Olen tyytyväinen siihen, että Nieuwendyk ymmärsi, että ei tästä kaudesta tule lasta eikä paskaa. Sen on nähnyt sokea reettakin, kunhan on edes vähän seurannut Dallasia viimeisen parin kuukauden aikana.
Se mihin en ole tyytyväinen, on tuo return varsinkin Jagrista. Vaikka kuinka on sopimus katkolla niin kyllä olisi pitänyt saada jotain muuta kun pari nuorta neloskentän grinderia ja 2. kierroksen (EHKÄ 1. kierroksen) varaus. Tuo return Roysta oli aika odotetunlainen. Mielenkiintoista nähdä, mitä Robidasta saadaan. Veikkaan, että jotain yllättävän hyvää, koska miehen soppari jatkuu ensi kaudellakin.
Ihan hyvää yritystä oli kesällä Nieuwendykilta noiden veteraanihankintojen kanssa. Tällä kertaa ei syystä tai toisesta onnistunut. Gulutzanin valmennusjengi on epäonnistunut, mutta myös toimitusjohtaja itse on epäonnistunut tuon pakiston rakennuksen kanssa.
That said, olen äärimmäisen innoissani tulevaisuuden Dallas-pakistosta. Dillon, Oleksiak, Morrow, Nemeth, Byström, Connauton, Larsen... Aika komea ja lupaava nimilista, joista osa breikkaa jo ensi kaudella, loput viimeistään parin vuoden päästä.