Convoy Finland 2022 – oikea kapina vai Lada-kuskien kokoontumisajo?

  • 146 813
  • 1 305

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Tämä Zellon kautta toteutettu "vastamielenosoitus" on oikeasti melkoisen hyvin suoritettu tempaus. Kanavan moderaattoriparat ovat vissiin jo luopuneet aseistaan, kun trolliarmeija on vetänyt näitä naruissa koko päivän. Manskulla taitaa seisoskella myös aika monta saman puolesta panostanutta.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Uudesta vuodesta varmaan jääneitä, pitää ampua pois ennenkuin menevät huonoksi.

Tietääkseni pitäisi olla erikseen lupa ampua ilotulitteita muulloin, kuin uutena vuotena.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
"Me ei tiedetä oikeastaan mistään mitään" "Koronarokotteita ei ole tarpeeksi testattu".
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tietääkseni pitäisi olla erikseen lupa ampua ilotulitteita muulloin, kuin uutena vuotena.

Toki mutta kaikkia ei ehkä kiinnosta eikä poliisikaan ehdi/jaksa/tarkene siihen puuttua
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Rokki mäkki jumiin… näin se vallankumous etenee
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Toki mutta kaikkia ei ehkä kiinnosta eikä poliisikaan ehdi/jaksa/tarkene siihen puuttua

Kaveri, kun ampu aikoinaan mun 13-vuotissynttäreillä ilotulitteita, niin eräs lähinaapuri soitti poliiseille.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
"Kaikki tekee näin".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
"Me ei tiedetä oikeastaan mistään mitään" "Koronarokotteita ei ole tarpeeksi testattu".
Ovat ainakin rehellisiä. Ja kuinkahan monta miljoonaa tai miljardia piikkiä niitä pitää pistää että niitä olisi tarpeeksi testattu?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kaveri, kun ampu aikoinaan mun 13-vuotissynttäreillä ilotulitteita, niin eräs lähinaapuri soitti poliiseille.
Mä ammuin mun 5v. synttäreillä Jaakkoa pistoolilla josta lensi punainen imukuppijuttu suoraan Jaakon otsaan törröttämään. No oma vikansa, sillä itse mulle lahjaksi toi tuon tussarin, joka Jaakon itkupotkuraivareiden ja paikalta poistumisen jälkeen asianmukaisesti takavarikoitiin enkä ole sitä tähän päivään nähnyt.
Onneks ei silloin poliisia soitettu. Kiitos äiti.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joku kyselee zellossa mitä keittoa on tarjolla. ”Jos nyt ekana saataisiin ne tiet tukkoon”. Loistavaa settiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Säälittäähän tuo torvelosakki. Ylen haastattelema patu oli oikein Espoosta lähtenyt ytimeen ja toivottavasti lähtee pian kotiin ettei joku jurpo vedä sitä turpaan kun meno kiihtyy.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Arkadianmäellä ollaan varmaan tosi tosi peloissaan. Marin ja kumppanit ovat taatusti jo lyöneet viisaat päänsä yhteen ja rustailevat vielä viimeiset allekirjoitukset paperille, jotta polttoaineen hinta laskee, koska onhan tuo todella pelottava väenpaljous. Näyttäisi koko Luhanka saapuneen paikalle ja sehän ei ole koskaan hyvä juttu. Ne vie meidän naiset ja työpaikat.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmeen paljon tuolla on väkeä. Kuinka moni tullut vaan äimäämään menoa ni paha sanoa. Luulin ettei olisi tuollaista menoa saatu aikaiseksi. Täällä käsi ylhäällä virheen merkkinä.

Onkohan YLE n toimittajalla mikrofoni päällä ollenkaan?
 

rpeez

Jäsen
Niin, ei ole järkeä mennä paikan päälle pällistelemään jos ei ole mielenososittajien kanssa samaa mieltä, saa vaan miekkarin näyttämään paremmalta.

Toivottavasti tulee lunta ja viimaa kunnolla koko porukan niskaan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Siis eihän tämä nyt miltään pieneltä näytä.
Onhan tuolla porukkaa niin perkeleesti.

Suurempi kysymys sitten on, että kuinka moni aikoo olla sen noin viikon tuolla heilumassa? Varmasti ei moni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös