Huomasin sellaisenkin yksityiskohdan, että ilmeisesti maalilaulu on uusittu täksi kaudeksi. Ihan hyvältä se on kuulostanut ainakin näissä ensimmäisissä matseissa. Diggasin kyllä paljon siitä vanhastakin perinteisemmästä, mikä aika monessa hallissa on soinut.
Samaan olen kiinnittänyt huomiota. Tuo edellinen maalilaulu taisi olla 90-luvulta asti (vähän kuten se otteluiden kuuluttajakin on ollut). Mitä HFBoardsia olen lukenut, niin aika paljon saanut kritiikkiä tuo nykyinen maalilaulu-rallatus, joka muistuttaa vähän Blackhawksin vastaavaa biisiä.
NIN kirjoitti:
Mitenkäs muut uudet pelaajat ovat esiintyneet?
Ei tässä nyt kauhean suurta käsitystä ole vielä ko. pelaajista tullut, mutta seuraavissa omat mietteet luettujen arvioiden ja kolmen nähdyn pelin perusteella
Ryder aika näkymätön pelaaja, joka ei ole paljon kiekossa kiinni. Aika kova yrittämään, eikä ole mikään floater. Laukoo nopeasti, mutta vielä ei ole natsannut.
Souray on jämäkkä, iso äijä, joka pelaa isolla itseluottamuksella. Pää pystyssä koko ajan - pitää asiat yksinkertaisina. Kankeahan se on, mutta aika hyvä sijoittumaan. Ihan murhaava lämäri.
Dowell hyvä energiakentän pelaaja, kova taklaaja, mutta ei juuri tuo suurta osaamista hyökkäysosastolle (tämä oli toki tiedossakin). Ei mikään tyhmä kohkaaja, vaan osaa pelata.
Dvorak on nopea luistelija, yritteliäskin, mutta ei kyllä auta hyökkäystä lainkaan. Ihan puhdas 3/4-ketjun laituri.
Pardya en ole nähnytkään Stars-paidassa sen vertaa, että voisi vielä mitään arviota tehdä.
Fiddler on toistaiseksi parhaimmalta vaikuttava vahvistus (Sourayn kanssa). Aivan uskomaton työmoraali ja pelaa hemmetin fiksusti. Loistava ilman kiekkoa, mutta tekee hyviä asioita myös kiekollisena. Erittäin hyvä aloittaja. Melko täydellinen kolmosen sentteri.
Sellainen off-topic, että olin todella vakuuttunut Phoenixin Boyd Gordonin pelaamisesta viime yönä. Todella hyvä aloittaja sekä puolustava sentteri. Paljon samaa, kuin Fiddlerissä.