Dave Stathos (yhdistetty ketju)

  • 81 925
  • 482
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllätys,että nämä keskustelut seuravaihdoista käyvät kuumina AIN ennen ottelua.
2001-2002 Mäkkäriä oltiin viemässä useaan otteeseen naperoihin juuri ennen paikallistaistoa ja kun tiedetään mäkkärin sympatiat njördistätiin niin ne siitä.
cool,cool,cool.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vegas
Meillä ei ilmeisesti ole käyttöä kyseiselle pelaajalle. Mut onhan noita mokeja maailma täynnä.

Mitä Stathosin mahdolliseen lähtöön tulee, on puhuttu agentin hakevan kaverille huomattavan isoa liksaa, paino sanalla huomattavan. IFKssa on varmasti halu pitää hyväksikoettu maalivahti, mutta jos hintalappu on mahdoton, niin ei mahda mitään.

Katsotaan nyt kuitenkin vielä se siirron paikkansapitävyys. Ei ole yksi, eikä kaksi kertaa, kun yhden jos toisen huhutaan menevän milloin minnekin. IFKhan on nykytiedottamisessaan päässyt yllättämään monet ns puun takaa, joten pidetään siirtoa varmana vasta joskus myöhemmin. Se, että Hjallis on jo apajilla, ei yllätä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Uuge

Uugen päivän kirjoituksesta sitaatti: "p.s. yhden sopimuksen julki tuominen saattaisi ihmeellisellä tavalla piristää ennen SaiPan, Tapparan ja TPS:n kohtaamista ensi viikolla."

Jostain syystä yhdistin sen tähän ketjuun. Toinen mieleeni tullut vaihtoehto oli Jeren diili ensi kaudelle. Silti toiveet nousivat kummasti..
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti fiftyeight
Mutta eipä hätiä. Suomen lähes ulkopuolelta on sikäläiseen touhuun k***intynyt Jason.E tarjolla. Ammattimies ei hyvällä katso kun junnu menee ohi, vaikka syy ei ole itsessä. Eikä mikään huono vaihtoehto.

Täältä ulkomailta, päivää.

Ei olisi Jason huono vaihtoehto lainkaan, ei. Hyvä, hetkittäin erinomainen maalivahti, joka vain tarvitsisi pakiston joka viitsii puhdistaa maalin edestä muutakin kuin maalista takaisin kimmonneet kiekot. Mies on myös halpa, joten siitä vaan jahtaamaan.
 

Bacardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen on hyvä väri..
2003-2004

Kuten kirjoitin jo kauan sitten niin maalivahti Dave Stathos pelaa HIFK:ssa tulevan kauden, piste. Sopimus on allekirjoitettu, joten tämä TIETO tuo varmaan iloa ja valoa tähän päivään.

Minut kyseenalaistiin jo silloin, ja varmaan nytkin, mutta voi kun kansa nyt tajuaisi jo.

Helvetin hyvä homma meille.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Bacardi

Jep minä kuulin saman viikko sitten hallilta, minkä sinä kirjoitit jo aikoja sitten tässä ketjussa. Sain tietoni siltä kuuluisalta "varsin luotettavalta lähteeltä" ja kirjoitin siitä tuolla HIFK 2003-2004 ketjussa 31.1:
Annoin hallilla itselleni eilen kertoa, että Stathos olisi tehnyt 2 vuoden sopparin IFK:n kanssa.

Miksi IFK ei vain voi julkistaa sopparia? Minä pysyn aina vähintäänkin hieman skeptisenä ennen kuin soppari on julkistettu ja tämänkin jälkeen voi vielä vähän aikaa epäillä. Hyvä homma meille kuten sanoit Bacardi. Aloitetaan ensi kauden joukkueen rakentaminen ainakin oikeasta paikasta...

Edit: Jaaha sulla oli näköjään sama viesti tuolla toisessa ketjussa. Enhän mä sitä nähnyt, kun ei ollut laseja päällä...
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Re: 2003-2004

Viestin lähetti Bacardi
Kuten kirjoitin jo kauan sitten niin maalivahti Dave Stathos pelaa HIFK:ssa tulevan kauden, piste.
Samanlainen sopimus kuin Tähtisellä?

No, ei ole sopimusta valitettavasti. Itseasiassa millään seuralla ei ole sopimusta ensi kaudeksi Stathoksen kanssa. Mutta IFK:n johdolla oli ainakin edellispäivänä luottavainen olo siihen että heidän paperiin se allekirjoitus tulee.
 

Bacardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen on hyvä väri..
Jaahas?

Niin, näinhän tässä taas kävi kuten arvelin. Sieltä se joku vastarannan kiiski tulee, ja ilmoittaa vastaväitteensä, heh!

Ei se mitään, minun tietoni on pelottavan varmasta lähteestä joten jätetään asia tähän. Stathosilla siis on sopimus tehtynä jo, ja näin ollen asia on selvä. JanJ, voisiko asia kenties olla niin, että HIFK:lla ei ole MITÄÄN syytä kertoa asiasta sinulle?

ps. En ole koskaan sanallakaan kertonut Tähtisestä. Se oli Isakssonin hassu väite, että Tähtinen olisi HIFK:n mies.
 

#76

Jäsen
Mikäli seura on tehnyt jo kykynsä näyttäneen pelaajan kanssa jatkosopimuksen, niin miksi pantata julkistamista? Mediahuomio olisi kuitenkin tulossa, jos homma hoidetaan oikein esim. heti maajoukkuetauon jälkeen, kun Leijonien-ottelut ehti jo alkaa, niin nyt ei kannata. Ruotsin turnaus päättyy ja ennen liigan alkamista olisi hyvä hetki julkaisulle ja samalla markkinointi-osasto saisi uutta pontta ensi kauden myymiselle.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: Jaahas?

Viestin lähetti Bacardi
Niin, näinhän tässä taas kävi kuten arvelin. Sieltä se joku vastarannan kiiski tulee, ja ilmoittaa vastaväitteensä, heh!

Ei se mitään, minun tietoni on pelottavan varmasta lähteestä joten jätetään asia tähän. Stathosilla siis on sopimus tehtynä jo, ja näin ollen asia on selvä. JanJ, voisiko asia kenties olla niin, että HIFK:lla ei ole MITÄÄN syytä kertoa asiasta sinulle?

Onhan Stathosilla ollut jo sopimus pitkäänkin valmiina. Välillä sitä on jopa paranneltu jne jne, eri asia onkin, onko siinä Daven nimikirjoitus alla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
#76:

Ehkä IFK olettaa, että pahin, eli play-offeista putoaminen, tapahtuu kauden päätteeksi ja säästä edes jonkun hyvän uutisen floppikauden päätteeksi ;-). Jos se nyt ilmoitettaisiin, niin tämä hyvä uutinen ei olisi enää pehmentämässä kauden päätteeksi tulevaa iskua...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti punaiset_lasit
Ehkä IFK olettaa, että pahin, eli play-offeista putoaminen, tapahtuu kauden päätteeksi ja säästä edes jonkun hyvän uutisen floppikauden päätteeksi ;-). Jos se nyt ilmoitettaisiin, niin tämä hyvä uutinen ei olisi enää pehmentämässä kauden päätteeksi tulevaa iskua...

Tämän tyyppistä ratkaisua pelkään minäkin. Samoinhan Vopatista ilmoitettiin viime keväänä joukkueen ollessa kesälomilla - ja heti tuli parempi fiilis ja heti meni kausareita muutama kaupaksi :)

Oli miten oli. Toivon mukaan tieto on varma - kyllä mestaruutta tavoittelevassa HIFKissä pitää aina yksi kreikkalaisperäinen pelaaja olla. Se on vanha (maila)viidakon sananlasku.

Mutta mikäli Dave on the Ykkösmolari, kuka on kakkonen??
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No tietysti Timppa joka on tasavertainen Kreikan miehen kanssa.

Pentin aikakausi on opettanut ettei mihinkään kannata luottaa ennenkuin sen voi lukea lehdestä. Kaikki mitä iltapäivälehdissä lukee on totta!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kakkosmokke

Niin, mikä se Juuson tilanne nyt sitten on? Onko se vaihtoehto olemassa ja/tai kannattaako Juusoa edes miettiä? Kuulemma tanskalaiskolleega pelaa hyvää putkea.

Pitäisikö perustaa yksi ketju näitä ulkomailla pelaavia varten tyyliin 'Miehemme muualla' vai nostetaanko vanha 'Miehemme Moskovassa' ylös? Kaikki jotka eivät ole meillä ovat tietenkin Moskovassa...
Itse en ole paljonkaan seurannut mm. Ruotsissa pelaavia mahdollisia paluumuuttajia.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen saanut sellaisen käsityksen että Juuso teki jokin aikaa sitten jatkosopimuksen MoDon kanssa. Eli tuskinpa on palaamassa meille. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä..
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Jaahas?

Viestin lähetti Bacardi
Niin, näinhän tässä taas kävi kuten arvelin. Sieltä se joku vastarannan kiiski tulee, ja ilmoittaa vastaväitteensä, heh!

Ei se mitään, minun tietoni on pelottavan varmasta lähteestä joten jätetään asia tähän. Stathosilla siis on sopimus tehtynä jo, ja näin ollen asia on selvä. JanJ, voisiko asia kenties olla niin, että HIFK:lla ei ole MITÄÄN syytä kertoa asiasta sinulle?

ps. En ole koskaan sanallakaan kertonut Tähtisestä. Se oli Isakssonin hassu väite, että Tähtinen olisi HIFK:n mies.

Pakko myöntää, että Bacardi on oikeassa ja Stathoksen sopimus on selvä. Mitä tulee Tähtiseen, niin ei ollut mikään hassu väite, enkä puhunut sopimuksesta vaan esisopimuksesta, diili kaatui käsittääkseni loppujen lopuksi siihen, että IFK ei halunnut Tähtistä ensi kaudeksi vaan pelkästään loppukaudeksi ja siksi luopui miehestä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tormentori
Olen saanut sellaisen käsityksen että Juuso teki jokin aikaa sitten jatkosopimuksen MoDon kanssa. Eli tuskinpa on palaamassa meille. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä..

No olenko mä nyt sitten ainoa, joka muistelee lukeneensa jostakin (HIFK-Magazine?) Penan kertomana, että IFKillä on diili ensi vuodesta Riksmanin kanssa? Tällä päällä ei tosin ole mahdotonta, että muistan väärin.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Yleisesti huhuilusta

Viestin lähetti Bacardi
Niin, näinhän tässä taas kävi kuten arvelin. Sieltä se joku vastarannan kiiski tulee, ja ilmoittaa vastaväitteensä, heh!
Niin,näin siinä yleensä käy,kun kirjoitellaan nimimerkkien takaa keskustelupalstalle.Kannattaa näitä pelottavan varmoja tietoja jakaessa varautua siihen,että epäilijöitä riittää aina siihen asti kunnes virallinen julkistus tapahtuu,mikä sekään ei vielä välttämättä takaa mitään.Ei esim. liene syytä muistuttaa millaisia yllätyksiä NHL järjestää todennäköisesti ensi kevät-kesänäkin.Ja tietoahan on monenlaista,monesta lähteestä,monilla motiiveilla kerrottuna,näin luulen.

Toisekseen uskottavuutta totuuden torvena ei kasvata ylimielisyyttä hipova esiintyminen toisia asioista hyvin perillä olevia kirjoittajia kohtaan,jotka ovat sitä paitsi luottamuksensa ansainneet.Silti kukaan ei ole aina oikeassa ja sillehän ei parhainkaan tietäjä mitään mahda,jos esim. sopimusneuvotteluissa tai sopimuksen allekirjoituksen jälkeen tapahtuu jotain arvaamatonta.Itse suhtaudun tiettyjen nimimerkkien vihjailuihin vakavammain kuin toisten mutta silti vasta virallinen tiedotustilaisuus on Se Hetki.Sanottakoon se,että tokihan huhuissa liikkuvilla pelaajilla saa spekuloida ja sijoitella oman joukkueen tulevaan kokoonpanoon,vaikkei ko. pelaaja(t) koskaan tulisikaan,sillä se on yksi tämänkin palstan rikkaus.Mieluiten kuitenkin tietyissä rajoissa pysyten: Jarkko Ruutu on mahdollinen,Joe Sakic ei,tuskin edes NHL-lakon aikana.

Mitä tulee Tähtiseen ja Isakssonin "hassuun väitteeseen",niin itse en ainakaan saanut sellaista käsitystä,että Porin poika olisi ollut varmuudella HIFK:n mies.Esisopimuksesta on vielä matkaa Helsinkiin puhumattakaan siitä,mitä esisopimuksella tarkoitetaan.Isakssonhan myöhemmin vielä kertoi oman näkemyksensä siitä,miksi Tähtinen lopulta jäi saamatta (minkä itse uskon),eikä sitä taidettu kovinkaan monen taholta kiistää.Ei edes pelottavan varmoilla tiedoilla.

Mutta,hyvä Bacardi,jos olet oikeassa,niin hyvältä kuulostaa tännekin päähän.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Jaahas?

Viestin lähetti Isaksson
Pakko myöntää, että Bacardi on oikeassa ja Stathoksen sopimus on selvä. Mitä tulee Tähtiseen, niin ei ollut mikään hassu väite, enkä puhunut sopimuksesta vaan esisopimuksesta, diili kaatui käsittääkseni loppujen lopuksi siihen, että IFK ei halunnut Tähtistä ensi kaudeksi vaan pelkästään loppukaudeksi ja siksi luopui miehestä.

Hieno homma toi Stathoksen diili. Hän oli sellainen pelaaja jota Penttikään ei olisi voinut sössiä muualle(vai olisiko sittenkin?)

Tarkoittaako toi Tähtinen-episodi sitä, että ensi kaudeksi on tulossa joku kunnon(ulkomaalais?) kakkos-sentteri(jos Ruutu jatkaa vielä kauden Suomessa). Kyllähän Tähtinen olisi ollut kelpo vahvistus myöskin ensi kaudelle.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Yleisesti huhuilusta

Viestin lähetti pXi
Joe Sakic

Meillä ei juuri nyt ole käyttöä tämäntyylisille pelaajille.

Toivottavasti tämä Statmanin soppari nyt sitten pitää paikkansa ja ensi kauden joukkueen rakennus on aloitettu oikeasta päästä. En itse kyllä uskalla juhlia, ennekuin tieto on virallinen.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Yleisesti huhuilusta

Viestin lähetti Pärde
Meillä ei juuri nyt ole käyttöä tämäntyylisille pelaajille.

Jaha, eli brother Pärde ilmeisesti tarkoittaa että J. S:n agentti on ottanut yhteyttä Penttiin??? Ja The Pena polkee hintaa yhtä innokkaasti kuin minä paikallista sihteeriä, jolloin saammekin tämän maailmantähden erittäin edullisesti ensi kaudeksi?

Onkohan joku nähnyt tämän Sakicin pelaavan? Onko se Hifkin näköinen mies? Kova luistelemaan ja kiekkokin pysyy lavassa? Onko jopa ihan pelintekijä? Vahva vääntäjä, loputon yrittäjä?

Minäkin kyllä kuulin juttua tuosta Statmanin diilistä jo aika kauan sitten, mutta en ole ollut asiasta vakuuttunut, kun niin monenlaista on kuulunut. Toivotaan että Dave-Boy jää meille, ja saataisiin Stathosaari 2. mokeksi. Riksman voi mennä kotiin itkemään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Juu, veli pXi puhuu totta. Sitten vasta, kun nimi on paperissa ja tiedote on maailmalla, Anneli Saaristo laulaa (the fat lady sings). Itse sain pahasti nenälleni Hannes Hyvösen tapauksessa viime keväänä. Siis silloin, kun HH oli vähän aikaa HPK:n mies. Minulla oli tieto -ja se oli HIFKin sisältä- että Hyvönen on saletissa. Näin ei tapahtunutkaan ja vituttaa vieläkin. Syyt tähän ovat yhdentekevät nykyisin, mutta lähteeni oli itse siinä uskossa, että kaikki on selvää.

Mutta tätä ei ollut tarkoitettu miksikään piikiksi kamerad Bacardin suuntaan. Luotan häneen ja Isakssoniin. Stathosin meillä pelaaminen olisi (on) pitkästä aikaa oikeasti hyvä uutinen.

Minäkin muistan, että Riksmanin paluun pitäisi olla sovittu. Mutta eihän sille viimeksikään kelvannut kakkosen rooli?
 

JanJ

Jäsen
Re: Jaahas?

Viestin lähetti Bacardi
JanJ, voisiko asia kenties olla niin, että HIFK:lla ei ole MITÄÄN syytä kertoa asiasta sinulle?
Sulle on?
Ja miksi Stathos edelleen neuvottelee muiden seurojen kanssa?
Miksi Riksmanin sopimus HIFKiin kestää ensi kaudenkin?

Hallihuhut erikseen, mutta asioiden esittäminen faktana vaatii sen että ne ovat oikeasti faktaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Re: Jaahas?

Viestin lähetti JanJ

Ja miksi Stathos edelleen neuvottelee muiden seurojen kanssa?

En ole bacardi, mutta vastaan silti. Siksi neuvottelee, että kyse on The Penan kusetuksesta. Kun sopimus julkaistaan, Pena nauraa räkäisesti: "v*ittu mä koulutan Hjöördistä!"..

Itse toivon bacardin olevan oikeassa, mitenkään sinua JanJ väheksymättä. Jos sopimus on allekirjoitettu, julkaistaanko ennen Saipa-ottelua? Tästäkö se Uugekin vihjaili..?
 

JanJ

Jäsen
Re: Re: Re: Jaahas?

Viestin lähetti Pärde
Itse toivon bacardin olevan oikeassa, mitenkään sinua JanJ väheksymättä.
No kyllä se minullekin sopisi.

Stathos ja etenkin hänen agenttinsa pelaavat tällä hetkellä rulettia sopimuksilla. Paras summa viivan alla takaa nimen paperiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös