Se oli 0-7 ja peli oli 5-5 tilanteessa. Jamppi oli 3-7 tuossa vaiheessa. Ei siis mitään järkeä vaihdokseen, jos ei allu sitä itse ehdottaisi.
Ei se Jamppi mikään sateentekijä vielä ole, vaikka koko ajan yrität pumpata sen renkaita tuon bossin kanssa.
Nuo HLTV:n kommentit on kyllä ihanaa luettavaa. Kaikki pelit on aina rigged, kun vedot menee päin vittua. Mistä noita apinoita oikein sikiää tuonne sivustolle?
Miten minä yritän pumpata Jampin renkaita :D Sinähän se kova olet puolustamaan itse allua. Mulle on oikeasti ihan sama kuka on awikan kanssa, kunhan tulee tulosta. Jos awikalla on 10 erässä 0 tappoa niin vaihto voi olla ihan hyvä idea? Eikö?
Näin keskustelun ulkopuolelta ymmärrän kyllä mielipiteesi mutta allu on hands down edelleen varmaan maailman top 5 awikkoja, ellei jopa parempi. Zywoo ja s1mple varmasti edellä, kuten myös dev1ce, hyvänä päivänä myös kennyS. Jotenkin menee porukalla silti ohi allun taito vain koska pelaa "flukejengissä"
Siis olen ihan samaa mieltä. Allu on oikeasti ihan helvetin hyvä. Aina ei kuitenkaan hänelläkään kulje niinkuin silloin Dustissa. Näinä hetkinä kun ei kulje niin mielestäni sitä awikkaa voisi kierrättää. Ei lätkässäkään peluuteta ketään ykköskentässä 25min/ilta jos tehnyt viimeiseen 10 peliin 0+0.
Miten minä yritän pumpata Jampin renkaita :D Sinähän se kova olet puolustamaan itse allua. Mulle on oikeasti ihan sama kuka on awikan kanssa, kunhan tulee tulosta. Jos awikalla on 10 erässä 0 tappoa niin vaihto voi olla ihan hyvä idea? Eikö?
Koska se ihan naurettavaa, että aina huono pelin jälkeen tulee "bot allua" ja "Jampille bossia", mutta sitten hyvien pelien jälkeen sirkat sirkuttaa, eikä mitään kuulu. Eikä allua paljoa puolustella tarvitse, kun hän on ENCEn paras ja tasaisin pelaaja.
Et selvästikkään ymmärrä/halua ymmärtää mitä yritän sulle sanoa. Oli miten oli itseä ei ainakaan kiinnosta napata banneja tällaisen takia. Sovitaan, että olet oikeassa.
Mukavan paljon myös pelin sisäistä kommunikaatiota laitettu videolle, välillä kuulosta hirmu sekavalta näin amatöörin korvaan, mutta tuollaista se varmaan on kun vauhdikas tempoista peliä pelataan.
Eihän tämä vielä Navi -tier kommunikaatiota ollut :D
Melko brutaalit lohkojaot muuten summitissa. B ja C lohko huomattavasti heikkotasoisempia (hyvä ENCE:lle tosin), vrt. vaikka A-lohko jossa mousesports, Fnatic, GODSENT ja G2.
ENCE reenasi tänään ensimmäisen kerran Samin kanssa sitten xsevenin viimeisen pelin jälkeen. Ei voi olla hyvännäköistä. Jännä nähdä minkälaisessa henkilökohtaisessa taidossa Sami on. Onko ruostetta? Huomenna luotetaan kyllä vahvasti yksilöpeliin.
Näkeekö nuo jostain millon reenavat ja millon ovat viimeksi reenanneet? Ihan mielenkiintoinen olisi seurata että reenaako ne jätkät ollenkaan siellä. :D