Todella kova hankinta. Olisi kelvannut meillekin... Passi tietysti vähän esteenä.
Eihän liigassa ole enää ulkomaalaiskiintiötä.
Todella kova hankinta. Olisi kelvannut meillekin... Passi tietysti vähän esteenä.
Toki huhut kertovat, ettei Kärpissä joukkuekavereille eikä seuran johdolle jäänyt kannattajien tavoin kaveria ikävä, mutta tiedä sitten noista jutuista.
Mikähän on miehen kunto?
Kun ottaa huomioon, kuinka nihkeät markkinat tällä hetkellä on senttereiden suhteen - tai lähinnä kuinka moni jengi etsii kärkisenttereitä, niin pakko olla tähän Corson Ilves-soppariin tyytyväinen.
Vituttaa saatana. Muutama vuosi sitten pelasi itsensä monien muiden Kärppäläisten ohella minun sydämeeni ja olisi kelvannut edelleen Ouluunkin oikein hyvin.
Mää en usko, että KHL:n suunnalla on minkäänlaista kiinnostusta Corsoa kohtaan enää. SM-liigaan hieno haku. Erittäin kova tekijä liigassa, muttei niin kova että KHL enää veisi käsistä.Hieno hankinta. Oli kaudella 2008 - 2009 ehdottomasti mielenkiintoisimpia pelaajia liigassa ja omia suosikkejani Ilveksen ulkopuolelta.
KHL pelottaa.
Kyllähän Corso näytti Minskissä, että taso riittää KHL:ssä. Viime kaudelle sitten sukset menivät Minskin kanssa pahasti ristiin ja mies istui jonkun aikaa katsomon puolella ennen kuin asia ratkesi. En varmaksi mene sanomaan, mutta käsittääkseni Minsk halusi Corsosta eroon, mutta mies itse halusi jatkaa Minskissä. Tuosta saattaisi löytyä vielä venäläismediasta juttua, mutta en jaksa alkaa penkomaan.Myönteisillä fiiliksillä täälläkin Corson hankinnasta. Corso on osoittanut pelimiehen merkkejä SM-liigassa ja vaikka 35-vuotiaana taso ei ilmeisesti enää riittänytkään KHL:ssä, niin Ilveksessä hänellä pitäisi edelleen olla hyvä mahdollisuus tasaiseen pisteiden tehtailuun ja kauan kaivatun ykkössentterin saappaiden täyttämiseen.
Ei hätää. Corso on kova. Tosi kova.
Ilveksen onneksi Kärpillä on kovempi kaveri kiikarissa.
Ei hätää. Corso on kova. Tosi kova.
Ilveksen onneksi Kärpillä on kovempi kaveri kiikarissa.
Corso oli hienosti puolustamassa tänään omiaan kun Pilhail löi Kolppasta käsille. Arvostan.
Itse en vaan tajua miten jäähyt tuostakin tilanteesta voivat mennä Corso 2+5+20 ja Plihal 5+20. Yleensä näistä "mokea näpeille" tilanteista on tullut lyöjälle se ylimääräinen kakkonen vaikka toinen ois kuinka hyökännyt päälle. Ei tällä kertaa.
Mutta Corso oli hyvä. Onneks ei Kärpille kelvannut. Eiköhän sinne Malkin mene.
Itse en vaan tajua miten jäähyt tuostakin tilanteesta voivat mennä Corso 2+5+20 ja Plihal 5+20. Yleensä näistä "mokea näpeille" tilanteista on tullut lyöjälle se ylimääräinen kakkonen vaikka toinen ois kuinka hyökännyt päälle. Ei tällä kertaa.
Samaa mieltä. Veikkaisin kuitenkin että tuo ylimääräinen kakkonen tuli siitä, kun tuomarit saivat jo tanssiparin erotettua mutta Corso spurttasi vielä uudelleen jutulle.