IFK-DAVOS
Ensinnäkin Nielikäinen pelasi hyvin, hänen puolen minuutin harhauttlu session jälkeen tuli tämä hylätty maali, Pasille iso plussa ( turhaa sen kehuminen on, se ei osaa pelata sen ovat media ja fanit päätäneet jo ennen viime kauden alkua).
Nopeita Huomioita:
Levokari: Pelasi hyvin, en ala väittää että olisin täysin varma miehen onnistumisesta liigassa, mutta positiivinen yhden pelin perusteella, ongelma on että kiekko ei aina pysynyt mukana. En tunnista pelaajaksi joksi on täällä väitetty. Voi olla hyvä liigassa tai sitten ei 50/50. Jopa pari ihan mallikasta nousua.
Kobezka?: En osaa sanoa, en yksinkertaisesti saanut mitään kuvaa vaikka teki maalin(hylätty) ja yksi upea taklaus. Pelottaa, taidan toivoa myyntiä. Syötöt aika huonoja.
Junkka: Ei ihmeitä, yks paha moka, perusasiat on kunnossa sen kyllä näkee, hyvä vahvistus. Joku väitti että keskenkuntoinen.....voisin jopa uskoa.
Honkanen: Ylätti minut positiivisesti, ihan miehekästä peliä, voi pärjätä. Paremmat syötöt kun kobezka.
Uusi hyökkääjä podikowski?: Voitti aloitukset aika hyvin, väläytteli hyviä syöttöjä, mahdoton sanoa yhden pelin perusteella kun mies treenanut ehkä kerran IFK:n kanssa, lupaava. Lähtönopeus voi olla huono tai sitten se ei vaan halunnut lähteä kovempaa, kovempi pelaaja kun caloun/bednar....ei missään tapauksessa mikään maantiejyrä. Tekee pisteitä siitä olen aika varma.
Vauhkonen: Pari kertaa ahaa elämys "ai niin toikin pelaa meillä"
todella näkymätön. ( Voi olla että en aina tunnistanut)
Grunn kai 15: hirvee kynä, kynäili likaa, tekee kuitenkin läpimurron siitä olen varma. Nopea, röyhkeä, taitava, aika vahva, se riittää. Saisi olla suoraviivaisempi.
Salminen: Nopea varmaan yllätys kaikille, ei mitään pahaa sanottavaa.
Muut junnut aika tasapaksuja mitä 36 varmaan Pikkarainen vähän kiukutteli.
Vastustaja ei ainakaan minua vakuuttanut.
Niin Strömberg, en osaa oikein arvioida maalivahteja ihan ok vähän kiekot karkaili kolmanessa en tosiaan osaa sanoa.
Huomiot tehty yhdessä otelussa kahvin juonnin ja paskan puhumisen aikana kyseessä ei todellakaan ole mikään syväanalyysi, lisäksi tiedostan sen että kun toivoo pelaajien olevan hyviä niin mieli usein mieltää huonon pelaajan hyväksi.