Onko noilla muuten lupa ampua noita raketteja?
Uudesta vuodesta varmaan jääneitä, pitää ampua pois ennenkuin menevät huonoksi.
Onko noilla muuten lupa ampua noita raketteja?
Ei jumalauta, jollain on punainen leijonalippu. Siellä on siis myös kommunistit paikalla?
Uudesta vuodesta varmaan jääneitä, pitää ampua pois ennenkuin menevät huonoksi.
Tietääkseni pitäisi olla erikseen lupa ampua ilotulitteita muulloin, kuin uutena vuotena.
Toki mutta kaikkia ei ehkä kiinnosta eikä poliisikaan ehdi/jaksa/tarkene siihen puuttua
Taitaa olla Jaana Kavonius. Vähemmän yllättäen aika FullHD hörhö.Mikä helvetin Star Wars Leia Organa tuolla on?:D
Taitaa olla Jaana Kavonius. Vähemmän yllättäen aika FullHD hörhö.
Ovat ainakin rehellisiä. Ja kuinkahan monta miljoonaa tai miljardia piikkiä niitä pitää pistää että niitä olisi tarpeeksi testattu?"Me ei tiedetä oikeastaan mistään mitään" "Koronarokotteita ei ole tarpeeksi testattu".
Mä ammuin mun 5v. synttäreillä Jaakkoa pistoolilla josta lensi punainen imukuppijuttu suoraan Jaakon otsaan törröttämään. No oma vikansa, sillä itse mulle lahjaksi toi tuon tussarin, joka Jaakon itkupotkuraivareiden ja paikalta poistumisen jälkeen asianmukaisesti takavarikoitiin enkä ole sitä tähän päivään nähnyt.Kaveri, kun ampu aikoinaan mun 13-vuotissynttäreillä ilotulitteita, niin eräs lähinaapuri soitti poliiseille.
Siis eihän tämä nyt miltään pieneltä näytä.
Onhan tuolla porukkaa niin perkeleesti.