Tietysti, tuolloin oli vähän eri asia päästä pudotuspeleihin kun vain viisi joukkuetta neljästä divisioonasta jäi pudotuspelien ulkopuolelle.Vuonna 1980-1981 Adams-divisioonasta pääsi kaikki viisi joukkuetta pleijareihin.
Tietysti, tuolloin oli vähän eri asia päästä pudotuspeleihin kun vain viisi joukkuetta neljästä divisioonasta jäi pudotuspelien ulkopuolelle.Vuonna 1980-1981 Adams-divisioonasta pääsi kaikki viisi joukkuetta pleijareihin.
Ok, kiitos kun jaksoit kaivaa tuonkin faktan pöytään. Eli harvinainen juttu olisi jos kaikki Pacificin tiimit menis pudotuspeleihin. Luulen kyllä, että Blackhawks selviytyy pleijareihin, joten täytyy toivoa, että Nashville häviää matseja ja Dallas voittaa. Toivottavasti tehdään historiaa.Vuonna 1980-1981 Adams-divisioonasta pääsi kaikki viisi joukkuetta pleijareihin. Mutta juu, olisihan tuo nyt pirun ainutlaatuinen juttu, jos Stars saisi vielä kammettua Predatorsin tai Blackhawksin ulos pleijareista.
Richards on joo ollut vaisu ja tuntuu, että sittenkin Nealin panos ykkösessä saattoi olla yllättävän suuri. Aika vähän tämänhetkinen ykkönen Eriksson-Richards-Ott/Langenbrunner/herra x on saanu minkäänlaista pyöritystä aikaan vastustajan päähän. Ei ainakaa niissä matseissa, joita itse olen nähnyt. Toki syy saattaa olla siinäkin, että Loui ja Brad eivät välttämättä ole 100%:ssa kunnossa. Faktahan oli kuitenkin, että kemiat pelas loistavasti yhteen Nealilla, Richardsilla ja Erikssonilla. Benniä ei ole pahemmin ykkösessä kokeiltu. Ymmärrän toki myös Crawfordia. On tärkeää pitää muutkin ketjut vahvoina, joten ei kaikkia staroja yhteen ketjuun.Naulan kantaan. Toisaalta juuri nyt en näe Richardsin mahdollista menettämistä katastrofina. Aika vaisu on mies ollut aivotärähdyksen jälkeen. Ja onneksi on Benn.
Juu, mielellään näkisi Richardsin jatkavan Texasissa. Vasta 31v. eli hyviä vuosia on vielä edessä. Jos UFA-keskushyökkääjiä kattelee niin kesällä olisi tarjolla melko vähän hyviä vaihtoehtoja. Tai no, en tiedä onko aijempinakaan kesinä ollut sen enempää. Arnott ja Tanguay tulee ekana mieleen ja ei noi nyt oo lähellekkään Richardsin tasoisia, mutta kelpo kavereita. Arnott toki jo päälle 35 vuotta, mutta näyttää tuo hyvin Capseissa pelaavan. Pettynyt olen kyllä, jos Richardsin kanssa ei saada jatkoa väsättyä.Jos Richards lähtee UFA:na muualle, niin keitäs UFA senttereitä siellä olisi sitten tarjolla? Joku stunttihan (edes sinne päin) pitää löytää. Tottakai toivon, että Richards jatkaisi koska silloin joukkueella olisi todella hyvän oloiset mahkut Stanley Cupiin kaudella 2011-2012.
Onkos muut kattomassa matsia?
Pakiston heikkoudesta tuli mieleen, kun on ihan jopa mun silmiin pistänyt kuinka heikosti Woywitka on Dallasin takalinjoilla pelannut. Menestyvä taktiikka Starsia vastaan on pystynyt perustumaan yksinkertaiseen kaavaan: odotetaan kunnes Woywitka on kentällä ja isketään sille painetta. Kiekko karvauksella pois ja maaliin. Sharksia vastaan käydyissä otteluissa ainakin jäi mieleen, että kaverilta saa kiekon pois about pyytämällä. Ja kenen mies Eager oli, kun teki The Maalinsa... no Woywitkan.Syitä on varmasti kymmeniä: Richardsin, Burishin, Grossmannin ja Erikssonin loukkaantumiset, laiturirumba Nealin lähdettyä pois, pakiston heikkous... niin turhaa. Nyt vaan ottaa päähän.
Ketä kiinnostaa?Joten, kumpi on joukkueelleen enemmän katastrofaalinen puolustaja, Wallin vai Woywitka? Kilpailu alkaa.. NYT!
Columbus ois sit ens yönä ja pakko voitto. Heiltä poissa ykköspistemies R.Nash ja pari muuta, meiltä edelleen Burish ja Grossman. Fistric pelaa, mitäänhän sillä ei ollukaan ilmeisesti joku pakollinen tarkastus kun sai mailasta päähän ja siks edellisesti poissa. Sanoinko, että pakko voitto edessä.
Robidas valittu Bill Masterton Memorial Trophy ehdokkaaks, onnee hänelle siitä! Hieno mies, niinku nykysin sanotaan.
Öh, no ainakin Stars- ja Sharks-faneja!Ketä kiinnostaa?
Tai itse asiassa ei taida pelkkä tasapistemääräkään riittää kumpaakaan vastaan, kun Blackhawksilla on 42 voittoa, Ducksilla 44 ja Starsilla vain 40. Eikös tasatilanteessa W-sarake ratkaise?
Eikös tasatilanteessa W-sarake ratkaise?