Nyt jäitä hattuun ja housuihin.JYPin paras ruotsalainen koskaan. Nylander oli ihan housu tähän verrattuna.
Perttu mainitsi myös pimeän aition. :D sattumaako?Perttukin KSML:n lähetyksessä sanoi jotain että "Ihan hyvältä pelimieheltähän tämä Torgersson vaikuttaa"
Perttu lukee palstaa.Perttu mainitsi myös pimeän aition. :D sattumaako?
Haluan tarkan lainauksen tästä kommentista! :DPerttu mainitsi myös pimeän aition. :D sattumaako?
Ensimmäinen 11.04 pelattuna Liigaa.Ensimmäinen 5.59 pelattuna Liigaa.
Lyhyellä otannalla:
-Sai Schnarrin ja Puustisen kanssa toimivan ketjun.
-Liikkuu hyvin.
-Kamppailupelaamiseen PERKELEEN iso apu.
-Laukaus on hyvä
-Maali per erä riittää niin kauan ku pääsee vireeseen.
Todella toivon että Torgersson jatkaa vahvoja otteita, sen verran asiantuntevaa kamaa tuli miehen taidoista joiltain että voin jo kuvitella miten viritellään sitä ”Mitä mää sanoin” kohtaa.
Minä en turhakkeeksi väittänyt, vaan tilastojen perusteella ei näyttänyt pistemieheltä. Taklauksia ja vauhtia kyllä odotin, mutta näyttää tuo kiekollinenkin peli toimivan. Hyvä niin.Perttukin KSML:n lähetyksessä sanoi jotain että "Ihan hyvältä pelimieheltähän tämä Torgersson vaikuttaa"
Missä ovat nyt kommentoijat jotka manailivat miehen olevan ihan turhake AHL-ukko kiikaritehoilla?
Taisi mennä 5 minuuttia aikaa etsiä junnuvuosien pätkiä, joissa näkyi että on kykyä muuhunkin. ;)Minä en turhakkeeksi väittänyt, vaan tilastojen perusteella ei näyttänyt pistemieheltä. Taklauksia ja vauhtia kyllä odotin, mutta näyttää tuo kiekollinenkin peli toimivan. Hyvä niin.
Uskon kyllä sen, mutta junnuista on kuitenkin iso harppaus miesten peleihin ja monelle se on ylittämätön kynnys, oli sitten ollut vaikka kuinka hyvä junnuissa. Siksi en oikein juriori aikoja saavutuksia hirveästi katsele.Taisi mennä 5 minuuttia aikaa etsiä junnuvuosien pätkiä, joissa näkyi että on kykyä muuhunkin. ;)
Niistä on kuitenkin aika vähän aikaa, kun ikää on 22...en minäkään varmaan 27 vuotiaan junnupätkiä katsoisi.Uskon kyllä sen, mutta junnuista on kuitenkin iso harppaus miesten peleihin ja monelle se on ylittämätön kynnys, oli sitten ollut vaikka kuinka hyvä junnuissa. Siksi en oikein juriori aikoja saavutuksia hirveästi katsele.
Juuri näin, ja lisäksi raportit myös pohjoisamerikasta kertoi hyvästä luistelusta ja laukauksesta, vaikka pisteitä ei ole tullutkaan odotetusti.Niistä on kuitenkin aika vähän aikaa, kun ikää on 22...en minäkään varmaan 27 vuotiaan junnupätkiä katsoisi.
ja 21-22 kaudella Allsvenskanissa 40 peliä ja 17 pistettä.Juuri näin, ja lisäksi raportit myös pohjoisamerikasta kertoi hyvästä luistelusta ja laukauksesta, vaikka pisteitä ei ole tullutkaan odotetusti.
Mutta teki kuitenkin kauden ensimmäisen maalinsa vasta ;)Juuri näin, ja lisäksi raportit myös pohjoisamerikasta kertoi hyvästä luistelusta ja laukauksesta, vaikka pisteitä ei ole tullutkaan odotetusti.
Niin, edelleen niitä hyviäkään aseita ei liiemmin käytellä jos rooli on jotain muuta kuin kärkiketjujen pelaaja.Mutta teki kuitenkin kauden ensimmäisen maalinsa vasta ;)
Jep, ei mua haittaa olla väärässä. Parempi että olin.Niin, edelleen niitä hyviäkään aseita ei liiemmin käytellä jos rooli on jotain muuta kuin kärkiketjujen pelaaja.
Jep JYPin etuahan kaikkia haluaa, ja ymmärrän epäilyt kyllä, mutta myös onnistumisen mahdollisuudet mielestäni oli selväti näkyvissä. Pisteitä ei kannata yleensäkään suoraan katsoa, vaan vähän niiden taakse.Jep, ei mua haittaa olla väärässä. Parempi että olin.
Eihän me tietenkään tiedetä yhden pelin perusteella paljonko Torge tulee pisteitä tekemään, mutta nyt todennäköisesti ihan hyvin.Jep, ei mua haittaa olla väärässä. Parempi että olin.
Ai katohan, mennyt Itseltä tuo ihan ohi, loistava juttu.Niin ja Torgerssonilla on sopimus ensi vuodestakin. Nyt tämä maistuu vieläkin paremmalle.