Kuka muu muka, ei ollut kuin yksi vaihtoehto.Aivan järjettömän upea finaali! Mousesport vihdoin teki sen!!! Ropz on mun mvp! Saa nähdä kuka sen lopulta voittaa.
Kuka muu muka, ei ollut kuin yksi vaihtoehto.Aivan järjettömän upea finaali! Mousesport vihdoin teki sen!!! Ropz on mun mvp! Saa nähdä kuka sen lopulta voittaa.
Kuka muu muka, ei ollut kuin yksi vaihtoehto.
Olen aivan amatööri näissä. Pakko siis kysyä, kun olen aloitellut pelaamaan kannettavalla. Kannattaako kannettavaa liittää telkkariin vai kärsiikö peli graafisesti tai ruudunpäivitys?
Sanoisin että riippuu erittäin paljon vastaanottavasta laitteesta. Halvemmat telkkarit, joissa ei ole esim pelimoodia tai jos sisältävät kaikkia paskoja kuvan"parannus"piirteitä, niin input lagi kasvaa aivan sietämättömäksi pelaamisen.Eipä siinä kai eroa pitäisi olla kytkeekö televisioon vai normaaliin tietokoneen näyttöön.
Ainakin pleikkarilla sillä on eroa, joten varmaan myös tietokoneellakin. TV tuo pienen input lagin, mutta ei se suuri ole ellei kyseessä ole esimerkiksi joku Grundigin televisio, joissa on ollut vähän isompia ongelmia tämän kanssa.Eipä siinä kai eroa pitäisi olla kytkeekö televisioon vai normaaliin tietokoneen näyttöön.
Guardian on ihan kohtalainen kaveri. Vie erän yksin viittä vastaan. Varmaan suhteellisen harvinaista tuollainen
Kyllähän hyvää peliä katsoo tuon viisikin karttaa ihan mielellään, siinä on pelaajien mieli ja virkeys kovilla.Onko teidän mielestä hyvä asia näissä turnauksissa, että useamman pudotuspelikierroksen jälkeen finaali saattaa venähtää seitsemän tunnin mittaiseksi maratoniksi niin kuin tänään? BO5 on aika kova setti kyllä, vaikka ammattilaisia ovatkin.