Bennin pahvi oli itsestään selvyys, mutta erinomaisen hyvin hoidettu mielestäni. Kyseessä franchise pelaaja, ja silloin on syytä tehdä franchise soppari. Jamie palkkansa ansaitsee. Vapaista olisi varmasti saanut isommankin sopimuksen mutta eiköhän tämä ollut Bennillekin ihan täysin selvä asia. Benn kuitenkin varmasti itsekin haluaa olla "face of the franchise". Oli jossain haastattelussa sanonut mielestäni että haluaa joukkueeseen jossa on täydet mahdollisuudet voittaa Stanley Cup. Voidaankin leikkiä ajatuksella, jos Stars olisi talouskurimuksessa edelleen, eikä Gagliardi olisi tullut avaamaan kukkaronnyörejään, olisiko Bennillä ollut kiinnostusta jatkaa joukkueessa. Stars vaikuttaa tällä hetkeltä joukkueelta, joka kiinnostaa myös Texasissa, tähän hyvä kausi, niin saadaan sitä fanipohjaa kasvatettua. Kyllä varmasti Dallas on paikkana semmonen siellä jossain keskellä erämaata, että ei paljon ihmisiä kiinnosta lätkä, jos joukkue ei menesty.
Yhtä kaikki, hyvin hoidettu tilanne, eikä tarvitse ensi offseasonilla sitten uhrata ajatustakaan Bennin pahviin.
Täytyy sanoa, että itsellä vähän kaksijakoiset tunnelmat tulevasta kaudesta. Mihin vaan on tietysti mahdollisuudet, hyökkäyshän nyt tunnetusti on ihan timanttinen, mutta kyllä toi pakisto pelottaa itteä ihan helvetisti, jos Nill ei tee temppuja teräviä, vaan luottaa omiin poikiin. Kun pois lähtee Demers, Russell ja Goligoski, ja tilalle tulee Hamhuis, odotetaan nuorilta pojilta melkoista tasonnostoa.
Tosin itse oon kyllä sitä mieltä että Demers sai ihan mitättömillä näytöillä sopparin Panttereista, joo pisteitä kertyi hyvin ton meiän tähtisikermän takana mutta eihän se osannut yhtään puolustaa, yök. Ei tuu ikävä.
Yhtä kaikki, hyvin hoidettu tilanne, eikä tarvitse ensi offseasonilla sitten uhrata ajatustakaan Bennin pahviin.
Täytyy sanoa, että itsellä vähän kaksijakoiset tunnelmat tulevasta kaudesta. Mihin vaan on tietysti mahdollisuudet, hyökkäyshän nyt tunnetusti on ihan timanttinen, mutta kyllä toi pakisto pelottaa itteä ihan helvetisti, jos Nill ei tee temppuja teräviä, vaan luottaa omiin poikiin. Kun pois lähtee Demers, Russell ja Goligoski, ja tilalle tulee Hamhuis, odotetaan nuorilta pojilta melkoista tasonnostoa.
Tosin itse oon kyllä sitä mieltä että Demers sai ihan mitättömillä näytöillä sopparin Panttereista, joo pisteitä kertyi hyvin ton meiän tähtisikermän takana mutta eihän se osannut yhtään puolustaa, yök. Ei tuu ikävä.