Texas Starsin AHL-kausi päättyi heti ensimmäisellä pudotuspelikierroksella Rockford Icehogsia vastaan otteluvoitoin 2-0 (paras kolmesta systeemi). Ensimmäisen ottelun Rockford Icehogs voitti lukemin 2-1 ja toisen jatkoajan jälkeen lukemin 1-0.
Muuten samoilla linjoilla kanssasi, mutta tästä oon aika lailla eri mieltä. Ehkä runkosarja oli tasapaksua puurtamista, mutta Flamesia vastaan erittäin hyvää tekemistä. Just sopiva työmies Faksan rinnalle.Raffl
Meinasin lisätä Rafflin tuonne vikan lauseen kohtaan, että ehkä se vanhus tuleekin omasta joukkueesta Rafflin muodossa. Tärkeintä on, ettei nämä ukot veisi peliaikaa noilta omilta junnuilta. Siellä on kuitenkin Glendening, Faksa, Benn, Seguin ja Kiviranta vielä sopimuksen alla ykkösen lisäksi ensi kaudeksi. Sitten Peterson vähän nuorempaa ja kai Studenic (RFA) pidetään. Ei sinne noita loputtomiin oikein voi pitää.Muuten samoilla linjoilla kanssasi, mutta tästä oon aika lailla eri mieltä. Ehkä runkosarja oli tasapaksua puurtamista, mutta Flamesia vastaan erittäin hyvää tekemistä. Just sopiva työmies Faksan rinnalle.
Haluaako joku tehdä Dallasin kauden 2022-2022 - kausiketjun? Voin itsekin tehdä, jos halukkaita ei ole.
Kelpaa toki!Voin tehdä, jos teille muille vain sopii ja kelpaa meikäläisen pohjustukset.
Kelpaa toki!
Toinen itseäni kiinnostava juttu tänään alkaneella offseasonilla on, että saako Gm Jim Nill jatkaa pestissään? Jos Bones eläköityy, niin seuraava valmentaja olisi viides päävalmentaja Nillin Stars aikakaudella. Saako Jim tuoda seuraavan päävalmentajan Stars ryhmään, kun miehen oma sopimus on kauden 22-23 päätteeksi katkolla? Puuttuuko Tom Gagliardi valmennuksen valintaan ja jos puuttuu, niin miten? Jännitäviä aikoja tämänkin suhteen elellään.
Mä olin kanssa sitä mieltä ennen eilistä, että tilanne on kaamea, mutta ei se ehkä ihan niin toivoton olekaan. Seguin ja Benn maksaa, mutta Hintz esimerkiksi pelaa vuoden vielä halvalla ja siellä on prospect-poolissa hyvää materiaalia, joka voi suorittaa jo ELCin aikana. Jos Oettinger tekee siltasopimuksen 4M ja Robertson 8M, niin vielä olisi 11-12M tilaa, millä täyttää rosteri, mistä puuttuu muutama hyökkääjä, seiskapakki ja toinen maalivahti. Seiskapakin sijaan voi etsiä vaikka kakkosparin pakkia, tai jopa ykköseen, mutta ei kai sellasia löydy. Hyökkäykseen tosiaan Johnstonit ja kumppanit voisi todella ottaa sisään, kunhan on valmentaja, joka antaa heidän pelata vahvuuksilla.Vähän katselin miltä näyttää Dallasin sopimusrakenne. Ihan kaamea tilanne ei ole, vaikka Seguin ja Benn rasittavat pahasti palkkakattoa.
Pavelsiki pelasi näemmä tehokkaimman kautensa vähän vanhemmalla iällä. Jännä detaili. Toki hänen paras kautensa lieni tuo 41 maalin kausi vuosia sitten.