No eikö kaikilla tuossa tilanteessa tipu asento alas ja yritetään peittää se mikä on mahdollista?Tän päiväinen toinen Geneven maali (Hartikaisen) on tyyppi esimerkki Leben Tän hetken haasteesta. Saatetaan poikittaisliikkeeseen niin torjunta-asennossa keskivartalo pettää ja hartialinja laskee. Tätä kautta ylänurkat auki.
Joo se Bernin byyri meni kainalosta ja aika alas.Ei kai se yläkulmaan mennyt, vaan kainalosta tolpan viereen? En pääse nyt itse tarkastamaan, pääseekö joku?
Niin tuossa taisi @1963_Neveragain tarkoittaa tuolla toisella maalilla sitä Geneven toista maalia kahdesta tehdystä eli ensimmäistä (Hartikaisen).Ei kai se yläkulmaan mennyt, vaan kainalosta tolpan viereen? En pääse nyt itse tarkastamaan, pääseekö joku?
No niinpä tietysti, olinpas jäässä. Pahoitteluni sekoilusta!Niin tuossa taisi @1963_Neveragain tarkoittaa tuolla toisella maalilla sitä Geneven toista maalia kahdesta tehdystä eli ensimmäistä (Hartikaisen).
Olen kiinnittänyt samaan huomiota. Lopputuloksena on se että tekee itsestään pienen ja torjunta-asento ei ole paras mahdollinen. Eikä kyse ole vaan tästä yhdestä tilanteesta. Sama ongelma toistuu tällä hetkellä läpi otteluiden.Tän päiväinen toinen Geneven maali (Hartikaisen) on tyyppi esimerkki Leben Tän hetken haasteesta. Saatetaan poikittaisliikkeeseen niin torjunta-asennossa keskivartalo pettää ja hartialinja laskee. Tätä kautta ylänurkat auki.
Tigersiin.Mestikseen lainalle?
Tässä piilee totuuden siemen. Nolla (0) torjuntaa ja neljä (4) päästettyä tänään. Oli siinä pari aika mahdotonta mukana, mutta silti.Ei oveakaan kiinni.
Eiköhän Kiva-Kalle ole jo kopissa käynyt kenkimässä Leben.Jos tässä seurassa on jonkinlainen vaatimustaso niin tämä maalivahti on pelinsä pelannut Lukon paidassa.