Koska rävähtänyt bannit kesken pelin tällä tasolla?
emilio tulee ainakin mieleen ja tuostakin taitaa kymmenen vuotta olla. KQLY ei tainnut kesken matsin saada banneja? Forsaken oli sitten oma tarinansa.
Koska rävähtänyt bannit kesken pelin tällä tasolla?
Sanoisin ennemminkin, että peli kaatui Wonderfulin muutamaan missiin ja tyhmään pelaukseen Miragessa. Se oli selvää, että Miragen voittaja (jatkoajan kestäessä) erittäin todennäköisesti voittaa kaiken. Sen verran massiivinen pitkä kartta on mentaalipuolelleVitalityn raaka tulivoima oli vaan liikaa tänään, hyvä yri kuitenkin, gg.
Itse taas sanoisin, että finaali ratkesi kokemukseen ja sen myötä pään pitämiseen. Eikä tätä millään tavalla piikkinä NAVI:lle, vaan enemmänkin nostaisin tässä apEXin ja ZywOon esille. Molemmilla on ollut omat ongelmansa isoissa peleissä, kun supertähti on välillä kadonnut kuvasta ja IGL keskittynyt muuhun kuin pelaamiseen, jolloin on tullut tyhmää ylipelaamista. Nyt tuo joukkue suoritti tasaisesti ja hieman tasaisemmin.Sanoisin ennemminkin, että peli kaatui Wonderfulin muutamaan missiin ja tyhmään pelaukseen Miragessa. Se oli selvää, että Miragen voittaja (jatkoajan kestäessä) erittäin todennäköisesti voittaa kaiken. Sen verran massiivinen pitkä kartta on mentaalipuolelle
En ole tuota saudien paskaturnausta jaksanut katsoa, vaan tutkaillut netissä pomppinutta keskustelua Razerin uudesta näppiksestä. Siihen on nimittäin rakennettu sisään käytännössä automaattinen counter-strafe. Ropz on vääntänyt aika voimakkaasti tuon sallimista vastaan, ja en kyllä itsekään halua tuollaista CS:ään. Se on yksi harjoiteltu taitoelementti lisää pois, jos tuo snap tap yleistyy ja ei tule kielletyksi. KZ:n puolellahan nonull on jos ei nyt kielletty niin ainakin hyvin kyseenalainen käyttää.
E: ainiin, Snaxin hankinta on ehkä oudoimpia peliliikkeitä, mitä G2 pystyi tekemään.
Recently, some hardware features have blurred the line between manual input and automation, so we've decided to draw a clear line on what is or isn't acceptable in Counter-Strike.
We are no longer going to allow automation (via scripting or hardware) that circumvent these core skills and, moving forward, (and initially--exclusively on Valve Official Servers) players suspected of automating multiple player actions from a single game input may be kicked from their match.
Samalla nähtävästi joutui kieltoon myös jump-throw. Tuo taas mielestäni huono muutos. Ei tuo ilman bindia ole vieläkään täysin varmaa ole, vaikka tilanne parantunut verrattuna aikaisempiin versioihinJa Valve iski kiellot päälle! https://www.counter-strike.net/newsentry/6500469346429600836
Moni pelaaja ilmeisesti käytti tuota SnapTapia tai sen vastinetta Colognessa. Positiivisena asiana myös Valven ilmoitus siitä, että VacNet 3.0 on laitettu rullaamaan joihinkin peleihin.
Taitaa tämä command nyt perustua sille, että sen sijaan että näppäimeen on bindattu alias +jumpthrow, niin siihen bindataan -attack. Sen voi sijoittaa strategisesti hypyn lähelle niin, että näppäintä voi painaa samaan aikaan hypyn kanssa. Ei tuossa minusta ole mitään sellaista mikä pitäisi kieltää, tuokin on enemmän prefenssi, että muuttaako esim hypyn paikkaa vai opetteleeko tuon Valven preferoiman tavan.Hyppyheittoon on jo X:ssä löydetty uusia commandeja/aliaksia.
Propeleissä noiden käyttö oletettavasti silti kiellettyä, mutta perus faceitissa nuo nyt varmaan menee?
Muuttuu meta aikalailla pugeihinkin, jos joka runi saa jännittää esim. miragessa, että missäpäin instaikkuna menee..
Ei se ole kyllä ihan vaan mikään muutaman minuutin treeni.Taitaa tämä command nyt perustua sille, että sen sijaan että näppäimeen on bindattu alias +jumpthrow, niin siihen bindataan -attack. Sen voi sijoittaa strategisesti hypyn lähelle niin, että näppäintä voi painaa samaan aikaan hypyn kanssa. Ei tuossa minusta ole mitään sellaista mikä pitäisi kieltää, tuokin on enemmän prefenssi, että muuttaako esim hypyn paikkaa vai opetteleeko tuon Valven preferoiman tavan.
Jos hyppy on spacessa, niin silloin tuo on helppo sijoittaa esimerkiksi c kirjaimeen, jolloin noita voi painaa yhtä aikaa. Jos space on muussa käytössä, niin sitten pitää miettiä tarkemmin.
Yllättävän hyvin noita w+jump savujakin sai heitettyä ilman mitään kikkailuja muutaman minuutin treenillä.
Kyllähän Valve on tehnyt tuon kanssa hyvää työtä, eli kyllä nuo nadet lähtee tarkasti, kuten itse mainostivat. Tänään olen neljä peliä pelannut ja käyttänyt ylimääräistä aikaa myös karttojen puolella, koska piti hakea juuri noita asetuksia. Nyt on kaksi nappia -attack ja jump, jolloin jokainen linari menee kyllä ykkösellä, mutta noita w savuja en ole heitellyt. Sanoisin että tuo onnistuu aivan hyvin, toisin kuin CS:GO:ssa jossa tuo oli tosiaan juuri tuollaista randomia kuin kuvailit.Ei se ole kyllä ihan vaan mikään muutaman minuutin treeni.
Tuo peli on niin buginen paska, että se savu saattaa löytyä ihan mistä vaan. Naatti lähtee esim. kädestä liian myöhään kun pitäisi, tai ei lähde ollenkaan. Sen lentoraha voi olla ihan mitä vain maan ja taivaan välillä. Normaalit ikkunasmoket kuin x-boxsmotkin voivat tuon pelin bugisuuden takia olla ihan missä vaan. Siellä on kiva levittää midiä D2 ja Miragessa kun savut ovat Kuusamossa.
Ei ole todellakaan nuin yksinkertainen, että painat vain kahta nappia samaan aikaan. Tulet sen näkemään vielä itsekkin.
Kerrassaan älytön muutos. Ja sen lisäksi vielä, että siitä hypystä kuuluu agentin önähdys. Joka kuuluu toisille pelaajille.
Sama juttu mulla, bindasin noi kaks 5 ja 6 näppäimeen, niin pystyy linkoomaan noita +w instoja helposti.Nyt on kaksi nappia -attack ja jump, jolloin jokainen linari menee kyllä ykkösellä, mutta noita w savuja en ole heitellyt.
Hei, missä tästä on uutisoitu? Ainakaan miehen oma some tai yksi työnantaja Pelaajat.com ei välitä suoraan tätä viestiä.Päivän surullisin CS (ja muukin e-urheilu sekä urheilu) uutinen on Arttu "Olvari" Hämäläisen selostushommien ainakin väliaikainen lopettaminen. Lukemattomia legendaarisia lausahduksia vuosien varrelta sekä muita koomisia puuhasteluja, kuten EWCn aikana kehitetty Sandstorm Navin t- puolen pistoolikierroksella (taisi olla yli 90% onnistumisprosentti).