Kari Tappio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reippaat pojat
Hyi vittu mikä ottelu. Tässähän meinaa melkein jännittää.
Eipä tässä hätää oo, jos Acor on ainut servulla oleva pelaaja vastustajista.
Koska pelataan finaali?
Aerial ottanut aika paljon seksiseiskan positioita nyt itselleen. Esim miragen b-lukotuksessa oon ihan levollisin mielin kun 3 jäbää ryysii kohti Aerialia. Luotan ja tiedän, että hän vähintään 2 siitä nappaa. Sama homma ei ollut xsevenin kanssa.
Tilastot siis ei varmasti mairittele Jussilaa jatkossakaan, mutta mielestäni pelannut oikein hyvin uudessa kokoonpanossa. Ennen DH:ta oli vahva tieto, että hänet penkitettäisiin ja zehn ostettaisiin tilalle. 300k buyout oli kuitenkin liikaa, ja eiköhän Jussila pelannut viimeaikaisilla otteilla itselleen paikan kokoonpanoon ainakin loppuvuodeksi.
@Flou oikeassa olet zehnistä. Hän myös itse tiedostaa tämän. Kuitenkin zehn pelaisi tällä hetkellä ENCEssä mikäli buyout ei olisi järkyttävä 300k. Toivotaan, että hyvä meno jatkuu tällä kokoonpanolla. Aerial on saanut paljon paskaa niskaan, välillä aiheesta välillä aiheetta, mutta itse oon aina tykännyt hänestä. Vaikuttaa niin motivoituneelta ja palava halu kehittyä. Mielestäni edelleen hänellä on todella suuri potentiaali nousta paria tasoa korkeammalle.
Tässä nyt, kun on aikaa pohtia ja kirjoitella niin pistelen vähän puolenvälin katsausta, omasta listastani TOP-10 pelaajista tänä vuonna tähän mennessä. Nämä tulevat täysin siitä mitä oon heiltä nähnyt, en käy tilastoja scouttaamassa sen enempää.
1. s1mple
2. Zywoo
3. NiKo
4. KSCERATO
5. device
6. BlameF
7. hUnter-
8. ropz
9. allu
10. jkaem
Ei kovin helppo listata. Löytyykö muilta mielipiteitä? Löytyy varmasti.
@Spine Eipä tuostakaan listasta voi kauheasti kinastella. cold ja ropz jäi itsellä juuri niukasti pois. nawwwk ollut ihan jees, mutta kyllä tuolla jenkeissäkin tapahtuu. KSCERATO ollut aivan saakelin hyvä. BlameF myös kannattelee yksin joukkuettaan. Uskomaton pelaaja.
Kulisseissa allu ja sunny olivat todella hanakasti zehnin ostoa vastaan. En tiedä olisiko hankinta mennyt läpi ilman buyouttia, mutta missään nimessä kaunista siitä ei olisi tullut. Mitä muuten Enceen tulee niin tälläkään hetkellä kaikki ei valitettavasti ole tyytyväisiä. Aerial on ainakin ilmaissut nyt jo julkisuudessakin, että ei tunne oloaan hyväksi peleissä. Siellä on myös jotain muutakin takan, mutta siitä ei ole sen enempää tietoa. Xseven ilmaisi itse halukkuutensa ottaa taukoa, koska siviilissä Samilla aika isoja juttuja. En pidä mahdottomuutena, että Encessä aletaan vuorotella taukoja. Sergej:n tilanne hankala motivaation takia. Hänkin tosin ryhdistäytynyt viimeaikoina pelaamaan vapaa-ajallaan.
Sitä toivoisi, että peliin saadaan edes jossain määrin järkeväksi tuo varamiesten käyttö, jos/kun turnauksia on jatkuvasti. Ei palvele ketään, että pelin huiput palavat loppuun, vaikka toki ikävää onkin, että isommat tiimit pystyvät tämän jälkeen syömään noita nousevia talentteja ja Mad Lionssin ynnä muitten kaltaisia nousevia tiimejä nähdään sitten vähemmän.
Vanhoina hyvinä aikoina Suomen ja ulkomaan CS -skeneä jyrännyt Clan Z:ssa oli 15 aktiivista pelaajaa ja sama oli pitkään myös monissa muissa suomalaisissa klaaneissa.
Tuohan se on kaikkien toiveissa, mutta Valvet tietäen vastaus on mallia "no can do, sorry no bonus."Jommassa kummassa keltaisessa lehdessä oli tarinaa (hukkui twitteriin nyt tuo linkki), että Valve on reagoinut haastepyyntöön. Lienee ihan odotettua, että jotain vastaavat. Jampin edustus osannut sanoa, että ehkäpä tiedotellaan 15.6.
Toiveissa olisi vapauttaa Jamppi ensiksi ja sitten neuvotella vahingonkorvauksista.
Jampin kanssa noita RMR pisteitä saattaa vaan tulla huomattavasti enemmän vaikka tulisikin penalttia...
edit: On muuten hyvin lähellä maailman parasta round/kill ennätystä s1mple tässä kartassa. 21 erää ja 37 tappoa. Siihen päälle vain 8 kuolemaa.