Ei tuossa kohtaa veskari voi lähteä hakemaan maalia, ei missään maailmassa. Kertoo ylimielisyydestä ja siitä ettei joukkueen menestyksellä ole paljoa painoarvoa kunhan pääsee otsikoihin, mikä on toki ymmärrettävää kun huomioi miehen tilanteen.Niin haki maalia. Tällä kertaa epäonnistui ja huonoimmalla mahdollisella hetkellä. En kuitenkaan puhuisi ylimielisyydestä vaan epäonnistuneesta suorituksesta. Kärpillehän olisi riittänyt, että kiekko menee siniviivan yli. Erittäin lupaava maalivahti, jonka pään kestävyyttä mitataan nyt.
Laitoin otteluseurantaketjuun saman. Massiivinen arvostus nuorelle kundille, että lähti yrittämään ja toivottavasti lähtee jatkossakin. Vaikka IFK-lasien takaa tämä, mutta se, että IFK tästä hyötyi ei muuta mielipidettä. Kova nuori ukko, jota ei huimaa. Muutenkin erinomainen peli tänään.Miettikää kun tuo pyyhkäisy olisi mennyt ifkoon verkkoon. Olisi saanut legendan maineen, tosin taisi saada tälläkin lopputuloksella.
Kohta alkaa vasta tajuamaan, mitä tuossa lopussa kävi. Sellaista draamaa mitä ei voi rahalla saada. Hatun nosto ja täysi tuki Damianille.
Ei tuossa kohtaa veskari voi lähteä hakemaan maalia, ei missään maailmassa. Kertoo ylimielisyydestä ja siitä ettei joukkueen menestyksellä ole paljoa painoarvoa kunhan pääsee otsikoihin, mikä on toki ymmärrettävää kun huomioi miehen tilanteen.
Lupaavasta olen erimieltä, en näe mitään erityistä lahjakkuutta tai potentiaalia. En nähnyt sitä tällä Kärppä visiitillä tai Ruotsissa, varattu kakkoskierroksella kyllä mutta vaikuttaa hudilta.
Ei tuossa kohtaa veskari voi lähteä hakemaan maalia, ei missään maailmassa. Kertoo ylimielisyydestä ja siitä ettei joukkueen menestyksellä ole paljoa painoarvoa kunhan pääsee otsikoihin, mikä on toki ymmärrettävää kun huomioi miehen tilanteen.
Lupaavasta olen erimieltä, en näe mitään erityistä lahjakkuutta tai potentiaalia. En nähnyt sitä tällä Kärppä visiitillä tai Ruotsissa, varattu kakkoskierroksella kyllä mutta vaikuttaa hudilta.
Nimenomaan. Miehellä on nyt antilegendan maine, kun kiekko löytyikin omasta repusta. Tämä kausi ja kauden loppuminen muistetaan nimenomaan tuosta ja pitkään.Miettikää kun tuo pyyhkäisy olisi mennyt ifkoon verkkoon. Olisi saanut legendan maineen, tosin taisi saada tälläkin lopputuloksella.
Ja torjuukin. Katseet siihen niin ei ärsytä niin paljoa, Rubinin kanssa on vaikea jäädä poffeista ulos.Toki Niklas Rubin on sitten sellainen maalivahti joka voi yksin torjua voittoja.
Tämä. Toki hyvä että omat tsemppaa sinänsä, mutta paska temppu oli.Ei tuossa kohtaa veskari voi lähteä hakemaan maalia, ei missään maailmassa. Kertoo ylimielisyydestä ja siitä ettei joukkueen menestyksellä ole paljoa painoarvoa kunhan pääsee otsikoihin, mikä on toki ymmärrettävää kun huomioi miehen tilanteen.
Mitä typerää? Kukaan ei vastaa minulle.
Minä ajattelen kommentissani ihan vain tuota suoritetta. Se on itsekäs ja maksoi myös paljon. Mitä typerää tässä on?
Hienosti pelasi kyllä muuten, missään vaiheessa en ole muuta väittänyt.
Hirveen vihasta sakkia. Virhe ja vahinko oli kallis, mutta eteenpäin.Painu V*ttuun!
Ei tuo ollut itsekästä, jos katsot tuon muutaman kerran uudestaan!Mitä typerää? Kukaan ei vastaa minulle.
Minä ajattelen kommentissani ihan vain tuota suoritetta. Se on itsekäs ja maksoi myös paljon. Mitä typerää tässä on?
Hienosti pelasi kyllä muuten, missään vaiheessa en ole muuta väittänyt.
Kasva ihmisenä.Painu V*ttuun!
Oltiin tasatilanteessa joka siinä hetkessä olisi riittänyt playoff paikkaan. Maalivahdin ei tarvitse yrittää maalia. Se on about viimeinen asia mikä kuuluu maalivahdin työnkuvaan.Viittaus siihen, että hän teki sen itsekkäistä syistä. Yritti varmasti parhaansa auttaa tätä Pohjoisen uppoavaa ja reikäistä paattia.
Miehelle mieluusti soppari meille.
Painu V*ttuun!