Tällä hetkellä näyttää todella ylivoimaiselta. Toki NRG ei ole saanut vielä koneita käyntiin.Saa nähdä, voittaako Astralis neljännen majorin putkeen.
Saa nähdä, voittaako Astralis neljännen majorin putkeen.
Se oli mun tapa sanoa, että tämä Astralis näyttää yhtä pysäyttämättömältä kuin vuosi sitten.Pitäisi ensin voittaa kolmas.
Se oli mun tapa sanoa, että tämä Astralis näyttää yhtä pysäyttämättömältä kuin vuosi sitten.
NBK myös penkitetty Vitalityssä. Nyt alkaa tapahtua!
Ehkä mielenkiintoisinta tässä rosteritilanteessa on se, että tällä hetkellä parikin maksukykyistä orgaa on täysin ilman joukkuetta ja vapaita pelaajia on iso määrä. Elämme jännittäviä aikoja...Mielenkiintoiseksi menee nämä pelaajien vaihtamiset. Olisiko shox menossa vitalityyn? Jossain oli juttua, että kioshima olisi ainakin ollut keskusteluissa sinne suuntaan. Goldzerakin varmaan ottaa paikkansa jostain tiimistä. Itse veikkaisin hänen osoitteeksi fazea. Tuskin ainakaan ranskalaiseen joukkueeseen päätyy.
G2 olisi useiden lähteiden mukaan korvaamassa shoxin ja luckyn. Tilalle tulisi CR4ZYn nexa ja hunter. Tää menee varmasti TOP 3 ''unexpected'' kategoriassa.
Aika jännä, että hyppäisivät Crazystä huonompaan tiimiin. Ymmärtäisin, jos lähtisivät tässä vaiheessa johonkin oikeaan contenderiin, mutta G2 on aivan selvä downgrade nykyiseen tiimiin. Vai rahako siellä puhuu noin paljon?
Palkka todennäköisesti 10 kertaistuu. Ymmärrän täysin. Ei tääkää peli ikuisesti kestä.
Onko G2 muka noin rikas porukka, että heillä on varaa ostaa sopimukset ulos ja maksaa vielä järjettömän paljon isompi palkka? Vai Crazy maksaa pähkinöitä? OttoNd:N kannalta toki hemmetin ikävää. Toki on mahdollista, että joku ostaa tämän myötä myös muiden sopparit pihalle ja Crazyn taru onkin sitten siinä.
Palkat pyöri jo vuosi sitten 30 000euron tienoilla kuukaudessa. Kyllä toi on yks rikkaimpia organisaatioita.
Tuleekohan tästä finaalista kuinka yksipuolinen näytös? En jaksa uskoa, että Avangarilla on niin mitään mahdollisuutta yllättää.
Heikolta näyttää tällä hetkellä.Jokainen Avangarista pystyy yksilötasolla haastamaan Astraliksen. Toivottavasti saa kaiken koneestaan irti ja nähtäis ees taistelu.