Counter-Strike 2 (CS2)

  • 1 041 815
  • 7 281

Robu

Jäsen
@DarkTower Niin jumalattoman tylsä peli, että sitä on pelattu kilpailuhenkisesti turnauksissa pian jo parikymmentä vuotta. Jalkapalloa on pelattu sillä yhdellä kentällä parisataa ja jengi vieläkin jaksaa katsoa.

ENCE loistavasti semeihin. Aleksib nousi itselle esiin parhaiten. IGL ja vielä tilastojen ykkönen BIGiä vastaan. Tähän vielä noi loistavat haastattelut ja komea tukka, niin onhan se loistava paketti!
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et halunnut ja et sanonut, et sitä tai tätä, älä jaksa jauhaa. Huomiohuoraaja? Heh, ensimmäistä kertaa minua haukutaan huoraajaksi ja kun ajattelen asiaa tarkemmin, niin en yhtään ihmettele että olet noin vihainen pieni lapsi. Eihän omasta suosikkilelusta saa sanoa mitään pahaa tai muuten tulee itku/potku/raivarit. No tottakai tiesin, että saan palautetta kirjoituksistani ja omasta mielipiteestäni, mutta en uskonut, että saisin tuollaista lapsellista "minun isäni on kovempi kuin sinun isäsi" palautetta, heh.

Tuhlaan nyt aikaani turhiin ihmisiin, mutta onneksi se loppuu just nyt. "Älä huomioi" on hyvä vaihtoehto.

Kliseitä ja selityksiä ja rusettina "ole lapsi hiljaa". Näin. Ja kaikesta väärässä. Minä olen CS:stä liki samaa mieltä kanssasi, silti katson sitä huipputasolla koska siinä on riittävästi kiinnostavia elementtejä, mutta toisin kuin sinä, en ole täällä kertomassa kuinka paska peli se on ja kuinka tyhmiä ihmisiä sen pelaajat ovat.

Aikuisena ihmisenä tiedät että kaikelle on paikkansa, ja sinun alkuperäinen avautumisesi on verrannollista sille että menet CS- laneille megafonin kanssa huutamaan "CS on paskaa, te ootte paskaa ja ostatte jotain vitun veitsiä rahalla, minä olen teitä fiksumpi ja pelaan parempien ihmisten pelejä". Kaiken lisäksi et näytä ymmärtävän eroa siinä että "kerrot mielipiteesi" lelusta vs. haukut lelun käyttäjät idiooteiksi ja sitten heittäydyt lapsitteluun kun vittuiluusi vastataan.

Ei ollut mitään muuta funktiota avautumisellasi kuin päteä, vittuilla ja siten saada huomiota. Onnistuit.
 

Barney

Jäsen
ENCE pickasi Cachen. Nyt Aleksibllä on pakko olla joku ihan älytön ässä hihassa. ENCE (eikä myöskään vastustaja Optic) ole juurikaan tuota mappia viime aikoina pelannut. Itse asiassa viimeiseen kolmeen kuukauteen kumpikaan joukkue ei ole pelannut yhdessäkään ottelussa Cachea.
 

Zohan

Jäsen
Eilen oli yllättävä Nuke pick, mutta siellä oli selvästi havaittavissa poikien katsoneen Astraliksen demoja. Oli melkosia taktiikoita teropuolella. Eli tätäkin on varmasti reenattu salaa ja paljon. Kyllähän kartat jo sen kertoo, tästä tulee helveti tasainen matsi!
 

Aapee79

Jäsen
Mitä vittua tapahtui? Cache? Eihän Optic sitä pelaa, mutta Ence se vasta paska siinä onkin. Dust2 piti olla oma ja jättää yllätys, jos Cachee treenattu, niin viimoiseks ja Inferno bannata. Nyt on eka ja mahdollinen 3.mappi täysin Opticin ja Encen oma ihan noppa. 2-0 tai 2-1 Optic. Fuck.
 

Barney

Jäsen
Enpä lähtisi vielä dumaamaan noita map pickeja, vaikka alkuun vähän erikoiselta kuulostaakin. Aleksib on melko fiksu kaveri näissä ja veikkaan, että ainakin Cachessa ENCE tulee yllättämään Opticin housut nilkoissa.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Aapee79

Jäsen
Noh yksi bo1 mappi ei hirveitä kerro. Mousekin välillä konttaa oudosti ja johan noi tippui turneesta alkuvaiheessa. Ja laskenhan minä, että saattaa Cachen voittaakin Ence. Miragesta kiinni. Infernosta tulee tukkaan ja pahasti.
 

HokiHero

Jäsen
Kiitoksia vinkeistä.

On kyllä pirun jännittävää seurattavaa, vaikkei niin aktiivisesti sisällä olekaan niin tilanteet rakentuvat vähitellen jolloin ehtii itsekin jännittämään.

Joskus 10-15 vuotta sitten teininä tuli pelattua sourcea varmaan tuhat tuntia ja aika monta tuttu karttaakin on näköjään edelleen kierrossa.
 

Barney

Jäsen
Ja Mirage kotiin.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ois ollu hauska nähdä JUGI:n laukaus. Aikamoista.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Miksi ENCE otti Cachen? Kattelin tossa viimeisimpiä BO3-tilastoja ja poikkeuksetta viimeisien kuukausien aikana Cache on otettu ensimmäisenä pois.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tosin tarkastelin just Opticin statseja, niin siellähän sama setti eli blokkaavat Cachea jatkuvasti.
 

Zohan

Jäsen
Miksi ENCE otti Cachen? Kattelin tossa viimeisimpiä BO3-tilastoja ja poikkeuksetta viimeisien kuukausien aikana Cache on otettu ensimmäisenä pois.

Varmasti Optic on myös katsonut niitä ja valmistautunut sen mukaan. ENCE siis yllätti heidät täysin valinnallaan ja on varmasti reenannut karttaa näitä tilanteita varten. Uskon, että sieltä on hyvä esitys tulossa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Varmasti Optic on myös katsonut niitä ja valmistautunut sen mukaan. ENCE siis yllätti heidät täysin valinnallaan ja on varmasti reenannut karttaa näitä tilanteita varten. Uskon, että sieltä on hyvä esitys tulossa.

Mä en mikää fanipoika CS:ssä ole, haluan vain nähdä kolmannen mapin! Jotta voitan rahaa!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Optic pelannut viimeksi kilpailullista Cachea vuosi sitten marraskuussa HLTV:n mukaan.

Space Soldiers on muuten hajonnut. Pelaajat lähteneet itse kävelemään.
 

Aapee79

Jäsen
Hyvä oli teropuoli. Nyt se riski, että miksi ei Dust2 vaan Cache. Jännää. Jos kolmanneen mennään, niin pessimisti ei pety, valitettavasti. GO Ence.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hyvä oli teropuoli. Nyt se riski, että miksi ei Dust2 vaan Cache. Jännää. Jos kolmanneen mennään, niin pessimisti ei pety, valitettavasti. GO Ence.
Paska sanonta, millä ei edes ole mitään pohjaa.

Aleksi veti 200iq ässän ja Ence näyttää Kayshissa omat jipponsa. 2-0 EZ4ENCE!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös