Joo, olen itse sitä mieltä että BO3 sataa Encen laariin, nyt vaan pitäisi saada peli kuntoon niin 3-2 ei ole mikään mahdottomuus. BIGillä on kyllä varmasti kaikki pelissä, koska he todellakin tarvitsevat tämän voiton, että pääsevät suoraan omaan koti Majoriin syksyllä.Tänään olis ENCEn tärkeä voittaa BIG, jotta se pääsisi suoraan seuraaville Majoreille, eikä tarvitsisi Minoreiden kautta hakea paikkaa sinne. Jos ENCE saa pelinsä kuntoon, niin ei tuo mikään mahdoton tehtävä ole ottaa kolmea voittaa peräjälkeen. Niitä ihan kovimpia joukkueita ei kuitenkaan todennäköisesti tule vastaan, vaan jokainen vastaan tuleva joukkue on sellainen, jonka ENCE voi ihan perussuorituksella voittaa.
Etenkin BIGiä vastaan tuo BO3 pitäisi olla ENCEn heiniä. ENCE perma-bannaa Cachen ja BIG Nuken. BIG varmaan pickaa Dustin, jossa ENCE pelasi eilen kuitenkin ihan hyvän tero-puolen. Muihin mappeihin kuin Dustiin ENCE lähtee ainakin omissa papereissani ennakkosuosikkina.Joo, olen itse sitä mieltä että BO3 sataa Encen laariin, nyt vaan pitäisi saada peli kuntoon niin 3-2 ei ole mikään mahdottomuus. BIGillä on kyllä varmasti kaikki pelissä, koska he todellakin tarvitsevat tämän voiton, että pääsevät suoraan omaan koti Majoriin syksyllä.
Onko ENCE voittanut nyt yhden pislan tässä turnauksessa? Siihen päälle yleensä vielä se force, josta tappio, niin joka kerta ollaan vähintään 3-0 tappiolla ennen kuin matsi ehtii kunnolla edes alkaa.E: Pisla olisi pitänyt hoitaa.
Perustuen mihin?Tosin nyt mättää kyllä niin pahasti kaikki muutkin osa-alueet, että näinköhän siellä on Allu vs. Aleksi jotain isompaakin kärhäämää, mikä heijastuu peliin.