knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Missä on Venäjän liput? Olen pettynyt.
Entä Turkin? Ja turkis on murhaa huudot?
Missä on Venäjän liput? Olen pettynyt.
Heti lähetyksen alussa liehui muutamat Viron liput, kyllä siellä heimoveljiäkin mukana on menossa
Poliisit 2022 (nelosen sarja) ensimmäisessä jaksossa oli kuvattu Helsingin poliisin neuvottelupartion toimintaa jossain elokapina-mielenilmauksessa. Homma vaikutti vähän siltä että poliisit meni jonkinmoisen johtajan puheille ja kyseli että huvittaisko teitä lähteä pois tästä keskeltä tietä vai mitä olette aatellut. Kun elokapina ei ollut mihinkään lähdössä niin poliisit oli vähän että katellaan myöhemmin. Jossain vaiheessa elokapinalaiset oli tullut siihen tulokseen että voishan he vaikka siirtyä pois keskeltä tietä mutta tarttevat muutaman tunnin järjestäytymiseen. Poliisit oli silleen että joo kiva, kerätkää vaan kamat rauhassa pois, ei hoppua. Siis ei nämä mitään sanatarkkoja lainauksia ole mutta sellainen fiilis jäi siitä poliisien neuvottelusta että vähän kyselivät että huvittaisiko elokapinalaisia lähteä pois keskeltä tietä jossain vaiheessa vai mitä ovat suunnitelleet...Jännä silti että poliisi ei ole alkanut purkamaan sumaa, vaan on antanut Manskun olla poikki nyt lähes 3 tuntia.
Ehkä tämän convoyn kanssa on käytetty samaa (pehmeää) taktiikkaa... Seurataan tilannetta ja kysellään kuulumisia. Jos ne vaikka jossain vaiheessa kyllästyisi ja lähtisi pois (keskeltä tietä).
Olen kanssasi samaa mieltä. Aina kannattaa ensin kokeilla hyvällä. Ja hyvinhän siinä kävi kun rauhassa neuvoteltiin ja elokapina lähti ja varmaan molemmille osapuolille jäi ok mieli. Joillekin jäi varmaan pahakin mieli kun "hipit" sai olla niinkin pitkään tien tukkeena. Mutta kaikkia ei voi miellyttää...Näkisin tämän ihan sivistyneen valtion toimintamallina.
Mun piti tulla vähän avautumaan samasta asiasta, mutta hautautui muiden kiireiden alle. Korkea bensan hinta varmasti karsisi idiootteja liikenteestä, niitä piisaa vielä liikaa.Maksaispa diesel 3€ litra ja 95 bensa 4€ litra, niin alkaisi näkymään vaan tuttuja maantiellä.
Nämä hörhöilyt on idiooteille. Kauhea uho joka suunnassa ja paikalla muutama reppana….
Olihan siellä jo Suomen punapohjainen vaakunalippu. Kertoo tarpeeksi kantajastaan.Missä on Venäjän liput? Olen pettynyt.
Etkö sä tajuu, et se haihtuu niistä ämpäreistä? Ja vanhenee kanisterissakin.Varmaan kohta ne sanoo että sen bensan on huomenna sitten parempi olla vähän halvempaa. No enpä oo aikoihin valvonukkaan näin myöhään eli eiku unille ja aamusta tankki täyteen, sillä en usko että se hinnan alennus on kovin pysyvä. Taidanpa tankata ämpäreihin samalla vähän jemmaan, kun halavalla saa.
Tähänkään turhuuteen ei tarvitsisi tuhlata poliisien resursseja, jos luovuttaisiin näistä mielipuolisista ja järjettömistä rajoituksista.