Olihan täällä ketju tämän hetken lempipelilleni!
Itse olen pelannut peliä jonkun 200h ja en ole hankkinut rankkia, kun tämä nykyinen netti on sen verta arvaamaton, että ping vaihtelee 40-700. Olen tyytynyt mätsään botteja vastaan silloin kuin pingi ollut luokkaa karmea. Tuossa muutama viikko sitten sain kokea oikein kunnon voittajafiiliksen tämän pelin parissa.
Pelasin rentoa ihmisiä vastaan, mappina Dust II. Olin servun paskin pelaaja, mut haluttiin potkia 2-3 kertaa ulos. Statsit olivat luokkaa 0-1-11. Tilanne pelissä oli 7-7. Viimeinen rundi, rundin voittaja voittaa koko pelin. Olin yksin kahta vihollista vastaa. Pommi oli A:n saitilla, kävin poimimassasen, vaikka tiesin laatikoiden takana olevan jätkä awikan kanssa. Pääsin laatikoiden taakse turvaan. Ryntäsin melkein heti tulosuuntaani ja luodit vinkuivat ympärilläni mutta selvisin kuin selvisinkin turvaan. Lähdin kääntämään B:lle. Menin tuplaovista ja 10-vuotiaat rysyt alkoivat huutamaan "F*CKING NOOB! WE GONNA LOSE!" Jälleen syntyi äänestys, että mut heitettäs pelistä ulos. Jatkoin matkaa. CT spawnin longilla tapasin awijätkän. Onnistuin silti pääsemään pommipaikalle ja plantasin pommin. Ajattelin mennä ikkunaa vastapäätä olevan laatikon taakse, mutta se olisi itsemurha, koska awperi varmasti tarkastaisi sen ensimmäisenä. Menin autona luona olevan laatikon taakse. Kohta awijätkä tuli ikkunasta ja BUM! Siihen jäi. Toinen vihu tuli pimeestä päälle ja alkoi hirveä spraytaistelu. Tapoin vihun ja selvisin voittajana! Äänichatti repeää OOOOOOOEEOO-huutoihin. Huusin kotona: "Vieläkö haluaisitte potkia mut ulos? Hä?? HÄ?? Imekää sitä rasvattua aseenpiippua v*tun rysyt! Silveri oli saannut kostonsa. :)