Danick Martel – väkkärä pistelinko

  • 32 655
  • 202

Martelin pistemäärä liigakaudella 2023–2024


  • Äänestäjiä
    60
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
HPK
Osaa näköjään antaa myös kovuutta, mukava niitti tänään, eikä muutenkaan ole sitä maalinedusta-kahakoista perääntyvää sorttia.

Hyvin hieroi naamoja tänään. Kaveri ei paljoa peruuttele. Klassinen esimerkki tunnepelaajasta, joka saa energiaa kaikesta ylimääräisestä väännöistä. Maalien tuulettamisesta isoa plussaa, antaa tunteiden näkyä ja haluaa ratkoa pelejä.

Ei tuo mikään Joly ole, mutta ihan riittävän taitava luomaan itse tilanteita hyökkäysalueella. Rannekuti lähtee myös aika terävästi.

Tällä kaudella nähdään varmasti myös niitä pelejä missä tunne menee yli.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvin hieroi naamoja tänään. Kaveri ei paljoa peruuttele. Klassinen esimerkki tunnepelaajasta, joka saa energiaa kaikesta ylimääräisestä väännöistä. Maalien tuulettamisesta isoa plussaa, antaa tunteiden näkyä ja haluaa ratkoa pelejä.

Veikkaan, että ajoittain tuo tunne kääntyy myös itseään vastaan. Ja pelistä tulee puurtamista. Mutta, muutama onnistunut suoritus ja taas mennään. On tunnepelaaja kyllä.

Ja nk. "ylälyönti"-potentiaalin kyllä huomaa :)
 

N.I.B

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aito Oranssi, oikein- ja väärinkannattajat
Philippe Cornet'n nopeampi, kädellisempi ja ilkeämpi versio. Ihana pelaaja. Sytyn tuolle innolle tuulettaa maaleja.
Piti juuri tulla kirjoittamaan tuosta Martellin maalien tuuletuksesta, josta suomalaiset voisivat ottaa mallia. Pieniä asioita, mutta näistä se intohimo tarttuu muuhun joukkueeseen ja yleisöön. Lisää maaleja ja tuuletuksia kiitos!
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Viimeksi muokattu:

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Sihvonenhan sanoi harkkakauden aikana että näkee Martelissa n. 10 maalin miehen. Vielä olisi 46 peliä aikaa osua kerran
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Sihvonenhan sanoi harkkakauden aikana että näkee Martelissa n. 10 maalin miehen. Vielä olisi 46 peliä aikaa osua kerran
"Johtava" arvailee niin paljon eri asioita, että muutamat onnistumisensa nostaa framille. Suurin osa herran arvauksista on kuitenkin totaalisia ohilyöntejä. Oli parisen viikkoa sitten potkimassa Masoa ulos mutta nyt alkaa kommenteissa kelkka kääntyä...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
"Johtava" arvailee niin paljon eri asioita, että muutamat onnistumisensa nostaa framille. Suurin osa herran arvauksista on kuitenkin totaalisia ohilyöntejä. Oli parisen viikkoa sitten potkimassa Masoa ulos mutta nyt alkaa kommenteissa kelkka kääntyä...
Esität asian niinkuin peli olisi tuolloin ollut mitenkään siinä kuosissa mitä se on nyt ja olisi ollut kenelläkään syytä muuta kuin rukoilla parempaa. Yhdeksän laukausta tuolloin Ässiä vastaan. Totta helvetissä puoli Hämeenlinnaa oli antamassa korkeintaan lokakuun aikaa Masolle, ja veti veteraanien otteista ranteita auki. Syystä. Kaikki oli paskaa, paitsi Rajaniemi, Birgerin hanaoluet ja maskotti. Jopa hotsit olivat haaleita.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Esität asian niinkuin peli olisi tuolloin ollut mitenkään siinä kuosissa mitä se on nyt ja olisi ollut kenelläkään syytä muuta kuin rukoilla parempaa. Yhdeksän laukausta tuolloin Ässiä vastaan. Totta helvetissä puoli Hämeenlinnaa oli antamassa korkeintaan lokakuun aikaa Masolle, ja veti veteraanien otteista ranteita auki. Syystä. Kaikki oli paskaa, paitsi Rajaniemi, Birgerin hanaoluet ja maskotti. Jopa hotsit olivat haaleita.
Joo, mutta puoli Hämeenlinnaa ei kirjoita paikallislehteen jääkiekon asiantuntijana. Tai en minä tiedä, en oo tilaaja enää.

Itse ainakin odotan asiantuntijoilta ja toimittajilta enemmän kun keskiverto penkkiurheilijalta, eikä silloin voi argumentoida että "no mut kaikkihan oli sitä mieltä", vaan pitää olla jotain kättä pidempää. Minun mielestäni.

Mitä nyt ketjun aiheeseen tulee niin aika vihkoon arvioi johtava tuon yhdeksän maalin miehen, jos noin on sanonut. Syytä moiselle analyysille en tiedä, mutta kai Petteri vaan tiesi jotain mitä muut ei. Tai sitten vaan kaikki on perseestä paitsi omat pierut... Eiku hetkine.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Joo, mutta puoli Hämeenlinnaa ei kirjoita paikallislehteen jääkiekon asiantuntijana. Tai en minä tiedä, en oo tilaaja enää.

Itse ainakin odotan asiantuntijoilta ja toimittajilta enemmän kun keskiverto penkkiurheilijalta, eikä silloin voi argumentoida että "no mut kaikkihan oli sitä mieltä", vaan pitää olla jotain kättä pidempää. Minun mielestäni.

Mitä nyt ketjun aiheeseen tulee niin aika vihkoon arvioi johtava tuon yhdeksän maalin miehen, jos noin on sanonut. Syytä moiselle analyysille en tiedä, mutta kai Petteri vaan tiesi jotain mitä muut ei. Tai sitten vaan kaikki on perseestä paitsi omat pierut... Eiku hetkine.
Sinulla meni nyt jotain olennaista ohi. Mitä asiantuntijan olisi tuolloin pitänyt Kerhon pelistä sanoa? Että oli merkkejä paremmasta? Ei ollut. Kerho hävisi myös maaliodottamia ja häviää ajoittain vieläkin. Asiantuntijan pitää olla silloin rehellinen. Peli on kuitenkin paljon parempaa ja tuloskunto priimaa.

Puoli Hämeenlinnaa ei ole selitys. Se on vain kommentti esitettyyn asetelmaan, jossa esitetään niinkuin mitään realistista näkymää tämän hetken tuloskunnosta olisi ollut.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Erinomainen Martelin haastattelu, vaikka itse peli menikin tänään miten meni. Jolykin mainittu! :)

 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Erinomainen Martelin haastattelu, vaikka itse peli menikin tänään miten meni. Jolykin mainittu!

"Saatan haluta jäädä tänne pidemmäksi aikaa".

Vinks, vinks Kerhon toimisto.

No, temppu tänään oli tyhmä. Ja pelikieltoa tulee.

Mutta mieluummin sitä katselee kuitenkin tällaista tunteella vetävää lätkäjätkää, jolla nyt läikkyy yli, kuin sitä tuhannetta "valmentajan ihannepelaajaa, joka tekee ne pienet asiat hyvin".

Ne, jotka eivät näy katsomoon.
 

forginto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Siellä Ylellä Topi Nättinen puhuu kaksinumeroisesta pelikiellosta. No Martellin palkasta voi ottaa siivun pois ja hommata joku stuntti tilalle.
 
Suosikkijoukkue
HPK, Vatreni, Leeds United, Ferrari

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hyökkäyksen osalta pahin mahdollinen poissaolos tulossa. Testosteroni, adrenaliini ja vitutus on huono yhdistelmä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös