Daniel Torgersson – Hönön mies hinaamassa traktoria suosta

• 37 224
  • 281

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuin myös! Usein vien farkkuja paikattavaksi vaatturi-exälle (ollaan silti hyvissä väleissä, niin miksen hyödyntäisi oravannahkataloutta) - ajattelin aiemmin, että kyseessä on vain läskistyminen, mutta nyt tajuan että kyseessä onkin vain ollut orastava JYP-erektio. En tiedä minkä pelaajan/pelin/kauden suhteen, mutta niin se vain pyrkii ylöspäin.
Ei ole exä vielä ääneen ihmetellyt touhutippatahrojen määrää? Tai siis touhutippatorgerssonien.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on aina kalsarit ratkeamassa keskeltä. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että kävelen paljon... Ehkä olin väärässä.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
On takakarvaa, on hyviä syöttöjä, on syöttöpiste, on napakkaa pelaamista. On on on on!!! Ja vielä yks erä tätäkin peliä pelaamatta!

Paisuvaiskudos on kovilla, huhhuh!!! Housut on poissa.

Moosehead

Jäsen
Minnekkäs sitä Torgen patsasta aletaan pystyttämään?

Suunnittelen tässä juuri piirrustuksia ja laitan harjateräksiä tilaukseen.

Harjun huipulle. 100 metriä korkea näköispatsas.

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä on hyvä case-esimerkki siitä, mitä hyvä pelaaja voi saada aikaan. Ekasta vaihdosta alkaen ollut vaikuttava pelaaja, eikä tarvinnut puolen vuoden totutteluaikaa Liigaan ja JYP:n pelikirjaan.

Pelimies on pelimies

Edit. Meneeköhän 10 pistettä rikki 4-5 pelissä. Osalla menee koko kausi tuohon pistemäärään, jos edes saavuttaa sitä

Viimeksi muokattu:

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Aivan ihana mies. Ihan eri tason ukolta näyttää kuin mitä muut liigaveijarit.

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt alkaa hiljalleen tuntumaan myös Hurricanesta, että tämä Torgersson ON jääkiekollista erotiikkaa! Minkäs värisenä tilaisi pelipaidan?
En ole varma, mutta taitaa kellertävän valkeat tahrat näkyä hieman vähemmän kotipaidassa, eli vieraspaidan ostat, jotta kaikki tietää kuinka paljon Torgerssonia arvostetaan fanien keskuudessa.

Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Itse uskallan arvata, että ansio tämän miehen löytämisestä menee sille JYPille scouttihommia tekevälle miehelle. Hannu tms nimeltään muistaakseni.

EDIT: Taisi olla Pennelle tuttu, eli Pennen scouttaama sitten ennemminkin :D

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs TPS
  • 1.82
  • 4.55
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy