Counter-Strike 2 (CS2)

  • 1 037 198
  • 7 273

Barney

Jäsen
G2 pelasi lopussa vielä itsensä mukaan peliin, mutta kokonaisuudessaan hyvä tero ENCEltä.
 

Aapee79

Jäsen
Ihan kuin olisin nähnyt tämän ennenkin. 10-2 johto ja kaikki hallussa. Sitten taas naureskellaan yhdessä ylimielisesti ja lähdetään leikiten sotaan. Heti seuraavat 3 rundia turpaan ja kaveri päästetään mukaan peliin. Pislan voisi nyt hoitaa. Kiitos.
 

Zohan

Jäsen
Ihan kuin olisin nähnyt tämän ennenkin. 10-2 johto ja kaikki hallussa. Sitten taas naureskellaan yhdessä ylimielisesti ja lähdetään leikiten sotaan. Heti seuraavat 3 rundia turpaan ja kaveri päästetään mukaan peliin. Pislan voisi nyt hoitaa. Kiitos.

Onko ikinä mitää positiivista sanottavaa?
***

Jos ei 10 runii riitä terona ni sietääki lähtee himaa!
 

Barney

Jäsen
EZ4ENCE. Huomenna jatketaan.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onko ikinä mitää positiivista sanottavaa?
***
Ei, pelkkää ulinaa.

Hieno ja odotettu voitto Enceltä, huomaa miten itseluottamus on kasvanut turnauksen edetessä eivätkä enää jännitä turhia.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Huomenna murskavoitto, parhaat tilastot 3-2 joukkueista ja NaVi tulee vastaan puolivälierissä? NaVia vastaan voisi olla yllätysmahdollisuudet, jos vertaa kahteen kärkijoukkueeseen.
 

Aapee79

Jäsen
Se onkin ulinaa, kun kertoo selvät kriittiset kehityskohteet ja toivoo, että niitä parannettaisiin. Lisäksi helpot taktiset kömmähdykset pistävät aikalailla silmään. Mielestäni(tai siis kenenkään mielestä) Ence ei ole vielä maailman TOP-5 jengi, mihin itse uskon ja toivon, että he yltävät. Näköjään moni on jo tyytyväinen nykytilanteeseen ja se on minulle toki ihan ok. Itse en vielä tule sinne nuotiolle laulamaan kumbajaata.

Huomenna on vuorossa sitten Encen tärkein peli tähän mennessä. 8 sakkiin pääsy majoreissa olisi varmasti iso buusti koko jengille ja toisi luottoa tulevaisuuteen. Lisäksi, CS on siitä hieno laji, että kun sattuu pöljä päivä, niin mikä estää voittamassa pleijareissakin. Paineita ei ainakaan pojilla pitäisi olla. EZ.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Olipahan lähellä että Complexity olisi tiputtanut Fazen, hienosti pelasivat.
 

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Huomenna kello 14 ENCE-AVANGAR

Olisiko samat 4 ensimmäistä valintaa kuin NaVi-AVANGAR pelissä, eli Nuke ja Cache pois, Dust2 ja Train valitaan
 
Viimeksi muokattu:

Barney

Jäsen
Olisiko samat 4 ensimmäistä valintaa kuin NaVi-AVANGAR pelissä, eli Nuke ja Cache pois, Dust2 ja Train valitaan
Todennäköisesti juurikin näin. Decideriksi jää sitten Overpass tai Mirage riippuen siitä kumman AVANGAR haluaa pelata. Jälleen kerran korostuu tämä ENCEn erinomainen map pool, sillä se lähtee Dustia lukuunottamatta ennakkosuosikkina jokaiseen mappiin. Tasainen ottelu on varmasti tulossa, mutta itse uskon sen menevän 2-1 ENCElle. 2-0, jos allu on liekeissä Dustissa.
 

Barney

Jäsen
ENCEn kolme parasta mappia. AVANGAR tietää jotain mitä me emme tiedä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Aleksi pelaa aivan helvetin nätisti tällä hetkellä!
 

Konzuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New England Patriots, Pelicans
Just olin kirjoittamassa että nyt oli hyvä erä, avangarilla seuraavaksi pelkät pistoolit ja peli 15-7. Noh hyvin se meni mutta sitten pistooleja vastaan ei olisi juuri enempää vituiksi voinut mennä ja avangar peliin takaisin.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hienoo jätkät!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös