkku, jos miehet vähenee niin asenteella se korvataan.

-duud-
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
LukkoUkko79 kirjoitti:
Jos minua tarkoitat, niin en ole tietääkseni missään vaiheessa varmistanut tuloani Harjavaltaan. Tuossa vähän ylempänä olevassa listassakin olen varmistamattomien joukossa. Ja juuri siksi en varmaksi osallistumistani voinutkaan sanoa, koska tuo sählyturnauksen ajankohta varmistui (minulle) vasta tänään.

En tarkoita sinua. Kulisseissa tapahtuu, yv muodossa, siitä viestini.

edit.Lueskeltuani ketjua tuosta tosiaan saisi kuvan, että kirjoitin sinulle. Pyydän anteeksi sekaannusta.
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
duud kirjoitti:
Noh, jääaika rahnoista ei varmaankaan ongelmaa ehdi syntyä. Kunhan rosteri ei kapene liikaa.

Ei huolta rahoista, eikä rosterista. Hinta nyt jo muutenkin naurettavan halpa verrattuna matkan kokonaisbudjettiin. Ja kyllä mä voin siellä kentän puolella vaikka koko ajan nojata laitaan, kun ei luistele, niin ei väsy.

Tulisi vain jo 12. päivä. Aina niitä syitä keksii juhlimiseen, mutta harvoin näin hyviä.

Että silleen...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viralliset kysymykset

Kysymys: Onko hallilla mahdollisuus teroituttaa luistimet ja siten maksulla tukea paikallista nuorisokiekkoilua vai teroitutanko perinteisesti (eli toisen kerran) Myyrmäen jäähallilla omituisilla sedillä?

Kysymyksen tausta: Jääkausi (heh) avattu eilen. Jätin jopa HPK-Ilves -ottelun väliin jäälle pääsyn vuoksi. Lauantaipäivän pakollisena penkkiurheiluosuutena katselin wilcoa lentopallokatsomossa. Ja siis jäähallijäällä havaittu että perkeleen kovaa on se, jää siis. Eli tylsiltä tuntuivat taitojen lisäksi luikkarit.

Kysymys 2: Onko porukalla joku lounaspaikka ajateltuna? Pakko jotain syödä ennen peliä.

Kysymys 3: Onko porukalla ajateltuna joku illallispaikka? Pakko jotain juoda pelin jälkeen. Siis senkin jälkeen kun ensin notkumme hallilla oluen ja makkaran voimin, vai miten se menikään.

Kysymys 4: Onko hallilla sauna vai varataanko Marilynistä vai ollaanko saunomati? Vai olenko vaan hiljaa ja teen mitä käsketään koska kaikki on ok?

Kysymys 5: Jänskättääkö muitakin jo?

PS. TJ5. Vautsi! Moneltakohan mulla oli treffit OBR:n kanssa ja missä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös