Entiedä pystynkö ikinä ymmärtämään tätä toitottaneen ihmisen ajatuksenjuoksua, noh ei minun tarvitsekkaanCody Kunyk > Justin Danforth. Ikuisesti.
Entiedä pystynkö ikinä ymmärtämään tätä toitottaneen ihmisen ajatuksenjuoksua, noh ei minun tarvitsekkaan
Tarkoititko näitä:Näen jo silmissäni saman, mitä Danforth teki useasti kulmissa. Salamannopeasti vaihtaakin menosuuntaa, kun pakki on menossa vielä toiseen suuntaan. Leftin Danforth, tervetuloa!
Allekirjoitan tämän täysin, kuin omasta kynästä olisi tullut paperille.Minä vähän veikkaan, että syy aliarvioimiseen ja yleiseen epäilykseen on Lukko itse seurana. En sano tätä faktana, mutta yleisesti väitän, että Liigassa Lukko ja kaikkea Lukkoon liittyvää ei oteta/ei osata ottaa vakavasti. Lukkoa ei tunnuta ottavan vakavasti, vaikka oli viime kaudella runkosarjan 2. sekä samalla lähes ylivoimaisesti koko vuoden 2020 paras joukkue Liigassa. Kyllä minä sen pystyn myöntämään, että Lukko on ollut yksi SM-Liigan yleinen vitsi vuosien ajan, lähinnä taloudellisten resurssien tähden mitä ei olla pystytty hyödyntämään, mitä olen rakasta seuraani kannattanut, mutta hyvienkin hetkien aikana mennään fraasilla, jossa kerrotaan Lukon pettävän aina taikka väännetään jotain kulunatta vitsiä vuodesta 1963. Loppupeleissä minulle on aivan se ja sama mitä Lukosta muut ajattelee. Jos tykkää, fine, jos ei niin sekin on ihan ok. Ei Lukon tarvitse edes kiinnostaa suurta yleisöä, sekin on ihan normaalia, kun kyseessä on kuitenkin Liigan ylivoimaisesti pienin paikkakunta.
Olen pian enemmän ja vähemmän kannattanut aktiivisesti tätä seuraa kaksikymmentä vuotta ja missään vaiheessa ei Lukon Liiga-joukkue ole ollut yhtä hyvässä kursissa, kuin mitä se nyt parhaillaan on. Muutokset ja parannukset näkee parhainten läheltä ja sitä olen iloikseni päässyt nyt todistamaan, jonka tähden minä uskallankin väittää, että Raumalla tullaan nostamaan kannua seuraavan viiden vuoden aikana, kunhan lippulaivan vetovastuussa pystytään pitämään Kalle Sahlstedt. Todennäköisesti en ole ikinä ennen näin sanonut, mutta nyt tarkoitan ihan koko sielulla mitä minä sanon, eli tämä ei ole mitään fanipojan toiveajattelua, vaan uskon tähän väittämääni ihan täysillä ja tarkkaan harkiten. Tulee sitten pettymys tähän väittämään tai on tulematta, niin ainakin elän nyt hetkessä, missä en ole ikinä ennen ollut yhtä ylpeä Lukon kannattamisesta, kuin mitä nyt olen.
Ei nyt varsinaisesti liittynyt Daniel Audetteen taikka Justin Danforthiin, mutta tuli kerrottua omat mietteeni. Tai liittyy sen verran, että olen lähes 100% varma siitä, että jos mies olisi siirtynyt Kärppiin taikka Tapparaan, niin kilpahuuto miehen mahdollisesta floppaamisesta olisi ainakin puolet pienempi. Ymmärtäisin toki senkin asian enemmän kuin hyvin, kun nämä kaksi seuraa ovat olleet viimeisen kymmenen vuoden aikana ylivoimaisesti ja kiistattomasti Liigan kaksi parasta ja laadukkainta, joita ihan syystäkin ylistetään. Näistä kahdesta vielä Kärpät on se joukkue, joka on dominoinut Liigaa pian 17 vuotta, joten on ihan ymmärrettävääkin, että vaikka Kärpät hankkisi Ushmail Buoltin jostain jamaikalaisesta joukkueesta, niin se olisi parempi hankinta, kuin Lukon värväämä Connor McDavid Edmonton Oilersista, vaikka kuinka olisi tilastot ja muut luvut Lukon hankinnan puolella.
Parhaansa voi aina yrittää antaa, mutta menestys ja siitä seuraava arvostus ja kateus pitää ansaita. Uskon, että Liiga-Lukko on organisaationa matkalla kohti kirkkainta kärkeä ja hetkeä, jona muut toivoisivat, että asiat hoidettaisiin yhtä hyvin omassa organisaatiossa kuin Oulussa, Tampereella ja Raumalla.
Olisiko tässä pitkästä aikaa sentteri koodinimellä "Perttu Lindgren". On meinaan lievästi sanottuna ollut tälläistä virtuoosia ikävä vuosien aikanaTuolla voimasuhteet ketjussa Audettesta on aika paljon juttua, niin tässä kesäloman aamukahvilla googlettelin vähän lisätietoja kaverista. Nopeus ja hyvät kädet ovat jo tiedossa, mutta lisätään että kaveria kuvataa älykkääksi pelaajaksi, ja erityisesti kiekonkäsittelyä kehutaan erinomaiseksi. Sanotaan, että näkee kentän hyvin, pystyy tuomaan kiekon kuljettamalla hyökkäysalueella ja jakamaan sitä. Kun Audette on pelipäällä hän on kentän kuningas ja tekee mitä haluaa, mutta tässä tulee sitten kolikon toinen puoli; kaverille tulee välillä slumppeja jolloin mikään ei tahdo onnistua. Silloin sortuu ottamaan myös turhautumisjäähyjä. Johtajan kykyjä löytyy, mutta puolustamisessa kehitettävää. Aloituksista on löytänyt mainintaa suuntaan tai toiseen tai stateja.
Pisteiden kehitys AHL:
2016-17 = 0,40 PPG
2017-18 = 0,52 PPG
2018-19 = 0,55 PPG
2019-20 = 0,66 PPG
Kehityskäyrä näyttää Lukon kannalta hyvältä. Monessa jutussa nostetaan esille Audetteen mahtavia hyökkäyspään taitoja, ja tästä Sahlstedt ja Saarelakin antoivat suitsutusta. Tasaisuuden puute pisteiden teossa, pieni koko ja puolustuspään puutteet kaipaavat kehittämistä NHLlän näkökulmasta, mutta minusta vaikuttaa että Johtaja Virralla on tässä todella hyvä aihio hiottavaksi! Jos mitään pahempaa kulttuurishokkia yms. ei tule, niin kunhan Audette pääsee kiinni Liigan rytmiin ja isoon kaukaloon, niin tässä pitäisi olla kelpo ykkössentteri. Etenkin hyökkäyssuuntaan ja ylivoimille, Mattilaa on puolestaan kuvattu kahdensuunnan sentteriksi, joten tasapainottaa siihen suuntaan.
Onko se tosiaan niin, ettei AHL:stä ole aloitustilastoja saatavilla? Vuorenvarma asia että ne kyllä tilastoidaan mutta ei löydy netistä?
Oi oi, tuo ei kyllä ole kovin hääppöinen prosentti. Kun Liedes ei varmaan voittavaa aloittamista enää opi, katseet kohdistuu Koivistoiseen ja Mattilaan, ja Eetu ei ainakaan varsinaisesti mikään spesialisti ole ollut.
Oi oi, tuo ei kyllä ole kovin hääppöinen prosentti. Kun Liedes ei varmaan voittavaa aloittamista enää opi, katseet kohdistuu Koivistoiseen ja Mattilaan, ja Eetu ei ainakaan varsinaisesti mikään spesialisti ole ollut.
No, keskialoitusten määrä se oleellisempi on kuin yksittäiset aloitusprosentit.
Koivistoinen aloitti viime kaudella hyvin. 53,4%.katseet kohdistuu Koivistoiseen ja Mattilaan, ja Eetu ei ainakaan varsinaisesti mikään spesialisti ole ollut.
No, keskialoitusten määrä se oleellisempi on kuin yksittäiset aloitusprosentit.
Ei niin koska Audette on Lefti. :)Ei kannata Danyyn verrata, ja siksi toiseksi ei Danforthkaan 2018 Pitsissä kovin kummoista vaikutusta tainnut tehdä. Vuosi sittenhän olikin jo sitten eri ääni kellossa heti elokuusta alkaen.
Mutta ihan hyvä pelimies Audette on.