Oon samaa mieltä, että jos jostain niin Testosta se on kiinni. Eilen kuitenkin tässä Fnatic 0-2 häviössä kävi monta kertaa mielessä, että olisiko HAVU tuon tason jengi, mikäli xseven ei siellä tällä hetkellä pelaisi. Käänsi mun silmään niin monta erää omalla tekemisellään HAVU:n puolelle, että ilman noita Seksiseiskan yksilösuorituksia tuo tiukka, sulettu 0-2 häviö olisi ollut rumaa kateltavaa. Samaa toki voi sanoa Aerialistakin, mutta tässä onkin se vanha kokenut tutkapari joka on osoittanut pärjäävänsä 1-tier tason peleissä. Saman voi sanoa zehNistä.
Eilen kun pelattiin paikasta RMR:ään eli pelattiin niitä isoja pelejä, niin Sami oli siis omalla tasolla, mutta siellä lipsui sitten ihan muuten vaan ihan helvetin monta sellaista erää vastustajalle, että ei jää enää parhaasta pelaajasta nuo kiinni. Tätä bo3:sta edeltävissä taas xseven taisi olla ihan bottom kamaa, mutta HAVU voitti molemmat varsinaisella ilman isompia ongelmia. Erityisesti teropuolella xsevenin tilastot laahaa eniten, mutta ihmekös tuo kun HAVU:n ongelma numero yksi on ehdottomasti heikko T-puolen tekeminen. Väitän, että xseven saadaan heti tasaiseksi tiimin top suorittajaksi, kun koko joukkue saadaan repästyä teropuolen suosta ylös.
Mutta mitä mieltä palstan tietäjät ovat dotosta? Aina puhutaan, että joo se ja tämä pelaa koiranrooleja tai on IGL niin ei onnistu asia X niin hyvin, ja en tiedä onko joutunut mun silmätikuksi vai mitä, mutta niin ENCE:ssä kuin taas jälleen huomaan tämän yksilösuorittamisen laahaavan ihan helvetisti niissä tärkeissä paikoissa, missä ei saisi nukahdella tai tehdä asiaa Y juuri niin kuin doto sen tekee. Pelasihan xsevenkin ENCE:ssä niitä kuuluisia epämieluisia paikkoja, mutta ei jäänyt koskaan mieleen että ei kuuluisi jengiin tasonsa puolesta. Doton lisäksi ei pahemmin muita sylkykuppeja ole CS-kentillä omien pelikavereiden lisäksi, mitä nyt mietin, ja jotenkin luonnostaan olen fanittanut yleensä IGL-roolin pelaajia, olkootkin heikompia statseiltaan jne., mutta dotossa on tökkinyt jokin jo pitkään, on se rooli ollut sitten mikä tahansa. KOVA:ssa aikanaan C-tierissä oli ihan stara, mutta S/A-tierissä ei ole vaan vakuuttanut mua kertaakaan.
On myös joidenkin huhu-puheiden mukaan myrkyllisimpiä CS-huippuja mitä Suomesta löytyy, tai on ainakin joskus ollut. Ulosannin perusteella taas vaikuttaa oikein älykkäältä pelaajalta (toki se ei poissulje äskeistä), ja eihän Suomessa nyt liikaa liiduja ole, että ei tässä nyt mitään ratkaisuakaan ole mulla heittää tilalle, kunhan kitisen...
Valaiskaa, tuomitkaa tai tukekaa?