http://snickers.fi/news/2006_ShowDocument.asp?id=344042996_20060821023206&classid=ukfiles
Case Cory Murphy
Kanatasta aikanaan kiekko-opiskelunsa aloittaneen Cory Murphyn saaminen takaisin SM-liigaan palvelee kiekkofaneja kaikkialla, pelipaidan väriin katsomatta.
Startissa neljä kautta Pohjois-Amerikassa yliopistotasoa, jonka jälkeen Bluesiin ja vielä Ilvekseen, ennen Sveitsiin ja Fribourg-Gotteroniin siirtymistä. Taitavana, hyvin luistelevana kiekollisena pakkina tunnettu Murphy vaikuttaa kaikin puolin tyytyväiseltä, aina harjoittelua myöden.
-Pitää kieltämättä paikkansa. Olemme treenanneet sinä aikana jonka täällä olen ollut hyvin paljon erilaisia pelisysteemejä. Yhtenäistä joukkuetta ja sen toimivuutta rakennetaan tavalla, johon en ole aikaisemmin urallani törmännyt. Luistelutreenienkin suhteen on kohdallani kauden ajankohtaan nähden tapahtunut suuri muutos, niin määrällisesti, kuin myös tempoa ajatellen.
-Koko harjoitusjakson suunnittelu on tehty siten, että kellään ei ole ylimääräistä ”vapaata”. Liikumme paljon ja vauhti on koko ajan kova. Olen todella tyytyväinen siitä, että pääsimme sopimukseen IFK:n kanssa, kiitteli Murphy.
Vahvistamattomat huhut kertovat sinun jo aikanaan Suomeen tullessasi olleen kiinnostuneen IFK:sta, mutta päädyit Espooseen. Mitä tapahtui?
-En osaa sanoa….. se on totta, että tänne minä silloin halusin. Tiesin organisaation toimivaksi, perinteistä puhumattakaan, mutta jotain siinä sitten kävi…
© UG
Aikamoista propagandaa ja turhanpäiväistä jorinaa jälleen. Mielummin haluiaisin kuulla Penalta tai Hauhtoselta syvähaastattelua että missä mennään nyt tosi asiassa eri juttujen osalta.