Minä olen post-Andy Richter-ajan fani, joten en osannut Andya kaivata, kun olen nähnyt shown vain ilman Andya. Jos Andyn kanssa ohjelma on ollut parempi niin... en tohdi edes ajatella friikahdukseni määrää. Nykyäänkin katson ohjelman aina kun olen kaapelin piirissä, käsi on rec-nappulalla.
Muutamia loistavia vieraita: Caroline Rhea. Ei uskoisi Teininoita Sabrinan perusteella, mutta tämä nainen joka esittää sitä isompaa tätiä on yliveto vieras. Ensinnäkin hän on aika hauska. Toiseksi hänen ja Conanin kemia pelaa hyvin. Rhea kierii lattialla ja Conan laittaa lisää vauhtia. Lisäksi kaksikko yleensä lipeää sinisestä kortista kauas pois...
Craig Bierko on ollut loistava myös. Valitettavasti häntä ei viime aikoina ole näkynyt. Kun Bierko oli samassa ohjelmassa kuin Helen Hunt, pelkäsin tosissani että Hunt kuolee nauruun. Helen-parka huitoi ohjaajaa olemaan näyttämättä itseään kun Conan ja Bierko hiostivat naikkosta Bierko-Hunt-treffisuhteella.
Dave Chappelle on aina mainio, mutta ei ehkä kuitenkaan Conanin ylistysten arvoinen. Mustista veljistä Mr. T ja George Foreman ovat yhtä hyviä. Foremanin hymy on hieno.
Harrison Ford oli huikea taannoin, Tom Hanksista irtoaa yllättävän hyvin komediaa. Christopher Walken on paras silloin kun ei ole vieraana. Lähes kaikilla näyttelijöillä on oma juttunsa kerrottavana Walkenista.
Koomikko Steve Zahn on aivan mainio mies, kummallisen näköinen Unabomber. Monesti juuri vähän tuntemattomammat sivuosasankarit ovat niitä parhaita: kuten Drew Carey Shown pomo, skotti etunimiunohtui Ferguson joka kävi ohjelmassa aivan hiljan. Careyn showssa mies jää varjoon...
Mike Myers ja Dana Carvey ovat luottokamaa... Carveyn George Bush-imitaatiot ovat kaikkein parasta mitä on tullut tv:sä nähtyä.
Musiikkivieraat ovat hyviä, ja erityisesti odotan stand-up-vieraita. Kuka tahansa kelpaa, jokainen laukoo jotain hauskaa...
Sketseistä parhaita ovat Conanin kaupunkikierrokset, joissa Conanin vähemmän keikarimainen puoli pääsee hyvin esiin. Joulupukkisketsejä on ollut monta, kaikki huikeita. Protectors-kuluttajaohjelma on aina hyvä.
Bändin jäsenistä La Bamban ja Mark Penderin esiintyminen on hauskaa. Geraldo-vitsit ja Late Night Salutes the Coalition rulettavat... Harvardin käyneenä Conan osaa tuoda mukaan myös poliittista näkökulmaa. Hän myös tietää että muualla maailmassa eletään. Silti stereotyyppiset muun maailman tv-ohjelmat naurattavat. Muslimien Voitto Kotiin!, itäeurooppalainen Haluatko Vuokraisännäksi New Yorkiin ja saksalainen ohjelma jossa asetettiin tavaroita suoriin kulmiin ja epäonnistujia hakattiin naurattavat... onpa mukana ollut suomalainen Saatko vieraan osoittamaan mitään tunnetta-ohjelmakin, joss apuhuttiin kovasti ruotsia muistuttavaa kieltä!
Sen sijaan monologi ei naurata yleensä...
Tuossa oli vähän alkua... niin monta hauskaa hetkeä unohtui... Andy Blitz hoitamassa presidentinvaalien ääntenlaskentaa.. Patricia Heaton... ja Patton Oswalt, totta kai. Kellarin kunkun tylsä sivuhahmon esittäjä on Conanissa hilpeä...