Curt Lindström pidätetty

  • 14 899
  • 81

Vesku

Jäsen
Kyllä kaikkien pahiksien äiti, isä ja pyhä paavali Curre Lindström on tänään Ilveksen vaihtoaitiossa Hakametsän jäähallissa.

Lippuja saa lippuluukulta ja Lippupisteestä.

On siä joku peliki, mutta sensaatiohakuisten uutisten ystäville ja ystävättärille on mediaseksikkyyttä tihkuva Ilves-tuote varsin livenä esillä ja sehän on tärkeintä.
 

art ho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Maakunnallinen hätähuuto - 150 000 pirkanmaalaista uhkaa avohoito tai vastaava. Valtiovalta: heti varoja ennaltaehkäisevään mielenterveystyöhön.

Olen jo pitkään, vuositolkulla, tai sanotaan vuosikymmentolkulla, seurannut Ilves-kannattajien mielenliikkeitä. Olen ammatiltani psykologi, joten vastaanotollani on rampannut kaikenlaista jengiä . Viime aikoina luonani on vieraillut erityisen paljon Ipa-faneja villapaidoissaan. Heidän tilaansa kuvaa mainiosti ammattitermi "käänteistävä torjunta".

Niin kuin jääkiekkoa aavistuksen tarkemmin seuraava on kenties huomannut, Ilves-kaivoon ei menestystä ole viimeisten vuosikymmenten aikana juurikaan kannettu. Ei se nyt ihan huonostikaan ole mennyt, mutta aivan kirkkainta ei ole näkynyt.

Päinvastoin kuin esimerkiksi Jyp- tai Saipa-fanit, perinteisen Ilveksen kannattajat osaavat ja haluavat vaatia menetystä. Tämä näkyy tietynlaisena sisäisenä menestymispakkona. Kun menestystä ei ole kuulunut, sisäinen voima on alkanut purkautua huolestuttavalla tavalla. Samanlaista oirehtimista on muuten havaittavissa toisinaan myös ifk-faneilla.

Menestymättömyys on alettu nähdä ikään kuin käänteisenä legendaarisuutena, paska onkin yhtäkkiä kultaa. Sointu - siinä oli aika äijä. Toikka - Ilves on. Miksa - meiän miehiä, ipamaista mokailua tyylillä. Raipe - Raipe hoitaa veroasiansakin seksikkäämmin kuin Janne panee. Veikko - virtuoosien virtuoosi, veijarien veijari, oli se legendaarisen huono. Sykora - tää on niin mun Ilves. Curre - kaverihan on oppinut talon taloille.

Itse asiassa tämäntyyppisiä asioita on tapahtunut kaikille joukkueille, mutta kun on niin vähän mistä ottaa, voimia on otettava pahasta.

Käänteisen torjunnan ensimmäinen vaihe on huumori. Käänteisen torjunnan toinen vaihe on tosiasioiden kieltäminen. Kolmas vaihe on tämä käänteistäminen, jossa nyt ollaan - eletään siis eräänlaisessä itsepetoksessa. Neljäs vaihe, ja kaikkein huolestuttavin, on itsetuhoisuus. Aletaan repiä villapaitoja ja -housuja, viedään Ilves-lippuja kaatikselle jne.

Yhteiskunta säästäisi aika tavalla tulevaisuuden avohoidossa, jos asiaan tartuttaisiin nyt heti. Ehdotankin kohdistettua tukipakettia, nythän alueellistaminen onkin taas muotia. Eduskunnan tulisi ohjata Hautamaalle ja kumppaneille sellaiset 1,5 miljoonaa euroa, jolla saataisiin varmasti kokoon sellainen porukka, että mestaruus olisi taattu. Sen jälkeen ilmeet olisivat iloisemmat ja terveemmät ainakin seuraavat 15 vuotta.
 

Sides

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Man U
Viestin lähetti art ho
paska onkin yhtäkkiä kultaa.

Tehän sen toissa keväänä konkreettisesti todistittekin!Ihme Midas se Jukka!
 

Kaivanto

Jäsen
Pysäyttävä kirjoitus, art ho. Toivottavasti sinulla on siviilielämässä sopivia kontakteja asian eteenpäin viemiseksi, jotta terveystoimi saataisiin heräämään ja kanavoimaan ongelman hoitamiseen riittävästi resursseja, ennen kuin aikapommi räjähtää. Tampereellahan Ilveksen kannattaminen on kulttuurihistoriallisesti melko pitkä perinne, jolloin käy helposti niin, että ilmiö saa oikeutuksen itsestään eikä sitä kyetä tarkastelemaan avoimesti an sich. Ylilääkärit eivät aikanaan välittäneet, kun Ignaz Semmelweiss esitti, että lääkärien tulisi pestä huolellisesti kätensä ennen toimenpidettä - käytänteiden vakiintuneisuus ehkäisee rationaalista järkeilyä vaarallisella tavalla. Pahimmillaan pysähtyneisyyden seuraukset voivat olla todella traagiset. Ilveksen kehitys muistuttaa hiukan moottoripyöräkerhojen vastaavaa: ennen niin tervehenkinen yhdistys, jonka ideologian ydin oli niin teorian kuin toiminnankin tasolla ylevää, on muuttunut ammattirikollisten sateenvarjoksi, jonka alla myös moni viaton harrastaja joutuu turmioon. Pieni mätä kopla käyttää sumeilematta hyödykseen rivijäseniä, jotka ovat esittämälläsi tavalla henkisen luhistumisen partaalla, kyvyttömiä vastaamaan itsestään. Tampereella monet viranomaiset ovat henkilökohtaisesti sitoutuneet ilvesläiseen maailmanselitykseen, mikä luo hallintoon esteitä ja vaikeuttaa tervehdyttävien toimien aloittamista ja ongelmavyyhden purkautumista. Aivan hirvittävää on, että asia koskettaa myös monia lapsia. Sukulaismieheni työskentelee verraten korkeassa asemassa valtionhallinnossa terveydenhuoltosektorilla, voin ottaa asian esille hänen kanssaan, jos uskot, että siitä saattaisi olla apua.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Mieltä liikuttavia tuo Curren kommentti: ainoa rikokseni on että olen luottanut vääriin ihmisiin. Heh, syyttömiähän sitä kaikki linnassa, yhteiskunnan uhreja. Curre kuitenkin omistaa yrityksen jonka hallituksessa istuu, joten vaikea nähdä kuka ensisijaisesti hyötyy siitä että pimitetään rahat verottajalta. Onko Curren yrityksen toimitusjohtaja ollut niin joviaali työnantajaa kohtaan että on itsensä laittanut likoon omistajan puolesta pimittämälllä verottajalta jotta yrityksen omistajat tienaisivat.
Mies on ollut yrittäjä lähes koko ikänsä joten hänelle lienee osakeyhtiölaki ja hallituksen vastuu suht tuttu. Samanlaisesta rikoksestahan Kimmo Elomaa sai muistaakseni kuuden vuoden kakun, Kimmollahan oli vino pino seteleitä kassakaapissa palkkapäivänä josta jakeli rahat kouraan todeten aina välillä: sä oot ollu hyvä jätkä, tossa sulle tonni ylimääräistä

Täytyypä ihmetellä Currenkin ahneuden mittaa, kun kaveri kasvaa melkein koiraputkea ja tulisi varsin hyvin toimeen lopun elämäänsä varallisuudellaan vaan eikun lisää pitää saada...

Mitä tulee talousrikollisuuteen ei se erotu tavallisesta varastamisesta millään tavalla. Elämme kuitenkin yhteiskunnassa jossa kaikkien pitäisi hoitaa tasapuolisesti velvoitteensa. Suurin osa yhteiskunnasta, esim. suurin osa palkansaajista joutuu kuitenkin maksamaan veronsa, jotka hyödyttävät meitä kaikkia, ellei sitten näiden yrittäjien koulutusta, sosiaaliturvaa ym, ole maksettu syntymästä lähtien yksityisin varoin, he ajelevat itse omistamallaan ja kunnossapitämällään teillä jne. Näiden talousrikollisten saamat tuomiot ovat liian pienet Suomessa kun verrataan vaikkapa murtovarkaudesta annettaviin tuomioihin ja suhteutetaan rikoksella aiheutettuun taloudelliseen vahinkoon. Näiden talousrikollisten aiheuttamaksi vahingoksi lasketaan Suomessakin vähintään kaksi miljardia euroa vuodessa, jolla voitaisiin vaikkapa keventää palkansaajan verotusta jne.. Lisäksi on huomioitava että onpa sellaisiakin yrittäjiä joilla ei ole mahdollisuutta pimittää tuloja tai he haluavat pelata rehellisesti, pimeä talous myöskin vääristää kilpailua ja markkinatalouden arvoja.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Punalippu
Curre kuitenkin omistaa yrityksen jonka hallituksessa istuu, joten vaikea nähdä kuka ensisijaisesti hyötyy siitä että pimitetään rahat verottajalta.

Onko sinulla jotain faktoja tästä omistuspuolesta, minä kun en ole moiseen törmännyt. Niiden tietojen mukaan mihin minä olen tömännyt, Lindström on antanut ainoastaan nimensä yrityksen käyttöön markkinointimielessä.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Viestin lähetti Gags
Onko sinulla jotain faktoja tästä omistuspuolesta, minä kun en ole moiseen törmännyt. Niiden tietojen mukaan mihin minä olen tömännyt, Lindström on antanut ainoastaan nimensä yrityksen käyttöön markkinointimielessä.

-Eipä sen kummempaa faktaa kuin että aina luotettava teksti-tv;) jossa oli nimenomaan näin että omistamansa yrityksen plaa plaa. No sillä nyt ei ole rikosoikeudelliseen vastuuseen merkitystä,
joka hallituksella yhtiössä on tälläisissä tapauksissa. Vaikka kyseessä onkin Ruotsi niin kuitenkin aika uskomattomana pidän että yhtiön hallitus ei olisi tietoinen että yhtiössä maksetaan kymmeniä miljoonien edestä palkkoja pimeänä.

Juu jokainen konnanalku sitten oikeudessa veisaamaan täst lähtien: ainoa rikokseni on että luotin vääriin ihmisiin. Lieneekö Curren seuraava puolustus: Yhteiskunnan vika, yrittäjän ei anneta toimia vapaasti nyyh. Ai niin ne Pasilan fasistit muuten tekee helvetin tärkeää duunia. Vai meinaako PeteX että ihan luottamushommalla mentäisiin eteenpäin, jokainen saisi merkitä veroilmoitukseensa paljonko on tienannut ja tämä hyväksyttäisiin ilman kontrollia, ei taitaisi tulla mitään?

Minä ainakin maksan verorahoina mielelläni näille Pasilan fasisteille palkan niin että ainakin osa näistä yhteiskunnan todellista loiseläjistä(niistä jotka pimittävät veroja) saadaan kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös