Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stathoksen uran käännöspiste?
Viestin lähetti Balderis
Vai nostaisit Daven surkeimmaksi molariksi meillä jopa ohi Draperin ja Duffuksen??? Mitäköhän pillereitä popsit?
8 nollapeliä viime kaudella ja selkeästi joissakin otteluissa paras pelaajamme. Jotain rajaa Daven mollaamisessa kiitos.
Sorry, että vastaan tähän näinkin myöhään (ulkomailla olin) mutta kait se on parempi myöhään kuin ei ikinä?
Niin milloinkaan en ole väittäny etteikö IFK.ssa olisi pelannut huonompaa veskaria vaan kyse olikin lähinnä koko liigaa.Draper kuitenkin pelasi Tapparassakin kelpo kauden. Kyllä minä Draperia vihaan huomattavasti enemmän jos pelkkiä IFK:n aikaisia pelejä katsotaan.
Viestin lähetti kaizu
Kävitkö IFK:n peleissä kun Dave tuli IFK:hon ?? Aivan Jumala silloin. Kannattaa vaikka käydä kattomassa tämän ketjun alkua, mitkä olivat IFK:n kannattajien fiilikset kun pohdittiin pitäisikö kaverin kanssa veivaa jatkosopimus vaiko ei. Ei kovin montaa jamppaa löydy, jotka silloin olisivat Daven ulostaneet.
Juu kävin katsomassa! Lukekaa näitä viestejä. Kyllä minäkin olin silloin valmis tekemään Daven kanssa jatkosopimuksen niillä näytöillä mitä se silloin esitti. Nythän kuitenkin oli kyse siitä, että minkä helvetin takia kaveri saa vuodesta toiseen näyttä taitoja tiukoissa peleissä! Loppujen lopuksi on aivan sama tekevää miten torjuu jonninjoutavia runkosaraja pelejä pelsua tai Jyppiä vastaan mutta sitten jos peleistä kelpaa vaan enään voitto niin niitä täytyy tulla. Miten ihmeessä Daven kanssa voisi edes IFK pärjätä pleijareissa, kun omat pelaajatkaan ei luota veskariin? Pelaajat kuitenkin haluaa voittaa ne pleijari pelit huomattavasti mielummin kuin runkosarja matseja mutta jos luottoa ei ole niin sit ruvetaan peruuttelemaan (lue: varjellaan omaa maalia). Tässä yhtälössä käy vaan niin, että myöskään itse ei tehdä tarpeeksi maaleja.
Toivottavasti nyt on maalinvahti osasto kunnossa (nimien mukaan on) sillä jos vaan hiukankin raottelee muistia kaudelta 97-98 niin tietää mitä tapahtui. Yksinkertaisesti joukkue sai sellaisen maalinvahdin johon koko porukka luotti ja tulos oli sen mukainen. Maaleja ruvettiin tekemaan toiseen päähän urakalla samalla, kun oma pää pysyi lähes koskemattomana.
Tässä ketjussa mainittiin myös jostain 70- luvun alkupuolen narrista joka taitaa olla melkoinen velho maalinvahti rintamalla. Valitettavasti en ole sen aikaisia pelejä nähnyt sillä silloin olen vielä paskonut housuihini.
Ps. Mielipide jonka olen esittänyt Davesta on vain minun mielipide! Olen erittäin pahoillani jos joltain pikku Davelta on joulu mennyt pilalle sen takia, että joku on kehdannut haukkua Kreikkalaista.