Jos on inside-infoa, niin kerro ihmeessä mistä kiikastaa? OG ei voi käsittääkseni pakottaa Aleksia jäämään.
Jos taas Aleksi itse ei halua mennä, niin ymmärrän sen riskien välttämisen logiikan, mutta kyllä sen verran pitää kilpailija olla, että jos huippu-orga tarjoaa paikkaa, niin sitten mennään sinne asenteella ja nostamaan niitä pokaaleja.
Ei ole tuoretta inside-infoa, mutta kun marraskuun lopussa huhut putkahti ilmi, niin ei G2 ollut edes jättänyt minkäänlaista tarjousta vielä Aleksista. Tyhjästä on paha nyhjästä. Toki, tilanteet muuttuu ihan tosi nopeasti esports skenessä, joten Aleksilla ja OG:lla voi ihan hyvin olla jo tarjous sähköpostissa kauankin. Sekään ei tosin välttämättä tarkoita mitään jos OG ei tosissaan halua Aleksia myydä. Mun tietääkseni Aleksilla ei ole sopimukseen kirjattuna ulosostopykälää (tai en ainakaan ole tällaisesta kuullut), joten OG voi teoriassa pyytää vaikka sataa miljoonaa eikä heidän ole pakko siltikään myydä Aleksia. Onko se järkevää on toinen kysymys.
Mutta tämä kaikkihan on puhdasta spekua. G2 on ollut kiinnostunut, mutta se ei vielä takaa, että ovat jättäneet edes tarjousta sisään. Kyllä minä uskon, että G2 ja OG löytävät sovun hinnasta ja Aleksi siirtynee mikäli tarjous on pöydällä ja G2 oikeasti haluaa hänet. Tämä on kuitenkin mun puolesta ihan puhdasta spekulaatiota, koska en tosiaan tiedä onko G2 jättänyt tarjousta vai ei.